logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
    • Zahraniční veletrhy
    • Networking
    • Školení
    • Ostatní
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • Top 30 2018
    • Top 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Na půdě ministerstva průmyslu a obchodu bylo ve středu 20. února podepsáno memorandum o...
  • Jsou věci, které se mění, a ty, jež zůstávají neměnné. K těm patří pohled, jímž se obchodník...
  • Všichni o něm mluví a těm nejlepším už vynáší. Řeč je o omnichannelu. Jeden z aktuálně...
  • Podle průzkumu společnosti Focus CZ Marketing- and IT Research je v kategorii čisticích...

Henkel a Mall.cz vyzívají lidi k malému krůčku každý den

11. října 2018
E-commerce 0
524
Henkel a Mall.cz vyzívají lidi k malému krůčku každý den

Osobní zodpovědnost za stav životního prostředí připomněla guerillová kampaň společnosti Henkel ČR a Mall.cz. V polovině září na Palackého náměstí v Praze zaměstnanci obou firem z tisíce chryzantém vytvarovali pomyslné plíce světa. Květináče pak postupně rozdali i se vzkazy o udržitelnosti s cílem připomenout, že kvalitu místa, kde žijeme, můžeme ovlivňovat malým krůčkem směrem k udržitelnosti každý den. Že méně je někdy více.

Sjednocujícím prvkem kampaně je motto # MalýKrůčekKaždýDen, jenž v sobě nese desatero inspirací. Ty představují jednoduché kroky, díky kterým může každý člověk efektivně snížit vyprodukovanou ekologickou zátěž. „Chceme ukázat, že i zdánlivé drobnosti mohou ve výsledku znamenat hodně. Výběr ekologicky šetrných produktů je další z cest, kterou mohou lidé velmi efektivně napomoci ke zlepšení životního prostředí. Přitom je nestojí vůbec nic. Právě inspirace je to, co má kampaň lidem přinést,“ říká k akci Tomáš Punar, ředitel marketingu Mall Group.

Rady se týkaly například role rostlin v přírodě, které fotosyntézou proměňují světlo na kyslík a zbavují vzduch oxidu uhličitého, nebo praní prádla na 20 stupňů, přičemž se sníží ekologická zátěž o tuny oxidu uhličitého. „Jako vedoucí výrobce pracích prostředků máme zodpovědnost i za edukaci spotřebitelů, kterým chceme poradit, že i každý z nás může zodpovědnou spotřebou ovlivnit budoucnost nás i naší planety. V případě Persilu je to praní při nízkých teplotách, výběr kvalitních prostředků a vhodné dávkování,“ říká Roman Kýr, generální ředitel divize Pracích a čisticích prostředků společnosti Henkel ČR. Ta nyní přišla na trh s novým koncentrovaným pracím gelem, díky němuž ušetří při výrobě až 120 milionů litrů vody.

Kampaň doplnila soutěž na sociálních sítích s cílem motivovat veřejnost k vlastní ekologické aktivitě.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Související články:

Datart naskočil na vlnu letních slev, ceny sníží až o 40 procent Rohlik.cz nabízí „ošklivou“ zeleninu, cena je o polovinu nižší Mixit.cz umístilo v centrále Seznamu svůj první automat, celkem jich bude 50 Letošní vedra dramaticky zvedla prodeje klimatizací i ventilátorů na internetu

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Kolik lidí je pro vás překážkou, abyste nešel/nešla k obslužnému pultu?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 11 700 views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10 017 views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 6 159 views | posted on 3. srpna 2016
  • Marks & Spencer spustí módní e-shop a otevře prodejny potravin 2 770 views | posted on 10. srpna 2016
  • Alza.cz otevřela v ostravském Obchodním centru Futurum prodejnu s velkým skladem 2 719 views | posted on 28. dubna 2017

Komerční sdělení

Kalendář akcí

21. 2. 2019 BEST OF IN-STORE, Praha

20. a 21. 3. 2019, Kongres SAMOŠKA, Košice

21. 3. 2019, Nezapomínejme na packaging, Praha

28. 3. 2019, Kongres Pharma Profit, Praha

Multimédia

JIP mění koncept cash & carry prodejen

13. září 2018

Video: Retail Business Mixer 2018 přinesl zábavu i nové kontakty

27. srpna 2018

Profily

Helena Mužíková, marketing manager CZ/SK společnosti Intersnack Česká republika: Hlavně neztratit selský rozum

17. ledna 2019

Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm drogerie markt: Konzervujeme si zlaté časy

17. ledna 2019

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Radka Zobaníková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: radka.zobanikova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
IČO: 47562323
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
IČ: 70080534
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok