logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a...
  • V otevřeném dopise ministrovi zdravotnictví Janu Blatnému upozorňuje Asociace českého tradičního...
  • Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z...
  • V souvislosti se změnami spojenými s odchodem Velké Británie z Evropské unie se na přechodné...

Guillaume Latourrette je ve firmě Tetra Pak ředitelem pro východní Evropu

28. července 2020
Zprávy 0
452
Guillaume Latourrette je ve firmě Tetra Pak ředitelem pro východní Evropu

Společnost Tetra Pak jmenovala Guillauma Latourretta generálním ředitelem pro region východní Evropy včetně České republiky. Uvedený region je v rámci firmy nově vytvořen spojením zemí střední a jihovýchodní Evropy s cílem zvýšit produktivitu kombinací dostupných zdrojů a talentů. Kinga Sieradzon, generální ředitelka bývalého trhu střední Evropy, převzala globální vedoucí pozici jako viceprezidentka Tetra Pak Service Operations a přesídlí do Švédska.

Guillaume Latourrette přináší do své nové role více než 18 let zkušeností v oblasti řízení prodeje, produktů a marketingu. Dříve zastával několik vedoucích pozic v obalovém průmyslu v evropském i světovém měřítku. Na své poslední pozici generálního ředitele Tetra Pak pro jihovýchodní Evropu v posledních dvou letech vedl aktivity společnosti na čtrnácti trzích. Předtím působil jako regionální marketingový ředitel společnosti Tetra Pak v Evropě a střední Asii se zvláštním zaměřením na služby digitalizace a marketingu. V roce 2017 obdržel cenu Tetra Pak Global Leadership Award.

„Jsem velmi rád, že mohu převzít tuto novou roli a povedu oblast Tetra Pak Východní Evropa, který je nyní větším trhem se silnými obchodními vazbami a vylepšenou efektivitou. Chci zopakovat, že standardy, které dodržujeme při poskytování služeb našim zákazníkům, se nezmění. Naši zákazníci mohou očekávat z dlouhodobého hlediska jedině pozitivní dopad tohoto nastavení. Jsem přesvědčen, že toto nové uspořádání nám umožní poskytovat ještě lepší podporu našim zákazníkům v regionu,“ říká Guillaume Latourrette.

Ve své nové roli bude sídlit ve Varšavě v Polsku a bude řídit chod společnosti v 15 zemích východoevropského trhu. Kromě České republiky půjde o Polsko, Slovensko, Maďarsko, Albánii, Bosnu a Hercegovinu, Bulharsko, Chorvatsko, Kosovo, Moldavsko, Černou Horu, Severní Makedonii, Rumunsko, Srbsko a Slovinsko.

 

Související články:

Mounia El Hilali, generální ředitelka IKEA pro region České republiky, Maďarska a Slovenska: Naše strategie je i v názvu pozitivní Gabriel Ragy jmenován výkonným ředitelem Procter & Gamble ve střední Evropě Ředitelem právního oddělení Tesco pro střední Evropu je nově Jiří Černý Lidl CEE BranieckiLidl jmenoval nového manažera pro region střední a východní Evropy

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok