V rámci nedávné globální reorganizace oznamuje Wolt několik změn ve svém marketingu. Adam Lazár a Nikola Hlavenková rozšiřují své působení a budou v oblasti spotřebitelského marketingu, nových vertikál a partnerství vést na regionální úrovni země střední a východní Evropy. Jedná se konkrétně o Slovensko, Česko, Polsko, Maďarsko, Srbsko, Chorvatsko, Slovinsko a Rakousko.
Adam Lazár se stal novým regionálním ředitelem pro spotřebitelský marketing. V nové roli bude odpovídat za strategické aspekty, tedy cenotvorbu, design a automatizaci aplikace Wolt i vylepšování věrnostního programu Wolt+ pro vybrané země střední a východní Evropy. Adam Lazár zahájil svou kariéru ve Woltu v roce 2021 na pozici marketingového ředitele na Slovensku.
Za necelé dva roky působení ve společnosti výrazně přispěl k expanzi Woltu, která zpřístupnila služby firmy ve více než 70 městech na Slovensku. Za tímto úspěchem stálo několik regionálních i celonárodních brandových kampaní, které Adam Lazár se svým týmem připravoval. V roce 2023 se jeho působnost rozšířila také na řízení marketingového týmu v České republice.
„Wolt zažívá raketový růst a řízení marketingu v každé zemi samostatně se proto stávalo stále náročnějším. Naše nová regionální struktura přináší efektivnější management a synergii mezi zeměmi. Velmi se těším, že tato změna nám umožňuje zaměřit se detailně a cíleně na užší okruh témat a vytvořit tak jednotná řešení pro celý region,“ říká Adam Lazár.
Komplexnější servis pro partnery
Nikola Hlavenková se stala regionální marketingovou ředitelkou pro nové vertikály a partnerství. V rámci nové pozice bude zodpovídat za řízení Wolt Market, retailových partnerů, Fast-Moving Consumer Goods, Wolt Drive a Wolt for Work. Kromě toho bude sledovat rozvoj a udržování strategických partnerství na regionální a lokální úrovni.
Nikola Hlavenková působila před Woltem více než pět let na různých marketingových pozicích v Anglii, kde pracovala pro mediální agenturu se společnostmi jako Mattel, Bethesda či Wimbledon a následně vedla československý marketingový tým v Calzedonia group. V uplynulém roce zastávala pozici marketingové manažerky pro Slovensko a Českou republiku se zaměřením na platformu Wolt Market.
„Tyto strukturální změny vnímám jako výbornou příležitost ke zefektivnění a sjednocení fungování celého regionu. Jsem přesvědčena, že naši regionální a lokální partneři přivítají toto nové nastavení, díky kterému jim budeme moci poskytovat komplexnější servis a jednotnou kontinuální komunikaci a těším se na nové výzvy,“ říká Nikola Hlavenková.
Novou pozici obsadila také Jana Danihelová, která v rámci nové struktury nastupuje na pozici regionálního nákupčího médií.