logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Tesco Stores ČR spustilo potravinovou sbírku

4. března 2022
Moderní trh 0
1137
Tesco Stores ČR spustilo potravinovou sbírku

Společnost Tesco Stores ČR rozšiřuje svou materiální a potravinovou pomoc lidem, jejichž životy zasáhl konflikt na Ukrajině. Ve všech svých prodejnách napříč ČR spustila mimořádnou potravinovou sbírku.

Pomoc bude ve spolupráci s potravinovými bankami směřovat těm, kteří ze země před válečným konfliktem uprchli a jsou na území Česka. Tesco Stores ČR následně zdvojnásobí dary svých zákazníků.

Přečtěte si také
Vše, co zákazník potřebuje. Tesco rozšiřuje službu on-line nakupování

„Chceme pomoci těm, kteří přišli o své domovy nebo z nich museli uprchnout. Věříme, že naši zákazníci tuto formu podpory uvítají a do pomoci potřebným se zapojí. Protože chceme, aby byla pomoc co největší, rozhodli jsme se výtěžek této sbírky zdvojnásobit,“ uvádí Katarína Navrátilová, generální ředitelka společnosti Tesco Stores ČR.

Zákazníci mohou darovat trvanlivé potraviny na speciální sběrná místa za pokladnami. Všichni nakupující se mohou zapojit například tak, že v rámci svých běžných nákupů přidají do nákupního košíku i základní potraviny, které pomohou lidem v nouzi. Potravinami k darování mohou být například rýže, těstoviny, instantní polévky, jídlo v konzervách, ale také třeba dětská kojenecká výživa.

Přečtěte si také
Tesco upravuje kampaň a rozjíždí program Nízké ceny zaručeny

Pomoc ve spolupráci s Člověkem v tísni

Společnost Tesco Stores ČR se zapojila do materiální a potravinové pomoci občanům na ukrajinském území poprvé minulý víkend. Ve spolupráci s Člověkem v tísni z distribučního centra uvolnila zboží v celkové hodnotě 700 000 Kč. V rámci svého virtuálního operátora Tesco Mobile snížila také ceny za hovory na Ukrajinu. Zákazníci tak mohou volat na ukrajinská čísla jako do kterékoliv jiné země EU.

Zároveň spustila finanční sbírku mezi svými zaměstnanci. Vybrané finanční prostředky společnost následně daruje přes organizaci Člověk v tísni na pomoc lidem postiženým válečným konfliktem přímo na Ukrajině.

V neposlední řadě se – na úrovni celé skupiny – společnost Tesco Stores ČR rozhodla věnovat finanční dar ve výši 1 milion liber (téměř 30 milionů korun) organizaci Červeného kříže na Ukrajině na podporu jejich nepostradatelné práce s uprchlíky a rodinami prchajícími před válečným konfliktem.

Jak pomáhají další řetězce si můžete přečíst zde.

 

Související články:

Vše, co zákazník potřebuje. Tesco rozšiřuje službu on-line nakupování Tesco upravuje kampaň a rozjíždí program Nízké ceny zaručeny Tesco během září otvírá tři nové prodejny Tesco Lysá nad LabemTesco otevřelo hypermarket v Lysé nad Labem

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required