logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
    • Zahraniční veletrhy
    • Networking
    • Školení
    • Ostatní
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • Top 30 2018
    • Top 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Na půdě ministerstva průmyslu a obchodu bylo ve středu 20. února podepsáno memorandum o...
  • Jsou věci, které se mění, a ty, jež zůstávají neměnné. K těm patří pohled, jímž se obchodník...
  • Všichni o něm mluví a těm nejlepším už vynáší. Řeč je o omnichannelu. Jeden z aktuálně...
  • Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je v kategorii čisticích...

Po 25 letech má Budějovický Budvar nového šéfa, stal se jím Petr Dvořák

25. dubna 2017
Zprávy 0
1784
Po 25 letech má Budějovický Budvar nového šéfa, stal se jím Petr Dvořák

Po Jiřím Bočkovi, který státnímu podniku Budějovický Budvar šéfoval pětadvacet let a z vedení se stáhl začátkem listopadu minulého roku kvůli vážné nemoci, se novým ředitelem firmy stal Petr Dvořák. Do funkce jej jmenoval ministr zemědělství Marian Jurečka, který si od nové tváře v podniku slibuje hlavně posílení exportu na nové trhy v Africe a Asii.

Nový šéf státního Budvaru má dlouholeté zkušenosti v pivovarnictví. V minulosti pracoval jako ředitel marketingu v Pivovarech Staropramen nebo mezinárodní ředitel značky Pilsner Urquell. Do funkce nastoupí od prvního května, prozatím pivovar od zimy řídí ekonomický ředitel Petr Žáček.

Na pozici ředitele Budějovického Budvaru doporučila výběrová komise, ve které zasedl i Jiří Boček, ministrovi z osmi lidí, kteří se dostali do užšího kola, dva kandidáty. „Po pečlivém zvážení a po osobním setkání s oběma kandidáty jsem se rozhodl pro Petra Dvořáka. Je to člověk, který má zkušenosti s výrobou a prodejem piva i jeho marketingem, a to jak z České republiky, tak i ze zahraničí. Myslím si, že může velice dobře doplnit kvalitní manažerský tým, který dnes v Budějovickém Budvaru je,“ řekl Marian Jurečka (na fotografii vlevo). Dalším kandidátem na post ředitele byl v užším výběru i sládek pivovaru Adam Brož.

Nový ředitel se ve funkci soustředí hlavně na export piva. „Budějovický Budvar vaří špičkové světové pivo, investuje do rozvoje svého areálu. Dnes je čas, aby se dokázal ještě efektivněji zaměřit právě na oblast dobrého marketingu a maximální efektivnosti při prodeji svých výrobků v zahraničí, a to jsou silné stránky Petra Dvořáka,“ řekl dále Marian Jurečka. Budějovický Budvar v současnosti exportuje do více než osmdesáti zemí světa. Modernizace závodu v Českých Budějovicích umožní zvýšení kapacity o padesát procent po roce 2020, díky tomu by měl pivovar uspokojit trhy v Asii a v Africe.

Petr Dvořák se chce podle svých slov v nové funkcii zaměřit na to, aby se Budvar stal lídrem českého piva ve světě a zlepšil i svoje postavení na domácím trhu. Třetí priorita je vést dobře zaměstnance v Budvaru.

Petr Dvořák (na fotografii vpravo) je absolventem ekonomických studií na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Po škole pracoval například jako manažer značky Staropramen, posléze jako ředitel marketingu v Pivovarech Staropramen. Na starosti měl marketingovou strategii na českých a slovenských trzích, výrobu a inovace. Podobnou náplň práce měl také jako ředitel marketingu pro střední Evropu ve světové pivovarnické firmě AB – InBev a ředitel značky a marketingové komunikace v Telefonice O2. Naposledy působil jako mezinárodní ředitel značky Pilsner Urquell ve společnosti SABMiller, kde byl zodpovědný za strategii značky a spolupráci s klíčovými trhy. Z funkce odešel poté, co Plzeňský Prazdroj minulý rok změnil vlastníka, SABMiller jej prodal japonské pivovarnické společnosti Asahi.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Související články:

Jiří Boček končí po 25 letech jako ředitel Budvaru, zřejmě kvůli nemoci Budějovický Budvar loni prodal nejvíce piva ve své historii Jana Gabrielová je manažerka Atoz Horeka, Eliška Krbcová připravuje Samošku Pavel Hrdina vede evropské výrobce těstovin

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Kolik lidí je pro vás překážkou, abyste nešel/nešla k obslužnému pultu?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 11 700 views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10 017 views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 6 159 views | posted on 3. srpna 2016
  • Marks & Spencer spustí módní e-shop a otevře prodejny potravin 2 770 views | posted on 10. srpna 2016
  • Alza.cz otevřela v ostravském Obchodním centru Futurum prodejnu s velkým skladem 2 719 views | posted on 28. dubna 2017

Komerční sdělení

Kalendář akcí

21. 2. 2019 BEST OF IN-STORE, Praha

20. a 21. 3. 2019, Kongres SAMOŠKA, Košice

21. 3. 2019, Nezapomínejme na packaging, Praha

28. 3. 2019, Kongres Pharma Profit, Praha

Multimédia

JIP mění koncept cash & carry prodejen

13. září 2018

Video: Retail Business Mixer 2018 přinesl zábavu i nové kontakty

27. srpna 2018

Profily

Helena Mužíková, marketing manager CZ/SK společnosti Intersnack Česká republika: Hlavně neztratit selský rozum

17. ledna 2019

Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm drogerie markt: Konzervujeme si zlaté časy

17. ledna 2019

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Radka Zobaníková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: radka.zobanikova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
IČO: 47562323
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
IČ: 70080534
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok