On-line supermarket Košík.cz vstupuje na třetí evropský trh. Jeho služby mohou nově využívat zákazníci na Slovensku, zatím v Bratislavě a Zvolenu. Další slovenská města budou následovat ještě do konce roku. Špičkový servis sem přichází nabídnout s partnery, jako je logistický operátor DoDo nebo velkoprodejny Metro. Bodovat chce nejvýhodnějšími velkými nákupy s dopravou vždy zdarma, kvalitou masa, rybami doručenými 48 hodin od výlovu, ale také osvědčenými množstevními slevami Multikup.
V první fázi se Košík představil v Bratislavě, Zvolenu a jejich okolí. Asi dvěma milionům zákazníků zde nabídne servis, který nemá na Slovensku srovnání. Zaujme doručením už od tří hodin od objednání, výběrem z více než 9 000 produktů, sekcí množstevních slev Multikup, ale také cenou za dopravu. Ta je u velkých nákupů vždy zdarma a pro ty ostatní začíná už na 0,99 eura. Samozřejmostí je možnost sledovat nákup v reálném čase, využívat snadnou reklamaci, když není něco v pořádku, nebo doplňovat objednávku i po jejím uzavření v případě zapomenutých položek.
„Od první chvíle chceme pro slovenské domácnosti to nejlepší. Na trh proto vstupujeme se strategií, cenami i rychlostí doručení, které dlouhé roky nabízíme v Česku,“ zmiňuje Robert Brejc, ředitel mezinárodní expanze online supermarketu Košík.cz. „Chceme být od první chvíle ten nejlepší partner jak pro ty, kteří už s nakupováním online mají zkušenosti, tak pro zákazníky, kteří si nákup potravin po internetu vyzkouší poprvé. A oběma skupinám máme rozhodně co nabídnout.“
Spolupráca s partnery
I na Slovensku se Košík spolehne na partnery, kteří stojí za kvalitou jeho služeb v Česku. Rychlé doručení až na práh domu nebo bytu zajistí kurýři DoDo. Ti do města i okolí vyjedou s nepřehlédnutelnými fialovými dodávkami.
„Na Slovensku v barvách Košíku nabídneme to, na co se dlouhodobě specializujeme. Tedy chytrý rozvoz potravin usměvavými a ochotnými kurýry, kteří bývají tím nejviditelnějším symbolem každého online supermarketu. Naše know-how a technologie, které stojí za tím, že nákupy doručujeme navzdory jakékoli dopravní situaci včas, samozřejmě přineseme i slovenským zákazníkům,“ uvádí Ivo Velíšek, ředitel technologicko-logistické společnosti DoDo pro Českou republiku a Slovensko. „Jsem si jist, že s naším důrazem nejen na rychlost a přesnost, ale také dodržení nejvyšších hygienických standardů a teplotního řetězce uspokojíme i ty nejnáročnější slovenské zákazníky,“ konstatuje.
Nabídka čerstvých ryb
V případě sortimentu bude Košík spolupracovat se svým dlouholetým strategickým partnerem v podobě společnosti Metro. Šíři sortimentu postaví na celé řadě oblíbených privátních značek, ale také excelentním čerstvém mase. Výjimečná bude i nabídka čerstvých nemražených ryb, které Košík slovenským zákazníkům dokáže dovézt již 48 hodin od výlovu. A také na Slovensku bude Košík využívat logistické zázemí přímo na ploše velkoprodejen.
Bratislava zároveň není posledním městem, kam se Košík letos vypraví. Postupně své služby nabídne obyvatelům dalších šesti slovenských měst a jejich širokého okolí. „Po Bratislavě a Zvolenu se s Košíkem představíme také v Košicích, Prešovu, Žilině, Banské Bystrici, Nitře a Trnavě. Budeme tedy v sedmi největších slovenských městech,“ uvádí Robert Brejc. „Všude bude platit to samé – jdeme přinést to nejvýhodnější a nejpohodlnější nakupování ve velkém,“ dodává.