logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
    • Zahraniční veletrhy
    • Networking
    • Školení
    • Ostatní
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • Top 30 2018
    • Top 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Předvánoční slevy na alkohol byly loni v prosinci nižší než v roce 2017. Vyplývá to z analýzy...
  • Produkty společnosti Samsung budou od pátku 15. února k dostání také ve znovuotevřené značkové...
  • Stále více Čechů objednává zboží ze zahraničních e-shopů. Vyplývá to z aktuálního celoevropského...
  • Maloobchodní řetězec parfumerií Douglas automatizuje příjem faktur od dodavatelů s využitím...

Krajanka Zoo a pražská zoologická zahrada spolupracují na ochraně divoce žijících zvířat

7. února 2019
Zprávy 0
139
Krajanka Zoo a pražská zoologická zahrada spolupracují na ochraně divoce žijících zvířat

Ochrana goril nížinných ve střední Africe je jedním ze stěžejních projektů pražské zoologické zahrady. Díky prostředkům sdružovaným na sbírkovém kontě „Pomáháme jim přežít“ může Zoo Praha rozvíjet aktivity na pomoc gorilám, jejichž základem je environmentální vzdělávání mladých generací. Již v loňském roce se k podpoře projektu přidala i česká firma Alimpex Food, a to prostřednictvím dětských smetanových krémů Krajanka Zoo ve třech příchutích – kakao, vanilka a smetana.

Z prodeje každého zakoupeného kelímku těchto výrobků putuje finanční obnos na ochranu gorily nížinné, gaviála indického nebo koně Převalského přímo v jejich přirozeném životním prostředí. V loňském roce předala firma pražské zoo prvních sto tisíc korun. Nyní je příspěvek dalších dvě stě tisíc.

„Zoo Praha pod hlavičkou ‚Pomáháme jim přežít‘ již řadu let realizuje projekty na ochranu ohrožených druhů.  Zaměřujeme se například na ochranu goril a dalších obyvatel tropických deštných lesů v Kamerunu nebo gaviálů v indické řece Čambalu,“ uvádí Miroslav Bobek, ředitel Zoo Praha. „Zoo ale dlouhodobě sehrává klíčovou roli také v návratu koně Převalského do přírody. V posledních letech své úsilí v této oblasti ještě znásobila, když ve spolupráci s Armádou ČR uskutečnila již osm transportů těchto posledních divokých koní do mongolských stepí. Spolupráci s firmou Alimpex Food hodnotíme velice přínosně a budeme v ní i nadále pokračovat,“ dodává Miroslav Bobek.

„Krajanka Zoo finančně přispívá na tři významné projekty – návrat koní Převalského do Mongolska, ochrana gaviálů na indické řece Čambal a pomoc gorilám i dalším ohroženým druhům ve střední Africe,“ vyjmenovává Martin Kincl, marketingový manažer značky Krajanka, a doplňuje. „Pokud si zákazník vybere v obchodě kelímek s kresbou jednoho z těchto zvířecích hrdinů, tak automaticky posílá na sbírkové konto deset haléřů. Každým haléřem pomáhá chránit tyto ohrožené druhy přímo v jejich domovině a rozšířit osvětu o ochranářských projektech, o kterých se snažíme informovat i českou veřejnost, zejména děti.“

Příznivci Zoo Praha mohou její projekty na pomoc divokým zvířatům podpořit také převodem libovolné částky na sbírkové konto „Pomáháme jim přežít“ (číslo účtu 43–6804660247/0100) nebo zasláním dárcovské SMS (tzv. DMS) na číslo 87 777 ve tvaru DMS OHROZENEDRUHY XX (XX = zvolená částka).

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Související články:

Koupí dezertu Krajanka ZOO spotřebitelé podpoří divoká zvířata Trendy v krmivech ukázal veletrh Interzoo Budějovický Budvar loni prodal nejvíce piva ve své historii Zásilka pro přípravu bubble tea obsahovala škodlivou látku. Mohla ohrozit zdraví dětí

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Kolik lidí je pro vás překážkou, abyste nešel/nešla k obslužnému pultu?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 11 680 views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10 014 views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 6 134 views | posted on 3. srpna 2016
  • Marks & Spencer spustí módní e-shop a otevře prodejny potravin 2 754 views | posted on 10. srpna 2016
  • Alza.cz otevřela v ostravském Obchodním centru Futurum prodejnu s velkým skladem 2 708 views | posted on 28. dubna 2017

Komerční sdělení

Kalendář akcí

21. 2. 2019 BEST OF IN-STORE, Praha

20. a 21. 3. 2019, Kongres SAMOŠKA, Košice

21. 3. 2019, Nezapomínejme na packaging, Praha

Multimédia

JIP mění koncept cash & carry prodejen

13. září 2018

Video: Retail Business Mixer 2018 přinesl zábavu i nové kontakty

27. srpna 2018

Profily

Helena Mužíková, marketing manager CZ/SK společnosti Intersnack Česká republika: Hlavně neztratit selský rozum

17. ledna 2019

Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm drogerie markt: Konzervujeme si zlaté časy

17. ledna 2019

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Radka Zobaníková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: radka.zobanikova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
IČO: 47562323
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
IČ: 70080534
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok