logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a...
  • V otevřeném dopise ministrovi zdravotnictví Janu Blatnému upozorňuje Asociace českého tradičního...
  • Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z...
  • V souvislosti se změnami spojenými s odchodem Velké Británie z Evropské unie se na přechodné...

DPD přebírá balíkové divize Geis v ČR a na Slovensku

15. ledna 2020
Zprávy 0
1459
DPD přebírá balíkové divize Geis v ČR a na Slovensku

Balíkové firmy Geis Parcel v Česku a na Slovensku převzala od 14. ledna 2020 společnost DPD, člen skupiny DPDgroup. Firmy se na transakci dohodly začátkem listopadu loňského roku a akvizice již schválily antimonopolní úřady.

V Česku DPD přebírá veškerá depa, výdejní místa a kurýrní síť. Nově tak zákazníci budou moci využívat přes 1250 výdejních míst DPD Pickup, 30 dep a zásilky bude doručovat více než 1500 kurýrů.

„V loňském roce jsme oslavili 25 úspěšných let na českém trhu a tato transakce pro nás znamená důležitý milník našeho dosavadního působení. Do roku 2020 tak vstupujeme výrazně silnější, ale se stejným cílem – poskytovat ty nejkvalitnější služby na českém trhu,” říká Miloš Malaník, generální ředitel a jednatel DPD CZ.

Pro zákazníky společnosti Geis Parcel CZ se v současnosti nic nemění a mohou využívat stejných služeb, jak byli doposud zvyklí. Slučování obou společností bude postupné tak, aby DPD zajistila stávající vysokou úroveň služeb.

DPD nabízí svým zákazníkům moderní přepravní služby, které neustále inovuje. Jako jediný přepravce na trhu například informuje o jednohodinovém okně doručení. Zákazník  může zásilku sledovat prostřednictvím aplikace DPD Kurýr, kde na mapě vidí v reálném čase, jak se kurýr s balíčkem blíží. Dále jsou všichni kurýři vybaveni platebními terminály, které jsou propojeny se scanerem, což výrazně zkracuje dobu doručení.

Související články:

DPD hlásí třetinový nárůst objemu přepravených zásilek DPD elektrická dodávkaDPD testuje elektrickou dodávku značky Renault Geis – každý projekt je pro nás jedinečný

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok