Obchodní centrum Máj Národní po svém znovuotevření 24. června přinese do života Pražanů a návštěvníků metropole devět pater zábavy, her a zážitků. Tři patra v ikonické budově na rohu Národní třídy a Spálené ulice obsadí moderní nákupní centrum Máj Národní, jehož součástí budou nejrůznější obchody, kavárny a restaurace. Foodhall ve druhém patře nabídne přibližně 750 míst k sezení a pestrý sortiment občerstvení z celého světa.
Do prvního podzemního patra se vrátí supermarket Tesco, na který jsou v těchto místech zákazníci zvyklí už z časů bývalého obchodního domu Máj. Ovšem namísto původního strmého schodiště bude Tesco nově přístupné dvěma eskalátory. Právě výkonné eskalátory stejně jako v minulosti zůstanou hlavní vertikální komunikací mezi pěti patry Máje Národní. Nově však budou mít prosklené boky a různobarevné osvětlení. Jejich provoz tak bude nejen maximálně efektivní, ale také efektní.
Původně otevřený prostor přízemní pasáže je nyní rozčleněn do 25 obchodních jednotek. Design, umístění světel, použité barvy a materiály, hudba i vůně jsou záměrně v příjemném kontrastu s hektickým ruchem pulsujícího centra velkoměsta. Nepřehlédnutelnou ozdobou jsou dva nkřišťálové lustry, největší, jaké dosud byly v tuzemských obchodních centrech instalovány.
Obchodní pasáž v nákupním centru Máj Národní, přístupná z Národní třídy, Spálené ulice a Charvátovy ulice, patří k nejfrekventovanějším místům v Praze a denně tudy projde cca 90 000 lidí. Při pravidelných cestách do práce, na tramvaj či na metro si chtějí koupit něco dobrého k jídlu, květinu pro radost, noviny, drobný dárek, vyzvednout léky, zastavit se na šálek kávy. To všechno, a ještě mnohem víc bude v nákupním centru Máj Národní dostupné.
V segmentu potravin se k Tescu připojí také Žabka a Pekárna Kabát. K dispozici bude drogerie Rossmann a Holandské květiny, jeden z lídrů v oblasti prodeje řezaných květin. Profesionální služby v oblasti krásy nabídne Studio Art Nails Beauty&Spa, profesionální péče o zdraví je cílem Lékárny Lemon z české sítě lékáren. Klenoty Yes zazáří se zlatými, stříbrnými a diamantovými šperky. Mezi dalšími nájemci v pasáži jsou také iRepublic, YesPojisteni, Limited Exchange a rovnou dvě prodejny tabáku Don Pealo.
Gastronomie bude tahákem
Jedním z hlavních lákadel nákupního centra Máj Národní bude rozsáhlá gastronomická zóna s mimořádně pestrou nabídkou rychlého i klasického občerstvení. Vedle tradiční české kuchyně budou dostupné také autentické speciality z celého světa. V prvním a především ve druhém patře, kde je umístěna foodhall s přibližně 750 místy k sezení, se usídlí nové i etablované značky, včetně amerického fast foodu Popeyes. Značka dean&david zdravým jídlem z vysoce kvalitních surovin naplňuje misi udržitelné stravy.
Šťavnaté burgery přímo z ohně nabídne celosvětově druhý největší řetězec rychlého občerstvení specializující se na burgery Burger King. Cybět nebudou ani tradiční americká jídla a nápoje v Amerikanos. Pizzou v bezpočtu variant nadchne Rud’s pizza. Asijskou kuchyni reprezentují Bali Bali, bistro Banh Mi, Červený korál a restaurace Mi Sushi s konceptem all you can eat. A také Napokē s původem havajskou specialitou poké i japonskými špízky yakitori či thajským satay. To nejlepší z indické kuchyně naservíruje Satyam. Oproti tomu Prima Bašta přichází s tradičními českými jídly, točeným pivem a malinovkou. Ryze český je také kavárenský řetězec Basics Coffee. Další kavárnou je The Miners.
Nejen vegetariány potěší Green Factory s minimálně 13 originálními saláty a možností namíchat si salát dle vlastní preference. V L. A. finger food si může každý sám podle chuti naložit na talíř kombinaci nabízeného jídla, příloh a salátů. Ve foodhall bude i středomořské bistro Paprika, založené převážně na rodinných receptech a koření z Izraele, a Yaya’s Meat & Seafood s tradičními řeckými pokrmy z masa a mořských plodů.