logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Lidl a Světový fond na ochranu přírody uzavřely pětiletou smlouvu, chtějí spolu řešit ekologické výzvy

4. července 2024
Zprávy 0
632
Lidl a Světový fond na ochranu přírody uzavřely pětiletou smlouvu, chtějí spolu řešit ekologické výzvy

Společnost Lidl rozšířila spolupráci s mezinárodní neziskovou organizací Světový fond na ochranu přírody (WWF). Strategické partnerství uzavřely na pětileté období. Cílem spolupráce je pracovat na řešení klíčových ekologických problémů současnosti, mezi které patří ochrana biodiverzity, vědomé stravování či snaha o snížení plýtvání potravinami.

Společnost Lidl se dlouhodobě zasazuje o ochranu životního prostředí a svůj závazek posiluje pětiletým strategickým partnerstvím s mezinárodní neziskovou organizací Světový fond na ochranu přírody (WWF), které bude fungovat v jednatřiceti zemích.

Přečtěte si také
Lidl les bude mít každý kraj v Česku
Lidl

Záměrem dlouhodobé spolupráce je snaha zajistit, aby co nejvíce domácností mělo možnost výběru z produktů, které jsou šetrné k životnímu prostředí, podpořit vědomé stravování u zákazníků a snížit tak plýtvání potravinami. Cílem je rovněž podpořit a inspirovat další společnosti k tomu, aby pracovaly v souladu s přírodou a zanechávaly při podnikání co nejmenší ekologickou stopu.

Další výzvy

V rámci spolupráce se společnosti zaměří i na další ekologické výzvy dnešní doby, mezi něž patří ochrana a podpora biodiverzity, odpovědné nakládání s vodními zdroji, ochrana klimatu prostřednictvím cílů založených na vědeckých poznatcích, odpovědné získávání klíčových surovin, jako je palmový olej, sója, kakao, čaj, káva, dřevo a papírové výrobky. Mezi další společná témata patří také odpovědné rybaření a sběr mořských plodů, ochrana kritických rybářských oblastí a zásob či rozšiřování dodavatelských řetězců, které lze snadno sledovat a které nezpůsobují odlesňování ani ničení přírody.

Přečtěte si také
Sustainability Summit si opět posvítil na úspěšné kroky byznysu v oblasti udržitelnosti

„Toto partnerství pro nás představuje klíčový milník v našem dlouhodobém závazku k udržitelnosti, který je nedílnou součástí mezinárodní strategie Lidlu. Věříme, že spojením našich sil s WWF můžeme dosáhnout větších změn a aktivně přispět k ochraně životního prostředí pro budoucí generace,“ uvádí tisková mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.

Víceletá spolupráce

„Způsob, jakým vyrábíme a spotřebováváme potraviny a energii, je jedním z hlavních faktorů ztráty přírodních ekosystémů a změn klimatu. Abychom zastavili a zvrátili největší krizi, které dnes lidstvo čelí, potřebujeme dělat odvážné a potřebné kroky směřující ke změně našich potravinových a energetických systémů a potravinářský a maloobchodní sektor hraje v této změně klíčovou roli. Jako jeden z největších maloobchodních řetězců má Lidl obrovský mezinárodní vliv, jenž mu umožňuje prosazovat udržitelné změny v potravinářském a maloobchodním průmyslu,“ uvádí generální ředitelka WWF International Kirsten Schuijt.

Lidl se Světovým fondem na ochranu přírody spolupracuje již několik let, a to například ve Švýcarsku či v Rakousku. Nové partnerství tak rozšiřuje dosah této spolupráce na celosvětovou úroveň. Zároveň Lidl bude podporovat různorodé projekty na ochranu životního prostředí, na kterých Světový fond pracuje.

Související články:

LidlLidl les bude mít každý kraj v Česku Sustainability Summit si opět posvítil na úspěšné kroky byznysu v oblasti udržitelnosti

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required