logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Zboží&Prodej 4/2025: Spotřebu piva táhnou speciály a nealko verze

5. května 2025
Publicistika 0
1147
Zboží&Prodej 4/2025: Spotřebu piva táhnou speciály a nealko verze

Počet slevových akcí na pivo v obchodech raketově roste, přesto celková spotřeba piva v Česku klesá. Zákazníci se stále více zaměřují na kvalitu, experimentují s novými pivními styly a upřednostňují nealkoholické varianty.

Pivo si pro domácí spotřebu v roce 2024 koupilo 9 z 10 českých domácností. V nákupním košíku se objevilo průměrně 42x, což je v přepočtu jednou za 9 dní. Až 7 z 10 korun vynaložených na nákupy piva bylo utraceno za zboží se sníženou cenou, což je výrazně více než na úrovni FMCG. „Z pohledu výdajů byly nejdůležitějšími nákupními místy pro domácí spotřebu hypermarkety a diskontní prodejny. Privátní značky mají na trhu s pivem okrajové zastoupení, více než devět z deseti korun utratily domácnosti za značková piva,“ hodnotí Tatiana Valachová, konzultantka YouGov.

Přečtěte si také
Plzeňský Prazdroj zjistil, kolik vody potřebuje chmel
Plzeňský Prazdroj

Počet letákových akcí stoupá

Podle dat srovnávače cen potravin Kupi.cz je pivo pro zákazníky velmi oblíbeným druhem zboží. V průběhu let se totiž neustále zvyšuje počet letákových akcí jak na klasické pivo, tak na jeho nealko varianty. „Oproti tomu popularita ochucených druhů piv spíše klesá,“ prozrazuje datová analytička Monika Kopčilová. Akčních nabídek na pivo v hyper-, supermarketech, ale i velkoobchodech a menších prodejnách neustále přibývá. Zatímco v roce 2020 bylo zaznamenáno 7 136 slev, loni už to bylo 11 591, což je nárůst o 62 %.

Nejvíce akcí se v loňském roce v obchodech objevilo na pivo Pilsner Urquell, které v počtu slev dominuje letákům už dlouhé roky a počet nabídek na něj každoročně roste. Zatímco v roce 2020 se v obchodech objevilo v akcích celkem 343×, v roce 2024 už to bylo 572×. Jde o nárůst počtu slev o 67 %. Nealko pivům včetně jejich ochucených variant dominuje v posledních pěti letech Birell, který se loni objevil v letákových akcích celkem 351×, pro srovnání v roce 2020 to bylo jen 208× (nárůst o 69 %). „Klasická piva se v letákových akcích vyskytují víceméně stejně často v průběhu celého roku. Nealko piva včetně těch ochucených, ale i alkoholická ochucená piva a cidery se v akcích prodávají především v létě,“ popisuje Monika Kopčilová.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 4/2024: Pivní tradice se snoubí s trendy

Změna životního stylu

Segment nealkoholických piv a pivních mixů v posledních letech roste a jeho popularita bude stoupat díky rozšiřující se nabídce a vývoji životního stylu tuzemských spotřebitelů i nadále. „Češi, často ti mladší, postupně objevují kouzlo pivní rozmanitosti a rádi ochutnávají nové, zajímavé pivní styly, což se promítá i do zájmu o speciály v off-trade,“ komentuje Tomáš Slunečko, výkonný ředitel Českého svazu pivovarů a sladoven. Domnívá se, že součástí stoupající popularity nealka a pivních mixů je právě zmíněná změna životního stylu. Češi jsou aktivní a sportují, patří mezi náruživé cyklisty, takže si rádi dávají nealkoholická, lehká nebo ochucená piva. „Off-trade u nás z celkového objemu tvoří pouze 25 procent, ale podle čísel za loňský rok nám vzrostl prodej nealkoholických piv, především bezlepkového Beer mixu s pomerančem. I letos očekáváme podobný trend,“ reaguje Petr Dařílek, jednatel Pivovaru Ferdinand.

Je skutečností, že pokud jde o celkový objem vypitého piva, český trh postupně pomalu klesá. Zvyšuje se naopak jeho hodnota, těžiště se stále více posouvá od kvantity ke kvalitě. „Spotřebitelé se orientují na vyšší úroveň produktů, zážitek z konzumace a nebojí se experimentovat s pivními styly. Očekáváme, že tento trend bude pokračovat, trh se bude z hlediska nabídky ještě více fragmentovat a diverzifikovat, přičemž bude pokračovat premiumizace,“ vysvětluje Iva Měrková, CMI & innovation manager společnosti Heineken Česká republika. I podle Denisy Mylbachrové, tiskové mluvčí společnosti Pivovary Staropramen, velkou roli v prodeji piva hraje aktivnější životní styl a s ním spojená stále větší obliba nealkoholických variant. Zejména u mladých dospělých je určitě důležitá autenticita značky, ale třeba i to, jak je vnímaná z hlediska udržitelnosti.

