logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Obchod očima Kamila Demutha, CEO společnosti Scuk.cz: Náš nový velkoobchod s farmářským zbožím cílí i na nezávislý maloobchodní trh

6. října 2024
Profily 0
1340
Obchod očima Kamila Demutha, CEO společnosti Scuk.cz: Náš nový velkoobchod s farmářským zbožím cílí i na nezávislý maloobchodní trh
Přečtěte si také
Biopotravinou roku 2024 se stal Bio Přeštík v plechu

Společnost Scuk.cz, která zajišťuje odbyt českým farmářům a výrobcům, zavedla pro své zákazníky novinku v podobě velkoobchodního prodeje. „Hlavní výhodou je takzvaný sdružený nákup od více producentů najednou, na jednom místě, s jedním doručením po celé ČR a jednou fakturou,“ vysvětluje v rozhovoru CEO Kamil Demuth.

Proč jste se rozhodli nabízet i služby velkoobchodu?

Posláním Scuk.cz je zajišťování odbytu tuzemským farmářům a výrobcům, kteří hospodaří udržitelným způsobem. Velkoobchod vnímáme v tomto směru jako další přirozený krok. Velkoobchodní odběratelé se mohou registrovat a nakupovat on-line na www.velkoobchod.scuk.cz s dodáním po celé ČR.

Kdo velkoobchodní služby nejvíce využívá?

Velkoobchodem cílíme především na horeca segment a na nezávislý trh maloobchodních prodejen. Mezi velkoobchodními odběrateli tak již nyní máme kavárny, restaurace, bistra, farmářské obchody a prodejny zdravé výživy.

Jaké výhody nabízíte firmám, které možnost velkoobchodního nákupu využijí?

Hlavní výhodou je takzvaný sdružený nákup od více producentů najednou – na jednom místě, s jedním doručením po celé ČR a jednou fakturou. Odběratelé, kteří nakupovali nebo chtěli nakupovat od našich producentů napřímo, museli plnit minimální výši objednávky každého dodavatele zvlášť a také platit za dopravu každému dodavateli zvlášť, pokud u každého nesplnili vyšší limit objednávky pro dopravu zdarma. A to byl pro odběratele často problém splnit. A to ať už z pohledu cashflow nebo u čerstvých potravin z pohledu omezené trvanlivosti potravin, kdy při splnění minimální výši objednávky producenta nebyly prodejny schopné zboží prodat zákazníkům včas a měli tak vysoké odpisy.

Na velkoobchod.scuk.cz mohou odběratelé od jednoho dodavatele koupit klidně i jeden produkt. Není pro ně problém pak napříč dodavateli vyskládat minimální výši sdružené velkoobchodní objednávky 3 500 korun včetně DPH, či dosáhnout na dopravu zdarma při objednávce nad 5 000 korun včetně DPH. Pokud se zároveň velkoobchodní odběratel stane výdejním místem Scuk.cz, tak je minimální výše velkoobchodní objednávky 2 500 korun včetně DPH a doprava je vždy zdarma, navíc získá i lepší nákupní ceny.

Přečtěte si také
Obchod očima Roberta Brejce, international directora společnosti Košík: Na Slovensku a v Bulharsku se nám daří, chceme dále

Co všechno si budou moct velkoobchodní zákazníci koupit?

Aktuálně máme ve velkoobchodní nabídce zalistované zboží od 70 tuzemských producentů, kteří pokrývají komplexní sortiment – maso a uzeniny, mléčné výrobky, ovoce a zelenina, pečivo, rostlinné alternativy, trvanlivé potraviny, nápoje a také eko drogerie a eko kosmetika. Celkem je v nabídce přes 3 600 druhů produktů. Nabídku přitom neustále rozšiřujeme o další producenty, kteří své zboží prodávají na Scuk.cz zatím pouze maloobchodně. Pro představu, na maloobchodním Scuk.cz nabízíme zboží od více než 250 tuzemských producentů, kteří mají u nás zalistováno přes 13 000 druhů produktů, takže máme kam rozšiřovat.

Proč by obchodníci či podnikatelé v segmentu horeca měli nakupovat právě u vás?

Myslím, že nejlepší odpovědí na tuto otázkou jsou zmiňované výhody. Když to shrnu, tak velkoobchodním odběratelům sdruženým nákupem ušetříme peníze, zjednodušíme život a zároveň jim na jednom místě zpřístupníme kvalitní sortiment s dodáním po celé ČR. A pokud se stanou zároveň naším výdejním místem, tak jim nabídneme ještě lepší velkoobchodní podmínky a zároveň jim přivedeme do podniku bonitní zákazníky, kteří si při osobním odběru mohou na místě dokoupit další potraviny nebo si například v kavárně dát kávu a zákusek.

Související články:

Biopotravinou roku 2024 se stal Bio Přeštík v plechu Obchod očima Roberta Brejce, international directora společnosti Košík: Na Slovensku a v Bulharsku se nám daří, chceme dále Obchod očima Lukáše Němčíka ze Skupiny Coop: Do půl roku budeme mít stovku automatizovaných prodejen Obchod očima Jiřího Halbrštáta, ředitele náboru a marketingu ManpowerGroup: V maloobchodě se obtížně obsazují prodavači a skladníci

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required