logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Návštěvnické centrum Marlenka vyhrálo květnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop

12. června 2024
Zprávy 0
666
Návštěvnické centrum Marlenka vyhrálo květnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop

Návštěvnické centrum a prodejna medových dortů Marlenka se umístily na prvním místě v květnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop. Fann Beauty Atelier v historických prostorách Ehlenova domu v Praze obsadil druhé místo. Ekofarma a výrobce biopotravin Country Life figuruje na třetím místě. Každý měsíc hledají inspektoři na základě inkognito návštěv ty nejzajímavější koncepty prodejen. Jeden z dvanácti vítězů jednotlivých měsíců pak získá titul absolutního vítěze. 

Návštěvnické centrum Marlenka ve Frýdku-Místku vyhrálo květnové kolo soutěže Visa Czech Top Shop. Obchod, který se nachází v areálu továrny Marlenka u malebného lesoparku ve Frýdku-Místku, získal uznání od inspektorů Visa Czech Top Shop za svůj výjimečný medový koncept, specifické produkty dostupné pouze v této podnikové prodejně a útulnou kavárnu, kde si zákazníci mohou vychutnat výrobky značky Marlenka. Součástí návštěvy je také možnost exkurze, která nabízí pohled do výroby, kterou z úplné nuly vybudoval Armén Gevorg Avetisjan se svojí sestrou, když před lety přišel do ČR. Po prohlídce je možné nakoupit si sladkou zásobu na doma v přilehlém obchůdku.

Přímo v prodejně slavnostně předali ocenění za první místo v květnovém kole zástupcům Marlenky Andrea Vozníková, místopředsedkyně poroty Visa Czech Top Shop, a Jiří Beran, managing partner společnosti Instore Consulting, která je pořádající agenturou soutěže.

„Velmi rádi jsme předali diplom za květen 2024 v soutěži Visa Czech Top Shop prodejně Marlenka. Lidský i podnikatelský příběh Gevorga Avetisjana je neuvěřitelně silný a opravdu mě chytl za srdce. Zdejší prodejna má krásný medový design a výborně pracuje s nástroji in-store marketingu. Držíme palce do finále!“ říká Jiří Beran. Svým vítězstvím Marlenka postupuje mezi 12 finalistů, kteří budou soutěžit o celkové prvenství za rok 2024.

Pogratulovat přišel i Jiří Franěk, firemní bankéř ČSOB. „Firma Marlenka je významným klientem naší pobočky ČSOB. Jsme rádi, že se jim podařilo vytvořit takto krásný koncept prodejny. Gratulujeme jim k ocenění a přejeme hodně štěstí ve finálovém kole soutěže,“ uvádí Jiří Franěk.

Historie značky Marlenka začla v roce 2003, kdy byla firma založena v České republice. V roce 2009 dostal zakladatel po spuštění nové výrobní linky infarkt – linka byla špatně seřízená a čtvrt roku produkovala tuny nepovedených dortů na vyhození. Firma se kvůli tomu dostala na pokraj krachu. Problémy se ale podařilo úspěšně vyřešit a od té doby se Marlenka stala synonymem pro tradiční arménské medové dorty a jiné sladké speciality, které už jsou známé nejen v Česku, ale i v zahraničí. Dnes vyrábí cca tisíc dortů za hodinu.

„Velice děkujeme za ocenění Visa Czech Top. Ceny si velice vážíme. Velmi nás to povzbudilo, protože se brzy chystáme otevírat další obchody formou franšíz. Potvrzuje nám to, že jdeme správným směrem. Ještě jednou moc děkujeme,“ komentuje Gevorg Avetisjan, majitel Marlenky.

 

Česko-slovenský koncept

Druhé místo v květnovém kole soutěže Visa Czech Top Shop obsadil koncept česko-slovenské rodinné parfumerie Fann Beauty. Dvoupatrový prostor v Ehlenově domě na Jungmannově náměstí v Praze spojuje tradiční parfumerii s moderním concept storem. V prvním patře najdou zákazníci klasickou nabídku parfumerie, na kterou jsou zvyklí. Ve druhém patře jde ovšem Fann mnohem dále a pro své zákazníky si připravili luxusní prostředí se širokou škálou služeb v oblasti ošetření pleti.

Prodejna se pyšní unikátním LED schodištěm a dekorativními prvky z ručně zpracované mosazi, které dodávají prostoru luxusní atmosféru. Součástí je VIP zóna s individuálním poradenstvím a analýzou stavu pokožky​. Prostor ve určený i pro pořádání různých eventů a promoakcí.

Zaostřeno na biopotraviny

Prodejna Archa společnosti Country Life v Nenačovicích u Berouna obsadila v květnovém kole naší soutěže třetí místo. Country Life je českým průkopníkem biopotravin, kdy v roce 1991 přinesli první potraviny v bio kvalitě na český trh. Prodejna Archa se nachází v sídle společnosti, kde se kromě obchůdku nachází i vlastní ekofarma a biopekárna.

Nabízí zde široký sortiment biopotravin, přírodní kosmetiku a ekologickou drogerii. Kromě toho zde prostřednictvím školícího střediska šíří osvětu, pořádají workshopy a programy zaměřené na zdravou výživu a udržitelnost​​. Ekocentrum vzniklo přestavbou bývalého kravína, budovy jsou nízkoenergetické a pasivní, využívající přírodní materiály a obnovitelné zdroje energie​.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required