logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Czech Retail Days: Atoz a SOCR ČR spojují síly

18. června 2025
Zprávy 0
576
Czech Retail Days: Atoz a SOCR ČR spojují síly

Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) dohodu o spolupráci na druhém ročníku kongresu Czech Retail Days.

Přípravy 2. ročníku Czech Retail Days nabírají na obrátkách. V jejich rámci podepsali Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR, a Jeffrey Osterroth, jednatel společnosti Atoz, která akci organizuje, memorandum o spolupráci.

Přečtěte si také
SOCR ČR: Na ceny potravin mají vliv krátkodobé i dlouhodobé tlaky
SOCR ČR

„První ročník kongresu, který se konal loni, byl trefou do černého v tom, co účastníkům konferencí obecně často chybí – orientace prezentací a diskusí na praktičnost. Podtitul Czech Retail Days hned od počátku zněl: Zaměřeno na retail v praxi a tímto směrem chceme jít i letos,“ popisuje za organizátora charakter akce Jeffrey Osterroth.

Přečtěte si také
Tomáš Prouza, prezident, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR: Krize už definitivně skončila

Czech Retail Days se uskuteční 13.–14. 11. 2025 v Cubex Centru Praha. Cílem kongresu je poskytnout platformu pro sdílení zkušenosti z celého spektra retailové praxe. Program bude opět zaměřen především na případové studie úspěšných spoluprací a projektů a diskusní panely.

První den nabídne společný dopolední program věnovaný výzvám, kterým budou obchodníci čelit v roce 2026. Odpolední sekce pak přinesou debaty a best practices v oblastech: e-commerce a omnichannelu, marketingu, technologií (vč. AI) a sortimentu. Praktické zaměření kongresu podtrhnou druhý den exkurze do zajímavých provozů.

Tomáš Prouza (vlevo) a Jeffrey Osterroth.

 

Akce, která se už loni konala pod záštitou SOCR ČR, letos získává ještě silnější podporu. „Obchod se mění rychleji než kdy dřív – čelíme tlaku na digitalizaci, proměně nákupního chování zákazníků i rostoucím očekáváním v oblasti udržitelnosti. Abychom na tyto výzvy dokázali reagovat, potřebujeme více než jen teoretické debaty – potřebujeme sdílet konkrétní zkušenosti, hledat inspiraci a navazovat nové spolupráce napříč celým odvětvím,“ vysvětluje Tomáš Prouza, proč se SOCR ČR rozhodl kongres podpořit. A dodává: „Tato platforma spojuje odborníky z různých oblastí retailu, přináší příklady dobré praxe a otevírá prostor pro otevřený dialog o tom, co nás čeká v příštích letech. Věřím, že ve spolupráci s pořadateli dokážeme přinést praktický a zároveň vizionářský obsah, který pomůže českému obchodu posunout se vpřed.“

Související články:

SOCR ČRSOCR ČR: Na ceny potravin mají vliv krátkodobé i dlouhodobé tlaky Tomáš Prouza, prezident, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR: Krize už definitivně skončila Tomáš Prouza bude dalších pět let prezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR Czech Retail Days: Sázka na praktičnost vyšla

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required