
Platforma Dáme jídlo nabízí zákazníkům novou službu Dáme market zaměřenou na rychlé doručování on-line nákupů. Řízení služby převzal Mikolaj Komorowski. Jeho zkušenosti z manažerských pozic v oblasti retailu a e‑commerce mají pomoci platformě Dáme jídlo postupně v Česku etablovat zcela novou generaci internetového nakupování známou v zahraničí pod názvem quick commerce. Zákazníci si mohou díky minimální výši objednávky stanovené na 99 korun nechat dovézt i malé nákupy, které mají být doručeny do půl hodiny od objednání.
Tuzemskou platformu, jež partnerům z řad restaurací a obchodů přivádí zákazníky a pomáhá jim se správným komerčním nastavením a efektivností rozvozu, tak posílil zkušený manažer s více než dvacetiletou praxí zahrnující řadu vedoucích pozic v oblasti obchodu a e-commerce a stal se ředitelem nové služby Dáme market. Ta se za využití vlastních skladů zaměří na rychlé doručování nákupů zákazníkům, konkrétně do 30 minut od provedení objednávky.
Odpovědnost za fungování a rozvoj služby
Před nástupem do Dáme jídlo působil Mikolaj Komorowski jako obchodní ředitel pro střední Evropu v nadnárodní společnosti CEJS Group, která poskytuje komplexní služby v oblasti facility managementu. Zkušenosti s e-commerce a retailem získal především během svého působení ve společnosti Makro Cash & Carry Polska, kde mimo jiné zastával pozici vedoucího e-commerce. Dříve pracoval také jako regionální ředitel pro Prahu ve společnosti Ahold, která na českém trhu provozuje supermarkety a hypermarkety Albert.
Ve své nové roli ředitele služby Dáme market odpovídá Mikolaj Komorowski za fungování a rozvoj zcela nové on-line služby, jež prostřednictvím platformy Dáme jídlo nabídne zákazníkům doručení nákupu do 30 minut od objednání. Nový ředitel koordinuje veškeré s touto novinkou spojené aktivity. Jeho úkolem je mimo jiné sestavit příslušný sortiment zboží, nastavit logistické procesy a zajistit zázemí pro to, aby služba Dáme market postupně pokryla území Prahy i dalších měst v České republice.
Pro platformu Dáme jídlo představuje služba Dáme market důležitý krok při rozvíjení internetového nakupování nové generace v Česku. Tento segment je v zahraničí známý pod názvem quick commerce a spočívá ve velmi rychlém doručování zboží objednaného on-line. „Dostat jakékoli zboží co nejrychleji tam, kde ho lidé potřebují, představuje nejen budoucnost on-line nakupování, ale i maloobchodu jako takového. Být s Dáme market u zavádění quick commerce do Česka a u jejího nastavování tak, aby zákazníkům co nejvíce vyhovovala a šetřila jim cenný čas, je pro mě výzva, kterou rád přijímám,“ říká ředitel služby Dáme market Mikolaj Komorowski.
Sortiment i rozvozová oblast se rozšíří
Služba Dáme market bude nejprve dostupná zákazníkům v okolí jejího prvního vlastního skladu, jenž se nachází na Bohdalci v Praze 10. Rozvozová zóna bude nastavena tak, aby bylo možné garantovat doručení nákupu do deklarovaných 30 minut. S rostoucím počtem nově vznikajících skladů se bude služba postupně rozšiřovat i do dalších částí Prahy a jiných měst České republiky. Do konce letošního roku pak Dáme Market plánuje využívat až šest vlastních skladů.
Zákazníci budou mít zpočátku na výběr ze zhruba 700 položek potravin a dalšího zboží, pestrost nabídky ale v čase poroste. Cílem nové služby je dosáhnout až pěti tisíc položek a zahrnout tak všechny oblíbené značky potravinářského i nepotravinářského sortimentu.
Minimální hodnota objednávky je v pilotním provozu služby stanovena na 99 korun. Samotný rozvoz bude u Dáme market až do konce března bezplatný a služba bude dostupná každý den mezi 10. a 22. hodinou.