logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Vítězem soutěže Visa Czech Top Shop 2024 se stala prodejna Kytary.cz

6. března 2025
Zprávy 0
1122
Vítězem soutěže Visa Czech Top Shop 2024 se stala prodejna Kytary.cz

Ve čtvrtek 6. března 2025 byly během slavnostního finále soutěže Visa Czech Top Shop předány trofeje vítězům ročníku 2024. V hlavní kategorii zvítězila prodejna hudebních potřeb Kytary.cz v pražských Modřanech. Soutěž, jejíž páty ročník právě skončil, hodnotí prodejny nejen podle vzhledu a inovací, ale především podle kvality zákaznického zážitku. Mezi nominovanými kamennými obchody se posuzovaly faktory jako design, čistota, jedinečnost prodejny, prezentace služeb, využití inovativních technologií, interakce personálu a v neposlední řadě také podpora moderních platebních metod.

První místo v hlavní kategorii si odnesli profesionálové z obchodu Kytary.cz. Dvoupatrový prostor prodejny umožňuje přehledné vystavení zboží a intuitivní navigaci. Na ploše je také několik digitálních obrazovek, které přehrávají upoutávky na zboží. Prodejna podle slov majitelů disponuje největším skladem hudebních nástrojů ve střední Evropě. Samozřejmostí je možnost vyzvednutí zboží objednaného přes e-shop nebo chill-out zóna s kávou a občerstvením.

Přečtěte si také
Prodejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop
Decathlon

Druhou příčku obsadila prodejna společnosti Marlenka ve Frýdku-Místku, třetí místo patřilo moderní prodejně Penny ve Ždírci nad Doubravou.

Přečtěte si také
Podniková prodejna Detoy, tradičního výrobce hraček, vyhrála lednové kolo soutěže Visa Czech Top Shop 2024
Visa Czech Top Shop

Udělena byla také ocenění ve speciálních kategoriích. Cena Visa za ESG putovala do nedávno rekonstruované prodejny Tesco v OC Máj na Národní třídě. Hlasy veřejnosti získala v největším počtu pražská prodejna známé české značky Botas. Ocenění Vítu Staňkovi, CEO Botas.cz, předaly zástupkyně mediálních partnerů. Časopis Zboží&Prodej reprezentovala Jana Lysáková a portál Newstream Tereza Zavadilová.

V kategorii Obchůdek 2021+ pro malé venkovské obchody zvítězil Konzum 24/7 v obci Zámrsk. Cenu v kategorii Česko platí kartou porota přiřadila prodejně českých vánočních ozdob Koulier.

Digitální platby pomáhají růst

Visa je od počátku klíčovým partnerem soutěže: „Svět podnikání se mění a malé firmy dnes míří daleko za hranice svého města či země. Digitální platby jim pomáhají růst, oslovovat nové zákazníky a zjednodušovat každodenní provoz. Proto Visa podporuje inovace, které podnikům usnadňují cestu k úspěchu – ať už skrze Visa Czech Top Shop nebo další iniciativy zaměřené na moderní platební řešení,“ říká Josef Kunčar, ředitel akceptační sítě společnosti Visa.

Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích: exteriér a interiér provozovny – upravenost a zajímavost, design provozovny, orientace v provozovně, případně v oddělení či regálu, prezentace služeb, POP komunikace včetně probíhajících akcí, cashless friendly – podpora moderních způsobů placení, digital signage – využití digitálních technologií a personál – vhodný počet, ochota, aktivita a odbornost. Ve velikém finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze.

 

Dvanáct finalistů soutěže Visa Czech Top Shop 2024:

Leden – Detoa, Jiřetín
Únor – Hebe, OC Harfa Praha
Březen – Kytary.cz, Praha
Duben – Zahradní centrum pod kloboukem, Valašské Meziříčí
Květen – Marlenka, Frýdek-Místek
Červen – Penny Market, Ždírec nad Doubravou
Červenec – Botas, Praha
Srpen – Tesco, OC Máj Praha
Září – Ovečkárna, Praha
Říjen – Pumpa, Brno
Listopad – M1 Project Sport, Praha
Prosinec – Lindt, Praha

 

Související články:

DecathlonProdejna Decathlon na pražském Zličíně získala ocenění v soutěži Visa Czech Top Shop Visa Czech Top ShopPodniková prodejna Detoy, tradičního výrobce hraček, vyhrála lednové kolo soutěže Visa Czech Top Shop 2024 Říjnovými vítězi soutěže Visa Czech Top Shop jsou Pumpa, Globus Fresh a Intersport V lednovém kole soutěže Visa Czech Top Shop 2025 zvítězily prodejny Crystalex, FAnn a Coop Konzum

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required