logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Tesco rozšiřuje službu Online Nákupy do dalších tří regionů. Služba nyní pokrývá 75 % domácností v ČR

2. července 2025
Zprávy 0
315
Tesco rozšiřuje službu Online Nákupy do dalších tří regionů. Služba nyní pokrývá 75 % domácností v ČR

Řetězec Tesco pokračuje v rozšiřování své služby Tesco Online Nákupy. Nově je dostupná i pro zákazníky v Mostě, Chebu, Uherském Hradišti a přilehlých obcích. Svůj nákup si mohou nechat doručit až ke dveřím, nebo si ho vyzvednout v prodejně. Tesco tak obyvatelům dalších regionů usnadňuje přístup k čerstvým i trvanlivým potravinám a nabídce nepotravinářského sortimentu za stejné ceny jako v obchodech.

Přečtěte si také
Slovenské Tesco pouští k vodě Žabku
Žabka

Tesco je průkopníkem on-line prodeje potravin v ČR, službu spustilo jako první maloobchodní řetězec již v roce 2012. „Zájem o Tesco Online Nákupy dlouhodobě roste, a proto službu nadále rozvíjíme a rozšiřujeme, aby byla dostupná a vyhovovala potřebám co největšího počtu našich zákazníků. Díky rozšíření služby do oblastí Mostu, Chebu a Uherského Hradiště si nyní 75 procent domácností v ČR může dopřát pohodlný on-line nákup potravin za stejné ceny jako v obchodě, včetně všech výhod Clubcard programu,“ uvádí Patrik Dojčinovič, provozní ředitel společnosti Tesco Stores ČR.

Přečtěte si také
Tesco Online doručí zdarma nákupy v Brně, Ostravě a okolí

Zákazníci mají na výběr ze dvou možností doručení. Buď si nákup nechají přivézt až domů, nebo si ho osobně vyzvednou na prodejně díky službě Klikni + Vyzvedni. Ve všech třech nových lokalitách je tato možnost dostupná již v den objednání. Doručení domů probíhá každý den od 8:00 do 22:00 ve zvoleném dvouhodinovém časovém okně.

Související články:

ŽabkaSlovenské Tesco pouští k vodě Žabku Tesco Online doručí zdarma nákupy v Brně, Ostravě a okolí Tesco představuje inovaci, která významně sníží plýtvání potravinami u dodavatelů a zvýší přerozdělení lidem v nouzi Tesco začalo prodávat čerstvé krájené ovoce

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required