Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) dohodu o spolupráci na druhém ročníku kongresu Czech Retail Days.
Přípravy 2. ročníku Czech Retail Days nabírají na obrátkách. V jejich rámci podepsali Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR, a Jeffrey Osterroth, jednatel společnosti Atoz, která akci organizuje, memorandum o spolupráci.
„První ročník kongresu, který se konal loni, byl trefou do černého v tom, co účastníkům konferencí obecně často chybí – orientace prezentací a diskusí na praktičnost. Podtitul Czech Retail Days hned od počátku zněl: Zaměřeno na retail v praxi a tímto směrem chceme jít i letos,“ popisuje za organizátora charakter akce Jeffrey Osterroth.

Czech Retail Days se uskuteční 13.–14. 11. 2025 v Cubex Centru Praha. Cílem kongresu je poskytnout platformu pro sdílení zkušenosti z celého spektra retailové praxe. Program bude opět zaměřen především na případové studie úspěšných spoluprací a projektů a diskusní panely.
První den nabídne společný dopolední program věnovaný výzvám, kterým budou obchodníci čelit v roce 2026. Odpolední sekce pak přinesou debaty a best practices v oblastech: e-commerce a omnichannelu, marketingu, technologií (vč. AI) a sortimentu. Praktické zaměření kongresu podtrhnou druhý den exkurze do zajímavých provozů.

Tomáš Prouza (vlevo) a Jeffrey Osterroth.
Akce, která se už loni konala pod záštitou SOCR ČR, letos získává ještě silnější podporu. „Obchod se mění rychleji než kdy dřív – čelíme tlaku na digitalizaci, proměně nákupního chování zákazníků i rostoucím očekáváním v oblasti udržitelnosti. Abychom na tyto výzvy dokázali reagovat, potřebujeme více než jen teoretické debaty – potřebujeme sdílet konkrétní zkušenosti, hledat inspiraci a navazovat nové spolupráce napříč celým odvětvím,“ vysvětluje Tomáš Prouza, proč se SOCR ČR rozhodl kongres podpořit. A dodává: „Tato platforma spojuje odborníky z různých oblastí retailu, přináší příklady dobré praxe a otevírá prostor pro otevřený dialog o tom, co nás čeká v příštích letech. Věřím, že ve spolupráci s pořadateli dokážeme přinést praktický a zároveň vizionářský obsah, který pomůže českému obchodu posunout se vpřed.“





