logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Výdejní boxy Zásilkovny přicházejí do prodejen Žabka

25. června 2025
Zprávy 0
362
Výdejní boxy Zásilkovny přicházejí do prodejen Žabka

Společnosti Zásilkovna navázala spolupráci s maloobchodní sítí Žabka. Zákazníci obchodu si mohou nově vyzvednout zásilky z výdejního Z-Boxu přímo ve vybraných prodejnách. Aktuálně jsou boxy instalovány ve dvanácti obchodech Žabka a další desítky míst napříč republikou jsou v přípravě. Boxy se instalují jak do stávajících obchodů, tak při rekonstrukcích provozoven, například v pražské Letohradské ulici.

Podle květnového výzkumu společnosti Nielsen Admosphere si doručení do výdejních boxů při on-line nákupech volí 72 procent Čechů. Nejvíce oceňují jejich časovou flexibilitu a ekologičnost. Celých 90 procent lidí by nesouhlasilo se zrušením boxu v jejich lokalitě, ukázal také výzkum.

Přečtěte si také
Zásilkovna zveřejnila manuál pro instalace výdejních boxů, otevře je i ostatním dopravcům

„Naše prodejny rozšiřujeme o služby, které lidem v okolí opravdu zjednodušují život. Výdejní box Zásilkovny uvnitř obchodu umožňuje zákazníkům vyzvednout si zásilku pohodlně, v suchu a během nákupu, a to i ve dnech, kdy jsou ostatní obchody zavřené,“ říká Radim Lunda, generální manažer obchodní sítě Žabka. Ta má obvyklou otevírací dobu od 6:00 do 23:00, navíc má otevřeno i během velkých státních svátků, kdy má většina obchodů zavřeno.

„Lidé v Česku si v květnu nechali poslat do Z-Boxů skoro dvakrát více zásilek než ve stejném měsíci loni. Boxy jsou populární a naším cílem je být zákazníkům co nejblíž. Díky spolupráci se Žabkou si mohou zásilku vyzvednout pohodlně, bez front a ve chvíli, kdy se jim to opravdu hodí. Třeba cestou z práce nebo při nákupu,“ doplňuje Erich Čomor, generální ředitel skupina Packeta, kam patří i Zásilkovna.

Díky tomu, že jsou boxy nonstop (v případě obchodů Žabka po velkou část dne), dostupné, minimalizují neúspěšné doručení zásilek, což znamená i méně dodávek na silnicích a menší dopravní ruch i zácpy. Kurýři také doručí více zásilek najednou a díky efektivnějším trasám i kratšímu čekání dodávek se zapnutým motorem klesají emise CO2 oproti doručení ke dveřím minimálně o 30 procent. V současnosti provozuje Zásilkovna v Česku 5 500 Z-Boxů. Žabka má aktuálně v Česku 114 prodejen.

Související články:

Zásilkovna zveřejnila manuál pro instalace výdejních boxů, otevře je i ostatním dopravcům Žabka otevřela novou prodejnu v pražském obchodním domě Máj Žabka otevřela v centru Prahy čtyři samoobslužné prodejny dostupné v režimu 24/7 Aleš Lysek, komerční manažer, franšízová síť Žabka: Krátkodobé benefity jsou krátkozraké

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required