logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Samoobslužná prodejna Coop Strakonice má cenu za zákaznický zážitek

26. července 2022
Tradiční trh 0
1748
Samoobslužná prodejna Coop Strakonice má cenu za zákaznický zážitek

Je to inovativní prodejna, která po běžných otevíracích hodinách přechází do samoobslužného režimu. Zážitek, který si zákazníci z Coop Strakonice odnášejí, teď získal ocenění. Pyšní se zlatem za květen v soutěži Visa Czech Top Shop 2022.

Prodejna Coop 24/7 Strakonice cenu obdržela zejména za svůj unikátní hybridní koncept. V běžné pracovní době v ní pracují „ženy za pultem“. Po páté hodině odpolední se však promění v plně automatizované místo prodeje bez přítomnosti personálu.

Přečtěte si také
Skupina Coop otevřela první automatickou prodejnu v ČR
Coop 1

Vstup do prodejny probíhá díky QR kódu v mobilním telefonu v aplikaci Contio. Ta je napojena na bankovní identitu zákazníka. Prodejna zabodovala i v ostatních osmi kritériích. Pomohlo jí i to, že před nedávnem prošla zdařilým remodelingem.

I tradice může být moderní

„Skupina Coop si váží ocenění pro první automatickou prodejnu svého druhu v Evropě. Jedná se o unikátní koncept. Ukazuje, že i tradiční obchodník s tradicí 175 let může být nositel inovací, které přináší zákazníkům komfort v rozšířené otevírací době při zachování kvalitní obchodní sítě,“ uvádí Lukáš Němčík, head of marketing & development Skupiny Coop.

Přečtěte si také
Více než tisíc lidí vyzkoušelo automatickou prodejnu ve Strakonicích
automatická

Zákazníky po vstupu do prodejny zaujme označení sekcí pomocí piktogramů, LCD reklamní obrazovka a vystavení běžných i lokálních produktů, například chodských koláčů. Prodejna disponuje také velmi pěknou samoobslužnou pokladnou.

S technickými řešeními ve Strakonicích přišla společnost Knowinstore v čele s executive directorem Pavlem Kozlerem: „Jsme rádi, že naše realizace získala ocenění v takto prestižní soutěži. Dává nám to zpětnou vazbu a utvrzuje nás to, že naše cesta digitalizace retailu je tou správnou.“

Zákazník ocení maximální dostupnost

Generální manažer Visa pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko Marcel Gajdoš nešetří chválou: „Pevně věřím, že tento typ prodejny uvidíme i na dalších místech. Držím palce Skupině Coop, aby s tímto konceptem nadále byli tak úspěšní.“

Předseda představenstva Jednoty, spotřebního družstva ve Volyni, Roman Slamka, který prodejnu vlastní a provozuje, k ocenění říká. „Moc děkuji Visa Czech Top Shop za toto krásné ocenění. Jednota Volyně si toho velmi váží. Je to důkaz, že naši práci děláme dobře a náš je směr správný.“

Moris design je významným partnerem soutěže a zároveň garantem kritéria Koncept. „Velmi chválíme tuto bezobslužnou prodejnu, protože přináší klientům nový komfort. Zákazník může přijít v kteroukoliv denní či noční dobu a nakoupit si,“ říká Petr Hauner ze společnosti Moris design.

Své vyjádření připojuje Petr Kašpar, firemní bankéř Jednoty, s. d. ve Volyni z ČSOB: „Mám radost, že si tento inovativní koncept již našel své zákazníky a věřím, že se bude i nadále rozšiřovat.“ Prodejnu nominoval Jan Hrdina, tajemník Asociace českého tradičního obchodu. Více o prodejně si můžete přečíst zde.

 

Související články:

Coop 1Skupina Coop otevřela první automatickou prodejnu v ČR automatickáVíce než tisíc lidí vyzkoušelo automatickou prodejnu ve Strakonicích Budoucnost tradičního maloobchodu je moderní

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required