logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Sportka se po 10 letech dočká změn. Loterijní hra přinese dvojnásobně více milionářů i vyšší pravděpodobnost výhry

24. září 2024
Zprávy 0
5987
Sportka se po 10 letech dočká změn. Loterijní hra přinese dvojnásobně více milionářů i vyšší pravděpodobnost výhry

Loterii Sportka čeká během letošního podzimu poprvé od roku 2014 řada změn. Ty povedou ke zlepšení výherní zkušenosti i zvýšení počtu výherců. Za poslední dekádu vygenerovala nejstarší hra loterijní společnosti Sazka více než 1 900 milionářů a vyplatila jim přes 11 miliard korun.

Nový systém nabídne sázejícím vyšší výherní částky i vyšší pravděpodobnost výhry a garantuje jim také minimální výši Superjackpotu. Změny se dotknou také počtu sloupců a ceny. Platné budou od středečního losování Sportky 2. října 2024.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 8⁠⁠⁠⁠/2024: Hračky s důrazem na zábavu, vzdělávání i udržitelnost

„Sportku jsme upravili tak, abychom zvýšili počet milionářů i četnost milionových výher. Ročně nyní díky Sazce stoupne počet nových milionářů až dvojnásobně, téměř o 200. Aktuálně tedy pomáháme plnit sny v průměru čtyřem novým milionářům týdně. Se zavedením změn se počet nových milionářů, věříme, přehoupne přes hranici 400 ročně, tedy více než jeden nový milionář každý den,“ komentuje změny Aleš Veselý, generální ředitel společnosti Sazka. Jak doplňuje: „A vzroste i samotná šance výhry ve hře Sportka. Upravili jsme totiž i doplňkovou hru Šance, u které se šance na výhru zvyšuje dokonce trojnásobně.“

Další změny

Změny se pozitivně dotknou i Superjackpotu. Výhra vyšší než sto milionů korun by se po úpravách měla vyskytovat o polovinu více slosování. V neposlední řadě naroste průměrná výše Superjackpotu dvojnásobně, až na hodnoty přesahující 200 milionů korun. Sázející bude mít nově také jistotu, že pokud vyhraje Superjackpot Sportky, vyhraje minimálně 30 milionů korun.

Vedle jackpotových výher Sportka pravidelně nabízí také prémie v podobě garantovaných milionářů a populárních věcných cen v podobě automobilů. V rámci podzimních změn nabídne Sazka tyto prémie v ještě větším počtu. Jen v říjnu přidá každé slosování jednoho garantovaného milionáře, celkem půjde o dalších 13 nových milionářů.

Cena jednoho vsazeného sloupce se ze současných 20 korun změní na 30 korun. Totožná změna se týká i ceny hry Šance. Změní se též celkový počet sloupců na sázence. Pro zařazení do slosování o Superjackpot tak stačí vsadit pouze osm sloupců. Cena plné sázenky se mění z 220 na 270 korun. Za celou svou historii se cena Sportky měnila pouze pětkrát. Cena sloupce vzrostla desetinásobně, zatímco průměrná mzda vzrostla třicetinásobně.

K prvnímu slosování Sportky v nové podobě dojde až 2. října 2024, přičemž sázenky bude možné předplácet pouze do 29. září 2024.

Sportka v průběhu času

Sportka je tradiční číselnou loterií, která vznikla 22. dubna 1957. Za 67 let existence bylo vylosováno více než 10 302 výherních šestičíslí a pouze jedna jediná šestice byla vylosovaná dvakrát. Nejvyšší individuální výhra padla v roce 2013 na Chrudimsku, kdy šťastný výherce získal 400 milionů korun. Hodnoty nejvyšších výher za posledních pět let byly dvakrát 250 milionů, 192 milionů a 185 milionů korun.

Související články:

Zboží&Prodej 8⁠⁠⁠⁠/2024: Hračky s důrazem na zábavu, vzdělávání i udržitelnost

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required