logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • V pondělí 1. března 2021 byla slavnostně otevřena zrekonstruovaná prodejna Coop Tuty Dukovany,...
  • Letošní únor byl – bohužel – dalším měsícem ve znamení pandemie koronaviru. To...
  • Ženy mají pivo stále raději, potvrzují průzkumy, který si nechal vypracovat Plzeňský Prazdroj....
  • Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a...

Vodu Natura v PET lahvích doplní také balení ve skle

30. července 2020
Zprávy 0
821
Vodu Natura v PET lahvích doplní také balení ve skle

Společnost Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko loni v srpnu oznámila významnou akvizici výrobního závodu Teplice nad Metují a do svého portfolia tak zařadila lokální, pramenitou vodu kojenecké kvality Natura. Během roku modernizovala, implementovala nové procesy, pracovala na další optimalizaci a zefektivnění výroby. Investice do udržitelnosti zaměřila na úsporné technologie s nízkou spotřebou energie či recyklovatelné materiály. V rámci ochrany životního prostředí a podpory návratu vody do krajiny Broumovska podpořila částkou 250 000 korun lokální projekt Adaptační strategie vodních toků na klimatickou změnu.

Závod v Teplicích nad Metují, který zpracovává vodu Natura, byl postaven před 28 lety, rozkládá se na 16 400 m², zahrnuje dvě výrobní linky PET a jednu RGB linku na sklo. Voda je z podzemí získávána prostřednictvím podzemní vrtů s artéským přetlakem (tzn. je napjatá a vyvěrá na povrch pod tlakem). Dopravuje se potrubím z nerezové potravinářské oceli přímo do stáčírny, kde je plněna do lahví v prostředí filtrované atmosféry za nejpřísnějších hygienických podmínek. Stáčena je nyní bez jakýchkoliv úprav. Proces je neustále kontrolován, kvalita vody se na denní bázi testuje v místní laboratoři. K prameni vede štola v hloubce 50 m pod skálou, uvnitř jsou čtyři studny (hloubka vrtů je 70 m, voda jde tedy z hloubky 120 m), všechny s vysoce kvalitní kojeneckou vodou (nízká mineralizace ~ 120 mg/l nezatěžuje ledviny).

Rozšíření portfolia podtrhuje lokálnost

„Velmi mě těší možnost nabídnout našim zákazníkům vodu kojenecké kvality jakou je Natura. Zároveň si ale uvědomujeme, že o vzácné zdroje přírody je potřeba se odpovědně starat, a z tohoto důvodu rádi investujeme do udržitelné výroby a distribuce, ale i ochrany životního prostředí v daném regionu. V tomto přístupu plánujeme pokračovat i v budoucích letech,“ informuje Natalia Stroe, generální ředitelka společnosti Coca-Cola ČR.

Tomáš Jirásek, ředitel závodu Teplice nad Metují, k tomu doplňuje: „K této investici a zdejšímu okolí přistupujeme velmi odpovědně. V rámci ochrany životního prostředí a místního udržitelného zdroje velmi kvalitní vody v kojenecké kvalitě používáme stoprocentně recyklovatelné obaly, a to včetně sportovní lahve, kde je i samotná membrána ve víčku recyklovatelná, což běžně nebývá. Do budoucna chceme hledat další možnosti udržitelného přístupu, podíváme se například na alternativní pohony u dopravy.“

Voda je bez filtrace a úpravy vhodná i pro kojence

Voda Natura je autentická a neupravovaná voda, která pochází z pramene v Adršpašsko-teplických skalách. Díky své čistotě a ideální vyváženosti obsažených látek není na cestě z pramene do lahví nijak filtrovaná a upravována, a přesto je vhodná pro kojence i další členy rodiny. Neperlivá, perlivá a jemně perlivá voda, ale také kojenecká voda, je od letošního jara nabízena v lahvích o objemu 1,5 l, v menších 0,5l lahvích se prodává neperlivá a jemně perlivá varianta.

Společnost plánuje představit také ochucené varianty. Zároveň se intenzivně pracuje na vývoji speciálního balení ve skle, určeného pro bary a restaurace. S ohledem na udržitelnost a péči o životní prostředí se u rPET lahví testovalo více možností a nový obal s vysokým podílem PET recyklátu bude na trh uveden v dohledné době. Natura je nabízena pouze v České republice, od zdroje v národní přírodní rezervaci ke spotřebitelům tak putuje krátkou vzdálenost. I z pohledu distribuce je zde patrný důraz na minimální zatížení životního prostředí.

 

O výše zmíněné akvizici jsme na portálu Zboží&Prodej informovali zde:

Coca-Cola HBC přidává do svého portfolia v ČR místní zdroj vody, kupuje výrobce vod Toma

Související články:

Zboží&Prodej 5/2020: Nealko zpestřují limitované edice Zásilkovna má nového obchodního ředitele a také ředitele oddělení kvality a procesů Cushman & Wakefield jmenoval mezinárodního partnera a také dva partnery pro český trh

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.6k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.7k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Před českými potravinářskými podniky je rok 2021 plný výzev

Nové výzvy v potravinářském průmyslu spojené s probíhající krizí si žádají sofistikovaná a chytrá řešení a větší míru transparentnosti. Jen tak mohou být naplněny nové standardy v potravinářství pro rok 2021. Moderní technologie hrají mnohem důležitější roli než kdykoli dřív. Vhodná softwarová řešení pro potravinářské podniky nabízí společnost Infor. Pro budoucí zajištění stability podniku a zvýšení konkurenceschopnosti […]

Webinář: Údržba podmíněná potřebou a bezpečnost v potravinářství

Zúčastněte se 10. března od 16:00 bezplatného webináře odborníků ze společnosti Infor a zjistěte, jak údržba podmíněná potřebou zvyšuje bezpečnost potravin. Úloha údržby v potravinářském průmyslu se postupem času vyvinula z pouhého provádění oprav na preventivní údržbu, což značně zvýšilo provozuschopnost podniků. Nové technologie, jako jsou senzory IoT, umožňují nejen zlepšení celkové efektivnosti zařízení a výroby (OEE), […]

Kalendář akcí

12. 3. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

19. 3. 2021, Pharma Profit Akademie: Motivace v době covidové, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

2.–3. 6. 2021, Kongres Samoška, Praha

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Lenka Dušková, director business controlling, Albert ČR: Když se mi něco nelíbí, nejdřív hledám příčinu

18. února 2021

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

17. února 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required