logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Letošní únor byl – bohužel – dalším měsícem ve znamení pandemie koronaviru. To...
  • Ženy mají pivo stále raději, potvrzují průzkumy, který si nechal vypracovat Plzeňský Prazdroj....
  • Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a...
  • Od 1. března zastává Zdeněk Kubena pozici ředitele výzkumu v české komunikační skupině...

POPAI CE má nově zvolené vedení

24. září 2019
Zprávy 0
1485
POPAI CE má nově zvolené vedení

Na valné hromadě, kterou asociace POPAI Central Europe uspořádala 20. září ve Velichovkách, byli zvoleni zástupci nového vedení asociace pro období 2019 až 2021. Na základě výsledků voleb se novým prezidentem asociace stal Petr Šimek (na snímku), jednatel agentury Wellen, a do funkce viceprezidenta byl zvolen Daniel Jesenský, managing partner ze společnosti Dago.

Dalšími zvolenými členy vedení  POPAI CE jsou Andrea Vozníková (Nielsen Czech Republic), Martin Hasilík (Authentica), Zdeněk Sobota (čestný člen POPAI CE), Josef Kroulík (Budějovický Budvar) , Jiří Hubka (Jansen Display).

Ve vedení asociace budou také pracovat garanti specializovaných sekcí POPAI CE: David Lesch ze společnosti AV Media ve funkci garanta pro sekci Digitální komunikace a Viera Černá ze společnosti Reda, která bude řídit sekci Reklamní předměty.

Středoevropská pobočka POPAI působí ve sféře marketingové komunikace v retailu již devatenáctým rokem. V současnosti má POPAI CE 109 členů. Sekce Klubu zadavatelů POPAI CE zahrnuje 32 členů – dodavatelů značkových výrobků a zástupců retailu.

Asociace se ve stále větší míře zapojuje do mezinárodních projektů světové sítě Shop!/POPAI. Členové vedení POPAI CE se stali členy vedoucích orgánů globální asociace Shop!/POPAI, jako je Globální rada a také oborové rady (Rada pro výzkum, Rada pro vzdělávání či Rada pro kreativní spolupráci).

Související články:

Vítejte v novém retailu Daniel Jesenský: POP média získávají na významu, využívá je 82 % zadavatelů Zlata Ulrichová je nově ve vedení marketingu Rohlik.cz Martin Jahoda střídá svého otce ve vedení Emco

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Před českými potravinářskými podniky je rok 2021 plný výzev

Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a chytrá řešení a větší míru transparentnosti. Jen tak mohou být naplněny nové standardy v potravinářství pro rok 2021. Moderní technologie hrají mnohem důležitější roli než kdykoli dřív. Vhodná softwarová řešení pro potravinářské podniky nabízí společnost Infor. Pro budoucí zajištění stability podniku a zvýšení konkurenceschopnosti […]

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Kalendář akcí

12. 3. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Lenka Dušková, director business controlling, Albert ČR: Když se mi něco nelíbí, nejdřív hledám příčinu

18. února 2021

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

17. února 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required