logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Maloobchodní síť prodejen Žabka do svého sortimentu zařadila i volně prodejná léčiva. K dostání...
  • Společnost M2C bude nově spravovat oblast facility managementu, kterou si skupina CPI Property...
  • Vláda na svém pondělním jednání schválila otevření papírnictví a prodejen dětského oblečení i...
  • Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a...

Během pandemie lidé více telefonují, rostou požadavky na flexibilní řešení

13. listopadu 2020
Zprávy 0
272
Během pandemie lidé více telefonují, rostou požadavky na flexibilní řešení

Nejistota a s tím spojená změna spotřebitelského chování  se dotkla i telekomunikačních služeb. Potvrzují to data virtuálního operátora Tesco Mobile. Vyplývá z nich, že narostl počet provolaných minut na úkor datové spotřeby, ze strachu se lidé předzásobovali kreditem. Mají větší obavu ze závazků, které by nemuseli zvládat, a stále častěji vyhledávají flexibilní řešení.

Pandemie koronaviru zásadním způsobem ovlivnila a stále ovlivňuje chování lidí v celé řadě oblastí jejich každodenního života. Změna je patrná i v případě telekomunikací. „Situace v přenesené podobě kopírovala dění v potravinových obchodech, kdy se zákazníci také chtěli předzásobit kreditem a stejně tak platí, že větší panika byla spíše v první vlně na jaře, kdy panovala větší obava a nejistota z neznámého. V druhé vlně je zřejmé, že se zákazníci již tolik neobávají,“ říká Jan Semotán, generální ředitel Tesco Mobile pro ČR a SR.

Omezený společenský kontakt, zavřené školy a práce z domova měla za následek nárůst počtu provolaných minut na úkor datové spotřeby. „Lidé chtějí zůstat v kontaktu se svou rodinou a přáteli, telefonní hovory jsou tak jedním ze způsobů, které vyhledávali nejčastěji.  Pro data pak zákazníci více využívali domácí připojení přes wi-fi,“ doplňuje Jan Semotán.

Patrný je také nárůst zájmu o využívání online služeb, jako je dobíjení, aplikace nebo samoobsluha. Nejistota na pracovním trhu a s tím spojená nestabilní finanční situace má za následek, že se lidé více obávají případných závazků a spíše vyhledávají flexibilní řešení, které si dokáží sami upravit v návaznosti na svou stávající situaci.

V reakci na změnu zákaznických potřeb přichází Tesco Mobile s novou nabídkou tarifů. Vychází tak vstříc všem, kteří v této obtížné době nechtějí žádné závazky a mohou si průběžně upravit tarif podle aktuální situace. „Jako první jsme pro naše zákazníky připravili digitální tarif, se kterým si jednoduše vyberou, co chtějí. Je to zcela bez závazků, bez starostí a hlavně levnější. Vše si mohou vyřídit navíc z pohodlí domova, nikam nemusí chodit,“ vysvětluje Jan Semotán. Další nespornou výhodou této nabídky je skutečnost, že se neprověřuje příjem a zákazníci se k ničemu nezavazují. Tarif si lze kdykoliv změnit dle aktuální potřeby. „Zákazníci si tak vše zařídí na 1 klik v aplikaci Tesco Mobile. Navíc pro všechny, kteří si stihnou vyzkoušet Digi do konce roku, snižujeme ceny a ty pak podržíme celý příští rok,“ dodává Jan Semotán.

 

Související články:

Tržby e-shopů vzrostou během vánoční sezony meziročně o více než pětinu Zákazníci stále častěji volí on-line platební brány Češi v době pandemie koronaviru mění své návyky Krize je příležitost, příležitost je změna

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok