logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Do role provozního ředitele ve společnosti Mailstep nastupuje David Vantuch. Svou více než...
  • V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty,...
  • Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) pokračuje v spolupráci se společností Kögel Trailer a v...

Wolt představuje novou funkci Double Order. Umožní objednávat ze dvou míst najednou bez dalšího poplatku za doručení

27. září 2024
Zprávy 0
1203
Wolt představuje novou funkci Double Order. Umožní objednávat ze dvou míst najednou bez dalšího poplatku za doručení

Platforma pro rozvoj jídel a nákupů Wolt uvádí funkci Double Order. Inovace umožňuje zákazníkům objednávat ze dvou různých restaurací či obchodů najednou a zaplatit pouze jeden poplatek za doručení.

Služba funguje tak, že zákazníci vytvoří svou první objednávku obvyklým způsobem. Po jejím dokončení mají deset minut na přidání dalších položek z jiných restaurací nebo obchodů v okolí. Celá objednávka je doručena v jedné zásilce s jediným poplatkem za doručení.

Přečtěte si také
Marketing českého Woltu přebírá Adam Lazár
Wolt

„Naši zákazníci často žádali o možnost objednávat různé produkty v rámci jednoho doručení, ať už jde o kombinaci jídla z různých restaurací nebo nákup potravin spolu s dalším zbožím. Možnost dvojité objednávky je odpovědí na tuto poptávku a přináší větší flexibilitu a pohodlí,“ říká CEO firmy Wolt pro ČR Tomáš Beniak.

Double Order je jednou z nejžádanějších funkcí ze strany spotřebitelů, která má navíc obrovský potenciál obchodníkům zvýšit frekvenci objednávek a oslovit nové zákazníky. Zpočátku nemá tato služba minimální limit, což povzbuzuje zákazníky, aby přidali položky od nových obchodníků do svého stávajícího nákupu.

Přečtěte si také
Wolt vede Tomáš Beniak

Žádali o to zákazníci

„Všichni jsme se už někdy ocitli v situaci, kdy by bylo skvělé vyřídit několik nákupů najednou prostřednictvím jediné objednávky. Ať už se jedná o objednání jídla ze dvou různých restaurací, nákup potravin nebo vyzvednutí náplastí z lékárny. Tato funkce byla dlouhodobě jedním z nejžádanějších rozšíření. Jsme proto velmi rádi, že ji nyní můžeme nabídnout našim zákazníkům,“ uvádí Tomáš Beniak.

V posledních letech se Wolt rozšířil i mimo segment rozvozu jídel a zákazníkům nabízí širokou škálu produktů, včetně potravin, lékárenských produktů, květin či potřeb pro domácí mazlíčky. Funkce Double Order tak není pouze o rychlejší a pohodlnější objednávce jídla, ale představuje novou úroveň flexibility pro uživatele, kteří mohou kombinovat nákupy z různých kategorií. Díky této novince je Wolt zase o krok blíže k tomu, aby se stal mobilním obchodním domem v kapse každého zákazníka.

Související články:

WoltMarketing českého Woltu přebírá Adam Lazár Wolt vede Tomáš Beniak PennyNákup z Penny dovezou kurýři Woltu až domů Novým regionálním ředitelem Woltu pro spotřebitelský marketing je Adam Lazár

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Obchod očima Moniky Kopčilové, datové analytičky Kupi.cz: Ve slevách začali nakupovat i majetnější zákazníci

10. června 2025

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required