Významná regionální rozmanitost

Očekávané oživení prodejů v posledních letech brzdila nepříjemná ekonomická situace a nízká úroveň spotřebitelského sentimentu, což vedlo k přesunu spotřeby z gastra do retailu, nicméně ani prodej v obchodních sítích objemově nerostl. Je to způsobeno několika faktory: slabším zájmem mladé generace o alkoholické nápoje obecně, trendem ke zdravějšímu životnímu stylu a změnou spotřebitelských návyků.

„Z uvedeného vycházejí určité nové pivní trendy, které můžeme pozorovat v nárůstu spotřebitelů, kteří se stále častěji přiklánějí k nealkoholickému pivu nebo míchaným nápojům na bázi piva. Současně pozorujeme snížení obsahu piva v prodejní jednotce a zvýšený zájem o piva v třetinkovém balení,“ konstatuje Aneta Turnovská, tisková mluvčí Globus ČR. Na základě této poptávky se významně rozšířila nabídka tohoto balení, na kterou zareagovali vytvořením nové „třetinové sekce“, kde se nachází v ucelené podobě na jednom místě. Pro rok 2025 očekávají spíše celkovou stagnaci objemu spotřeby s určitým přelivem poptávky z výčepních piv do ležáků, pokračující růst podílu plechovek a oživení nabídky dodavatelů v podobě nových ochucených pivních produktů.

Podle Martiny Dvořákové, mediální zástupkyně společnosti Penny Market, dlouhodobě stagnuje kategorie výčepních piv 10 °, zatímco kategorie 11° a 12° ležáků rostou. Současně se rozvíjejí nové kategorie a značky, jako je například Proud společnosti Plzeňský Prazdroj, který spadá do kategorie světlých ležáků, ale má nižší obsah alkoholu. „Dlouhodobým trendem jsou beermixy, jako třeba nealkoholická ochucená piva Birell, Cool, Zlatopramen, Birgo a další,“ upozorňuje. A potvrzuje, že se rozvíjí trend menších balení, například zmíněných 0,33 l. Regionální rozmanitost je rovněž významným faktorem, neboť napříč republikou existuje mnoho regionálních pivovarů a značek, které jsou v daných regionech velmi oblíbené a „nenahraditelné“. A v neposlední řadě, plechovkové pivo dlouhodobě roste již několik let po sobě.

Bodují řemeslná piva

Rovněž společnost Tesco Stores ČR v posledních letech sleduje a potvrzuje výrazné změny v pivních preferencích českých zákazníků. „Spotřebitelé se více zaměřují na kvalitu a rozmanitost, což se projevuje v trendu menší spotřeby, ale většího důrazu na chuťový zážitek,“ shrnuje tisková mluvčí Iva Pavlousková. Na trend třetinek reagovali rozšířením nabídky, ve velkých prodejnách pro ně vytvořili samostatné moduly, v menších speciální regály. Vedle toho vidí zvyšující se zájem o pivní mixy a ciderová piva, inspirovaný trendy ze zahraničí.

„Neustále sledujeme spotřebitelské trendy a snažíme se podle nich inovovat naše portfolio i zlepšovat zákaznický zážitek. Tradiční pivní spotřebitelé preferují hořká piva, u mladší generace dospělých sledujeme, že vyhledávají méně hořká piva s nižším obsahem alkoholu a lehčí chutí. Zároveň si ale s konzumací spojují zážitky a očekávají, že to, co pijí, a s čím se navenek ukazují, bude dobře vypadat. Ať už se jedná o lahvičku, kterou si vezmou do ruky, nebo způsob, jakým jim bude pivo naservírováno v jejich oblíbeném podniku,“ sděluje Roman Trzaskalik, obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje. Výrazným trendem posledních let je rostoucí zájem o nealkoholická piva. Už to není jen nealko pití pro řidiče. Dospělí spotřebitelé si ho dopřávají při aktivním životě, na kole, na lyžích, ale čím dál víc taky jako čepovanou alternativu při posezení s přáteli.

