logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a...
  • V otevřeném dopise ministrovi zdravotnictví Janu Blatnému upozorňuje Asociace českého tradičního...
  • Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z...
  • V souvislosti se změnami spojenými s odchodem Velké Británie z Evropské unie se na přechodné...

Tomáš Míček se stal vedoucím oddělení retail sektoru v CBRE

1. října 2020
Zprávy 0
407
Tomáš Míček se stal vedoucím oddělení retail sektoru v CBRE

Společnost CBRE jmenovala s účinností od 1. října Tomáše Míčka do funkce vedoucího oddělení retail sektoru (head of retail sector). Tomáš Míček zároveň nadále zůstává vedoucím oddělení správy obchodních center (head of property management retail). Jeho hlavním cílem v nové pozici bude sjednotit a propojit fungování jednotlivých služeb v maloobchodním sektoru, které společnost CBRE poskytuje, do špičkové integrované služby. Tím CBRE podle vlastního vyjádření zajistí ekonomickou stabilitu, komerční atraktivitu a růst portfolia nemovitostí, o které se pro své klienty stará.

Tomáš Míček (39) ve funkci vedoucího oddělení retail sektoru nahrazuje Katarínu Brydone, která se bude nyní plně soustředit na vedení investičního týmu, rozvoj vztahů s klienty a na koordinaci nákupu a prodeje širokého spektra nemovitostí: od kanceláří, nákupních center, retail parků, industriálních a logistických hal až po hotely a rezidenční investiční projekty. „Věřím, že Tomáš bude výborným lídrem maloobchodního sektoru v CBRE a posune kvalitu našich služeb opět dál. Velmi respektuji jeho široké znalosti v oboru, manažerské dovednosti, řešení problémů a poskytování prvotřídních služeb našim klientům,“ komentuje Katarína Brydone, vedoucí oddělení investic do nemovitostí v CBRE.

„V době koronaviru se chování zákazníků v maloobchodu změnilo. Naše výzkumy ukazují, že lidé nyní před návštěvou obchodního centra své nákupy plánují – do obchodních center chodí sice méně často, ale zase při své návštěvě nakoupí více zboží. Všechny změny, které vlivem pandemie v  retailu nastávají, ovlivňují přirozeně také majitele a nájemce obchodních center. Ti aktuálně dělají vše pro to, aby se lidé při nakupování cítili bezpečně – a my v CBRE jsme zde proto, abychom jim jejich nelehkou situaci co nejvíce usnadnili. Věříme, že zážitkové, volnočasové a gastronomické koncepty, které jsou nyní v maloobchodu nejvíce zasaženy, budou po uklidnění situace rychle růst – byť pandemie možná povede k určitým změnám přístupu k těmto konceptům ze strany jejich majitelů, provozovatelů i uživatelů,“ komentuje aktuální situaci na trhu Tomáš Míček, nový vedoucí retail sektoru v CBRE. Květnový průzkum této společnosti mezi zákazníky obchodních center v celé ČR ukázal, že i v době postkoronavirové chce celkem 76 % respondentů pokračovat v pravidelných nákupech v běžných kamenných prodejnách – zkrátka že zákazník chce mít z nakupování zážitek. A že alespoň jednou měsíčně vyrazí do obchodního centra kvůli návštěvě kina zhruba 25 % dotazovaných, nabídku stravovacích zařízení využije téměř 70 % respondentů. Podle srpnového průzkumu CBRE mezi 64 etablovanými maloobchodními nájemci nákupních center se právě na zlepšování zákaznického zážitku nájemci chtějí v budoucnu soustředit.

Do CBRE nastoupil Tomáš Míček v roce 2018 jako zástupce ředitele správy obchodních center. V roce 2019 převzal pozici ředitele tohoto oddělení. V té době mimo jiné úspěšně otevřel outletové centrum Outlet Arena Moravia v Ostravě a byl zodpovědný za rekonstrukci nákupních parků Olympia Plzeň, Vivo! Hostivař a řady dalších. Před nástupem do CBRE mnoho let působil ve společnostech Tesco a poté IKEA Centres Czech Republic and Slovakia, kde měl na starosti Avion Shopping Park Ostrava a následně Avion Shopping Park Bratislava.

Tomáš Míček je absolventem magisterského studia na Technické univerzitě v Ostravě se zaměřením na ekonomii a management. Dále získal titul MBA na Cambridge Business School. a certifikaci Facility Manager z Facility Management Institute v Praze. Hovoří plynně anglicky a polsky. Mezi jeho koníčky patří cestování, jízda na kole a fitness.

 

Související články:

Michael Tauwinkl, managing director, Trei Real Estate CZ/SK: Retail parky do budoucna posílí Katarína Brydone bude novou ředitelkou oddělení investic v CBRE Jakub Štěpán se stal novým vedoucím oddělení oceňování nemovitostí v CBRE

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok