logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Prodejce brýlí a kontaktních čoček Lentiamo.cz spouští službu Virtuální stylista, založenou na...
  • On-line supermarket Košík.cz spouští novou privátní značku Čerstvě nakrájeno, která rozšíří...
  • Do obchodu pro koření, bylinky a sůl chodí téměř všechny české domácnosti. Až 95 % nakoupí...
  • Společnost Tesco Stores ČR zveřejnila již devátou výroční zprávu o plýtvání potravinami. V ní...

Na nové plechovkové lince stočil Radegast už 100 tisíc hektolitrů piva

22. května 2020
Zprávy 0
1291
Na nové plechovkové lince stočil Radegast už 100 tisíc hektolitrů piva

Pivovar Radegast otevřel letos v únoru ve svém areálu novou plechovkovou stáčecí linku, jednu z nejmodernějších v Evropě, a po třech měsících hlásí 100 tisíc stočených hektolitrů piva. Součástí investice za 600 milionů korun byla také výstavba automatizovaného centrálního skladu, který je napojený jak na novou linku, tak na linku na stáčení piva do vratných láhví.

„Zájem o pivo v plechovkách každoročně roste, proto jsme na tento trend v Radegastu zareagovali a za pouhý rok vybudovali novou plechovkovou linku. Dokončení této investice je první etapou celkového navýšení výroby piva v nošovickém pivovaru. Věřím, že i díky tomu si správně hořké pivo užije ještě více jeho milovníků,“ říká Pavel Šemík, technický ředitel Plzeňského Prazdroje.

Na nové plechovkové lince se stáčí pivo do čtyř druhů plechovek od 330 ml až po 550 ml. Linka je určena zejména pro ležáky a výčepní piva značky Radegast nebo nealkoholické pivo Birell a jeho ochucené alternativy. Technologii pro novou linku dovezlo postupně do pivovaru 80 kamionů. „Produkty z nové supermoderní linky, která má kapacitu 60 000 plechovek za hodinu, už jsou na trhu. V tomto tempu budeme schopní ročně stočit přes 600 000 hektolitrů piva. První pivo jsme na lince stočili začátkem února letošního roku a po necelých třech měsících se nám podařilo stočit už 100 tisíc hektolitrů piva,“ pochvaluje si Ivo Kaňák, manažer Pivovaru Radegast.

Během šesti měsíců loňského roku vyrostl v areálu pivovaru také nový moderní sklad, do kterého směřují stočená piva z nové plechovkové linky i ze stávající lahvové linky. Nový centrální sklad stojí na ploše 10 000 m2 a vejde se do něj přibližně 11 000 naložených palet s pivem, což odpovídá buď téměř 9 milionům půllitrových lahví, nebo téměř 20 milionům plechovek. Zajímavostí je soustava tří výtahů, díky kterým překoná stočené pivo výškový rozdíl šesti metrů, než se dostane na paletách do centrálního skladu.

Na ploše centrálního skladu operuje 16 robotizovaných vysokozdvižných vozíků, které automaticky řídí skladování a manipulaci s paletami v objektu skladu. Díky nové lince a skladu také pivovar vytvořil 40 nových pracovních míst.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

4. 9. 2025, veletrh Reshoper, Praha

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required