logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Spouští se nová služba Dáme market, ředitelem se stal Mikolaj Komorowski

2. února 2021
E-commerce 0
1459
Spouští se nová služba Dáme market, ředitelem se stal Mikolaj Komorowski

Platforma Dáme jídlo nabízí zákazníkům novou službu Dáme market zaměřenou na rychlé doručování on-line nákupů. Řízení služby převzal Mikolaj Komorowski. Jeho zkušenosti z manažerských pozic v oblasti retailu a e‑commerce mají pomoci platformě Dáme jídlo postupně v Česku etablovat zcela novou generaci internetového nakupování známou v zahraničí pod názvem quick commerce. Zákazníci si mohou díky minimální výši objednávky stanovené na 99 korun nechat dovézt i malé nákupy, které mají být doručeny do půl hodiny od objednání.

Tuzemskou platformu, jež partnerům z řad restaurací a obchodů přivádí zákazníky a pomáhá jim se správným komerčním nastavením a efektivností rozvozu, tak posílil zkušený manažer s více než dvacetiletou praxí zahrnující řadu vedoucích pozic v oblasti obchodu a e-commerce a stal se ředitelem nové služby Dáme market. Ta se za využití vlastních skladů zaměří na rychlé doručování nákupů zákazníkům, konkrétně do 30 minut od provedení objednávky.

Odpovědnost za fungování a rozvoj služby

Před nástupem do Dáme jídlo působil Mikolaj Komorowski jako obchodní ředitel pro střední Evropu v nadnárodní společnosti CEJS Group, která poskytuje komplexní služby v oblasti facility managementu. Zkušenosti s e-commerce a retailem získal především během svého působení ve společnosti Makro Cash & Carry Polska, kde mimo jiné zastával pozici vedoucího e-commerce. Dříve pracoval také jako regionální ředitel pro Prahu ve společnosti Ahold, která na českém trhu provozuje supermarkety a hypermarkety Albert.

Ve své nové roli ředitele služby Dáme market odpovídá Mikolaj Komorowski za fungování a rozvoj zcela nové on-line služby, jež prostřednictvím platformy Dáme jídlo nabídne zákazníkům doručení nákupu do 30 minut od objednání. Nový ředitel koordinuje veškeré s touto novinkou spojené aktivity. Jeho úkolem je mimo jiné sestavit příslušný sortiment zboží, nastavit logistické procesy a zajistit zázemí pro to, aby služba Dáme market postupně pokryla území Prahy i dalších měst v České republice.

Pro platformu Dáme jídlo představuje služba Dáme market důležitý krok při rozvíjení internetového nakupování nové generace v Česku. Tento segment je v zahraničí známý pod názvem quick commerce a spočívá ve velmi rychlém doručování zboží objednaného on-line. „Dostat jakékoli zboží co nejrychleji tam, kde ho lidé potřebují, představuje nejen budoucnost on-line nakupování, ale i maloobchodu jako takového. Být s Dáme market u zavádění quick commerce do Česka a u jejího nastavování tak, aby zákazníkům co nejvíce vyhovovala a šetřila jim cenný čas, je pro mě výzva, kterou rád přijímám,“ říká ředitel služby Dáme market Mikolaj Komorowski.

Sortiment i rozvozová oblast se rozšíří

Služba Dáme market bude nejprve dostupná zákazníkům v okolí jejího prvního vlastního skladu, jenž se nachází na Bohdalci v Praze 10. Rozvozová zóna bude nastavena tak, aby bylo možné garantovat doručení nákupu do deklarovaných 30 minut. S rostoucím počtem nově vznikajících skladů se bude služba postupně rozšiřovat i do dalších částí Prahy a jiných měst České republiky. Do konce letošního roku pak Dáme Market plánuje využívat až šest vlastních skladů.

Zákazníci budou mít zpočátku na výběr ze zhruba 700 položek potravin a dalšího zboží, pestrost nabídky ale v čase poroste. Cílem nové služby je dosáhnout až pěti tisíc položek a zahrnout tak všechny oblíbené značky potravinářského i nepotravinářského sortimentu.

Minimální hodnota objednávky je v pilotním provozu služby stanovena na 99 korun. Samotný rozvoz bude u Dáme market až do konce března bezplatný a služba bude dostupná každý den mezi 10. a 22. hodinou.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required