logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Vedení společnosti Billa Česká republika posiluje. Management firmy se rozšířil o čtvrtého...
  • Zlata Ulrichová nastoupila na pozici head of strategic marketing společnosti Rewe International...
  • Řetězec Penny Market zprovozní letos u svých prodejen desítky dobíjecích stanic pro...
  • Svěžím designem, rozšířeným sortimentem a dalšími nově poskytovanými službami se může pochlubit...

Penny Market manažersky posiluje oddělení marketingu a nákupu

14. října 2020
Zprávy 0
1055
Penny Market manažersky posiluje oddělení marketingu a nákupu

Řetězec Penny Market výrazně posiluje na manažerských pozicích. Vedoucím strategického marketingu se stal Vít Vojtěch a vedoucím oddělení nákupu Petr Chmelař.

Vedoucím strategického marketingu Penny je nově Vít Vojtěch (na horním snímku). V této funkci vystřídal Zlatu Ulrichovou, která přešla do on-line supermarketu Rohlik.cz. Vít Vojtěch vystudoval v letech 1997 až 2003 Vysokou školu ekonomickou, obor komerční komunikace. V posledním roce působil jako ředitel promotion akcí španělského diskontního řetězce Dia, který má jen ve Španělsku přes 3000 obchodů. Dříve působil v České republice či v Německu mimo jiné ve společnostech Kaufland, Danone, Staropramen nebo Jan Becher. „Vždy se mi líbilo, jak Penny v České republice komunikuje – konzistentně, chytře, jednoduše – prostě Hezky česky! Marketing v Penny byl vždy na vysoké úrovni, však také za ním stojí zkušený tým, se kterým jsem se těšil na novou spolupráci. Dobrou kreativitu mám rád, sám jsem začínal jako copywriter, a již mám mnoho nápadů, jak posunout Penny na další úroveň. V mojí roli mohu, tak jako ve Španělsku, vést i promoce a mít tak zásadní vliv na směřování a další úspěchy Penny,“ popisuje Vít Vojtěch svoji motivaci.

Petr Chmelař

Petr Chmelař nastoupil na pozici vedoucího oddělení nákupu Penny Marketu jako nástupce Marka Doležala. Do Penny přechází z obdobné pozice, ve které působil 12 let v řetězci Globus. Petr Chmelař vystudoval v letech 1996 až 2001 obor Mezinárodní obchod a logistika na Vysoké škole ekonomické v Praze. Má rovněž bohaté zkušenosti ze společností Lidl, Plus Diskont a Ahold v České republice. Marek Doležal po šesti letech na pozici vedoucího nákupu přechází na nové projekty v rámci skupiny Rewe Group.

„Kdo mě zná, ví, že mým cílem je posouvat věci dál. Proto jsem po 12 letech cítil, že potřebuji nové výzvy. Naplňování potřeb stovek tisíců zákazníků Penny na takřka 400 místech po celé republice, a zároveň přinášení inovací a zohledňování nových trendů v nakupování, to je pro mě výzva,“ komentuje svůj příchod do Penny Petr Chmelař a dodává: „Mým cílem je, abychom lidem nabízeli moderní diskontní sortiment, kde poměr ceny a kvality bude nejlepší na našem trhu. Věřím v sílu zejména domácích lokálních výrobců. Jsem si jist, že společně můžeme naši pozici v regionech upevňovat a zlepšovat. V této složité a nejisté době bude zároveň pro zákazníky klíčové nakupování za co možná nejvýhodnější ceny na trhu. Tu bude Penny vždy garantovat. Důraz budeme i nadále klást na kvalitu, zdraví, procesy výroby, například animal welfare.“

 

Související články:

Motivační dopis – jak na něj a proč ho vůbec psát? Finance Penny Marketu bude mít na starosti Radek Hovorka Rohlik.cz posiluje top management a chystá rychlou expanzi Petra Palánová (Flajtingrová), client business partner, retailer services, Nielsen: Každá zkušenost vás posune dál

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Pro jaké účely podle vás spotřebitelé nejčastěji používají léčivé čaje?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 20.6k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.7k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 11.7k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.6k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.9k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

15. 4. 2021, Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP

21. 4. 2021, Snídaně se Samoškou, on-line

13. 5. 2021, Fórum LOG-IN, on-line

4.–7. 4. 2022, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Seznamte se: Modernizovaná prodejna Coop ve Starém Hrozenkově

15. dubna 2021

Fotogalerie: Coop Tuty Dukovany v novém slušivém kabátě

26. března 2021

Profily

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021

Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR: Úplně se tu rozpadl systém vládnutí

18. března 2021

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required