
Božkov jako silná značka lihovin v Česku oslavuje výročí 100 let od založení. K narozeninám si Božkov nadělil novou reklamní kampaň s mottem „Spolu jsme sami sebou“. Vyzdvihuje v ní svůj typický symbol, jímž je plachetnice, a zastřešuje hlavní produkty značky, například Božkov Original nebo Republica.
K výročí 100 let založení je plánována řada marketingových aktivit, z nichž nejvýraznější je nový reklamní spot s tváří značky Jiřím Macháčkem. Úplně první spolupráce započala roku 2015 a na základě pozitivních reakcí došlo k její obnově v novém podání.
Během ledna vznikl v dílně kreativní agentury Made by Vaculík, produkční agentury Boogie Films a pod taktovkou režisérky Alice Nellis nový spot, který vstupuje do televize začátkem března a objevovat se bude s krátkou přestávkou až do konce června. Kromě televize se představí také v on-linu.
Zároveň v rok kulatých narozenin prošla velká část produktové řady redesignem obalů. Do nového kabátu se obléknou i webové stránky Božkov. Značka bude i nadále budovat vztahy s komunitou na sociálních sítích. „V době silných sociálních médií, kdy se řada lidí pyšní zkresleným životem, odlišným od jejich skutečného standardu, tkví výjimečnost v opravdovosti a rozhodnutí stát si za svým skutečným životem bez příkras, který nejlépe chutná s lidmi, s nimiž jsme sami sebou,“ komentuje celý koncept brand manager značky Božkov Marie Votrubová.