Mladá generace udává směr

Také do budoucna bude pro pivovary důležité pestré portfolio, které uspokojí různorodé preference konzumentů. „Bude nutné umět reagovat na nové trendy. I když stále dominují ležáky, v posledních letech vidíme, že u určité skupiny konzumentů vzrůstá obliba speciálů, ale i nealkoholických variant piv a pivních mixů,“ zmiňuje Denisa Mylbachrová. Pivovary Staropramen například v loňském roce na trh uvedly novou generaci nealkoholických pivních mixů Cool plus s funkčními benefity. V nabídce mají i inovovaný Staropramen Nealko a novinku Guinness 0.0.

„S měnící se kulturou pití piva, kdy hlavně mladší generace konzumuje alkohol uvážlivěji, preferuje menší množství, více nealkoholických variant a hledá nové chutě, roste segment řemeslných piv, kde zákazníci oceňují autenticitu a jedinečnost,“ popisuje Iva Pavlousková. Velký posun vidí i v nealkoholických pivech, jejich chuť se za poslední roky výrazně zlepšila, zároveň došlo k výraznému rozšíření nabídky, což přispívá k jejich rostoucí popularitě.

Interakce buduje silný zážitek

Jedním z klíčových trendů, který ovlivňuje kategorii, je důraz na zdravý životní styl. Nejen ve smyslu fyzické kondice a zdraví, stále víc se jedná o duševní zdraví a pohodu. Spotřebitelé umírňují konzumaci alkoholu, v řadě příležitostí přímo preferují nealkoholické produkty. Může se jednat o nealko alternativy existujících alkoholických nápojů i o zcela nové nápojové varianty, respektive subkategorie. Na prodeji celé pivní kategorie se výrazně projevuje úroveň kompletní marketingové podpory včetně letáků, katalogů i prezentací na stojanech. „V pivní kategorii více než u jiných produktů hrají zásadní roli zejména značkové výrobky, které mají marketingovou podporu,“ vyzdvihuje Aneta Turnovská.

„Ke komunikaci pravidelně využíváme sociální média a snažíme se našim sledujícím neustále připomínat, že je dobré si za své peníze kupovat kvalitní produkty. Navíc naše piva mají příběh, který je stále aktuální. V současné době máme v sortimentu čtyři druhy bezlepkových piv a čísla jejich prodejů se stále zvyšují,“ deklaruje Petr Dařílek. I značka Pilsner Urquell se zaměřuje na posouvání spotřebitelského zážitku. „Využíváme digitální nástroje. Tam, kde je to jen trochu možné, spotřebitele zapojujeme do interakce se značkou a usilujeme o to, aby atraktivita našich vystavení pomáhala budovat silný zážitek přímo v místě prodeje. Reagujeme tím nejen na měnícího se spotřebitele, ale i na trendy a výzvy v podobě udržitelnosti,“ říká Roman Trzaskalik.

Jednou z nejzajímavějších novinek v sortimentu e-shopu Rohlík.cz je Tekutý Rohlík; pivo, které vzniklo ve spolupráci s Pivovarem Zichovec. Kombinuje skvělou chuť s ekologickou myšlenkou, na každou várku tohoto piva se totiž využívá 80 kg neprodaného pečiva, které by jinak skončilo jako odpad. „Hned po uvedení na trh se během prvního měsíce pivo kompletně vyprodalo, což jasně ukázalo, že na trhu existuje silná poptávka po produktech, které spojují kvalitu udržitelnost,“ hodnotí tisková mluvčí Denisa Ladka Morgensteinová. Původně šlo o limitovanou edici, ale díky enormnímu zájmu se rozhodli zařadit pivo do stálé nabídky. Jeho prodeje jsou dnes srovnatelné s ostatními řemeslnými pivy.

 

Názor odbornice:

„Roste obliba minipivovarů a dárkových balení.“

Nabízíme nejširší výběr piv na trhu, přičemž sledujeme zajímavé změny ve spotřebitelských trendech. Zákazníci stále více vyhledávají nejen klasické značky, ale i řemeslná piva z českých minipivovarů, jejichž prodeje meziročně vzrostly o více než 30 procent. Zároveň jde o segment, který se v jejich nabídce rozrůstá nejrychleji, což potvrzuje rostoucí oblibu kvalitních a autentických piv. Velký zájem registrujeme i u dárkových balení, jejichž prodej se oproti loňsku více než zdvojnásobil. Roste poptávka také po multipacích, kde u některých značek sledujeme až třicetkrát vyšší prodej oproti samostatným balením. Tento trend ukazuje, že zákazníci stále častěji volí ekonomičtější a praktičtější varianty.

Denisa Ladka Morgensteinová, tisková mluvčí, Rohlík.cz

 

Data:

Pivo míjí popularita privátních značek

Podle společnosti NIQ se na českém trhu za posledních 52 týdnů končících 2. 3. 2025 prodalo 768 750 tisíc litrů piva o celkové hodnotě větší než 25,4 mld. Kč. V objemu došlo k poklesu o 1,1 %, kvůli rostoucím cenám, v tržbách vyrostlo o 4,2 %. Průměrné ceny za litr vzrostly o 5,4 % na 33,07 Kč za litr (meziroční nárůst o 1,69 Kč).

Pivo se nejvíce kupovalo v supermarketech, kde za něj Češi utratili téměř 45 % všech tržeb a meziročně významnost tohoto prodejního kanálu narostla. Pivu se zde dařilo růst jak v tržbách (6,7 %), tak v objemu (1,2 %). Následovaly hypermarkety s 30,3% podílem na trhu (pokles významnosti o 0,8 p. b.). I těm se dařilo růst v tržbách o 1,7 %, ale z pohledu prodaných objemů piva byly nejvýznamnějším přispěvatelem poklesu, a to o 3,7 %. Třetím kanálem z pohledu významnosti v tržbách byly organizované prodejny do 400 m2, zde se prodalo 16,8 % piva. Průměrná cena v tomto kanále rostla nejrychleji, a to 6% tempem, což se odrazilo i v růstu v tržbách o 3,6 %, který zpomaloval pokles objemu o 2,3 %. Zbylých 8,2 % piva se za poslední rok prodalo na neorganizovaném trhu.

Nejvíce piva se prodá ve skle (téměř 12,9 mld. Kč), v objemu však meziroční prodeje klesaly o 2,4 %. Spotřeba nejrychleji rostla u piva v plechu, a to o 12,0 %, tržby rostly ještě rychleji o 17,7 % a bylo dosaženo prodejů v hodnotě 2,7 mld. Kč. Nedařilo se pivu v plastu, které v tržbách pokleslo o 8,3 %, v objemu ztrácelo nejrychleji ze všech druhů obalového materiálu, a to o 12,0 %.

Na rozdíl od jiných kategorií pivo míjí čím dál větší popularita privátních značek. Jejich důležitost pro kategorii piva jsou necelá 4 %. Meziročně jejich tržby rostou o 1,6 %, v objemu stagnovaly. Jejich průměrná cena za objem meziročně rostla o 1,6 %. I tak zůstaly privátní značky piva levnější než piva značková o více než 10 Kč.

 

Nejoblíbenější jsou ležáky

Podle dat YouGov Shopper panelu jsou nejoblíbenějšími druhy piva pro domácí spotřebu obecně ležáky, radlery a lehká výčepní piva. Výdaje domácností na tuto kategorii se meziročně zvýšily, a to hlavně kvůli nárůstu průměrných cen, které byly domácnosti ochotny za pivo zaplatit. Celkový objem piva nakoupeného pro domácí spotřebu zůstal meziročně na poměrně stabilní úrovni. Průměrná česká domácnost v uplynulém roce nakoupila téměř 150 litrů piva.

„Z hlediska počtu kupujících domácností jsou nejoblíbenější ležáky, které si alespoň jednou během daného období zakoupily téměř tři ze čtyř českých domácností,“ specifikuje analytička Tatiana Valachová. V průměru si ležák z nákupu domů domácnosti přinesly 23x za rok, tedy téměř 2x za měsíc. Za jeden nákup domácnosti v průměru utratily přibližně 125 Kč a celkově za rok téměř 2 900 Kč.

Za radlery domácnosti utratí 1 800 Kč

Radler si v roce 2024 minimálně jedenkrát zakoupily dvě třetiny českých domácností. V průměru si ho z nákupu domů přinesly jednou za 25 dní. Na domácí spotřebu za tento druh piva české domácnosti utratily více než 65 Kč během jednoho nákupu a přibližně 960 Kč během celého roku. Mezi oblíbené příchutě radlerů patří citron, grapefruit a kombinace grapefruit-pomelo.

Výčepní piva, tedy piva do 10,99 % extraktu původní mladiny, jsou dlouhodobě oblíbeným druhem piva. Během sledovaného období si ho domů přineslo více než pět z deseti českých domácností, každá z nich v průměru sedmnáctkrát,“ sděluje Tatiana Valachová. Za jeden nákup radlerů domácnosti utratily v průměru více než 100 Kč, za rok něco přes 1 800 Kč.

Polovina objemu se nakoupí ve skle

Na českém trhu mají své místo i nealkoholická piva. Minimálně jedno nealkoholické pivo si během roku z nákupu domů přinesla třetina domácností, když si ho koupily 10x za rok a utratily za něj při jednom nákupu v průměru asi 60 Kč. Výdaje na domácí spotřebu nealkoholického piva průměrné domácnosti v daném období činily přibližně 600 Kč. Cidery jsou z hlediska počtu kupujících podobně oblíbené jako nealkoholická piva. Kupuje je více než třetina domácností, frekvence nákupu je však výrazně nižší, konkrétně 6x za rok. Roční výdaje činí 350 Kč.

Největší část celkového nakoupeného objemu piva pro domácí spotřebu je zpravidla zabalena ve skleněných lahvích. V daném období šlo dokonce přibližně o polovinu celkového zakoupeného objemu. Více než třetina v daném období nakoupeného objemu piva byla zabalena v plechovkách, přičemž důležitost tohoto typu balení mírně vzrostla. „Frekvence, s jakou domácnosti kupovaly pivo ve skleněných lahvích a v plechovkách, je velmi podobná, objem nakoupeného piva během jednoho nákupu se však liší,“ odhaluje Tatiana Valachová. Ve skleněných lahvích bývá během jednoho nákupu nakoupeno téměř dvakrát větší množství než při nákupech piva v plechovkách.

 

Aktuálně z trhu:

Starobrno uvařilo prémiovou dvanáctku

Brněnský pivovar Starobrno představil koncem března novinku Štatl 12, prémiovou dvanáctku z výhradně českých chmelů, s plným tělem a vyváženou hořkostí. Reaguje tak na proměňující se vkus pivařů, kteří upřednostňují prémiovější piva.

Brněnský pivovar pravidelně monitoruje spotřebitelské trendy a z loňské série průzkumů vyplynulo, že v nabídce by spotřebitelé nejvíce ocenili dvanáctku. Novinka Štatl 12 se vaří tradičním způsobem na dva rmuty s použitím výběrového moravského sladu a výhradně českého chmele odrůd Žatecký poloraný červeňák, Sládek a Premiant, bez přidaných extraktů a dalších chmelových produktů. „Na receptuře jsme pracovali několik měsíců a dali si záležet na každém detailu. Výsledkem je chuťově velmi vyvážená dvanáctka s plným tělem a příjemnou hořkostí, která nabádá k dalšímu napití. Věřím, že pivaři její chuť ocení,“ uvádí ředitelka pivovaru Starobrno Klára Konupčíková. Název piva vychází z hantecu a etiketu zdobí brněnské panorama. Pivaři mohou novinku ochutnat od 28. března ve vybraných restauracích v jihomoravském regionu. V obchodech se lahve a plechovky Štatl 12 začnou prodávat od poloviny dubna.

 

Desperados lahvičky teď mají více životů

Skleněné lahvičky Desperados jsou nově zálohované a mohou tak zažít více než jeden večírek. „Se značkou Desperados zálohujeme skleněné obaly od podzimu 2024 a tímto krokem podporujeme šetrnější přístup k přírodě a ekologii. Zálohované obaly jsou jedinou možnou cestou, jak zajistit opakovanou recyklaci obalových materiálů a tím jejich cirkularitu. Z toho důvodu podporujeme, stejně jako 76 procent Čechů, Iniciativu pro zálohování, která usiluje o zavedení zálohového systému i u PET lahví a plechovek v České republice,“ říká Daniela Valenta, která má na starosti komunikaci značky Desperados (Heineken Česká republika). A doplňuje: „Vratné lahvičky projdou oproti jednorázovým díky uzavřenému koloběhu i více než 40 životními cykly, což snižuje množství potřebného obalového materiálu i jejich uhlíkovou stopu.“ Záloha se uplatňuje standardně během nákupu a vrací se zpět při jejím vrácení prostřednictvím vratných automatů na skleněné obaly, které jsou k dispozici v prodejnách retailerů.

Pavel Gregor, pavel.gregor@atoz.cz

Článek vyšel i v časopisu Zboží&Prodej 4/2025.

Související články:

Plzeňský PrazdrojPlzeňský Prazdroj zjistil, kolik vody potřebuje chmel Zboží&Prodej 4/2024: Pivní tradice se snoubí s trendy Novým generálním ředitelem Plzeňského Prazdroje je Michał Mrowiec

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required