S příchodem jara spustila společnost Kaufland brandovou kampaň na téma čerstvost. Neotřelým způsobem v ní dále rozvíjí svůj stávající koncept Čerstvé jako z Kauflandu.
Hlavní roli v nové kampani hrají rajčata, jablka, papriky, ředkvičky a hrušky. Krátký spot ukazuje jejich cestu od sklizně přes prodejnu až k zákazníkovi domů ve velkém detailu. Podtrhuje čerstvost a svěžest a láká diváka k okamžitému ochutnání.
„Cílem kampaně je i letos vyzvat zákazníky, aby si přišli do Kauflandu pro tu nejčerstvější nabídku ovoce a zeleniny. Během roku u nás mohou pořídit více než 200 druhů ovoce a zeleniny. V sezóně navíc preferujeme naše regionální dodavatele a zákazník si u nás může vybrat ovoce a zeleninu už 48 hodin od sklizně. Všechny plodiny pečlivě vybíráme a kontrolujeme. Díky našim garantům kvality a jejich důkladným kontrolám se ovoce a zelenina vždy dostanou k zákazníkovi v nejčerstvější podobě,“ vysvětluje marketingová ředitelka Kauflandu Petra Kalužíková.
„A protože v Kauflandu fungujeme takzvaně v rytmu čerstvosti, chtěli jsme tuto zprávu moderní a hravou formou předat i našim zákazníkům. Proto jsme oslovili režiséra Roberta Hloze a hudebního producenta Jana Šléšku, kteří dokonale vystihli náš rytmus čerstvosti v televizním spotu,“ dodává Petra Kalužíková.
Óda na čerstvost
Letošní podobu kampaně Čerstvé jako z Kauflandu připravila kreativní agentura VML pod taktovkou kreativního ředitele Štěpána Kouby. Produkci jednotlivých spotů pak měla na starosti agentura Heroes Prague. „Navázali jsme na loňský koncept, kdy jsme o čerstvosti jen nemluvili, ale nechali jsme ji diváky přímo cítit prostřednictvím lákavých vizuálů a videí podpořených výraznou zvukovou stopou. Z minula jsme si vzali to, co fungovalo nejlépe, a zároveň poodhalili know-how Kauflandu – to, čemu říkáme rytmus čerstvosti,“ doplňuje Štěpán Kouba.
Režisér Robert Hloz dodává: „Tohle je óda na čerstvost. Bavilo mě vzít diváky na cestu skrze fantastické světy, do kterých je radost se zakousnout. Doufám, že tato vizuální horská dráha diváky nadchne stejně jako mě.“
Kampaň poběží ve dvou vlnách. Zákazníci se s ní mohou setkat ve všech komunikačních kanálech. Delší stopáže spotů budou k vidění v televizi. Kratší naopak v on-line prostředí. Postupně se kampaň objeví také v rádiu, na billboardech, v tištěných médiích i ve všech prodejnách Kaufland.
Společnost Kaufland má po celé republice 143 prodejen. Nabízí široký sortiment čerstvého ovoce a zeleniny, stejně jako celoročně udržitelnou nabídku plodin v bio kvalitě. Zákazníci si mohou každý den vybrat pečivo od lokálních pekařů. Nebo využít bohatou nabídku obslužných pultů s čerstvými regionálními i mezinárodními sýry, lahůdkami, masem a uzeninami.