logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Samoobslužná prodejna Coop Strakonice má cenu za zákaznický zážitek

26. července 2022
Tradiční trh 0
455
Samoobslužná prodejna Coop Strakonice má cenu za zákaznický zážitek

Je to inovativní prodejna, která po běžných otevíracích hodinách přechází do samoobslužného režimu. Zážitek, který si zákazníci z Coop Strakonice odnášejí, teď získal ocenění. Pyšní se zlatem za květen v soutěži Visa Czech Top Shop 2022.

Prodejna Coop 24/7 Strakonice cenu obdržela zejména za svůj unikátní hybridní koncept. V běžné pracovní době v ní pracují „ženy za pultem“. Po páté hodině odpolední se však promění v plně automatizované místo prodeje bez přítomnosti personálu.

Přečtěte si také
Super zoo v Praze je vítězem Visa Czech Top Shop

Vstup do prodejny probíhá díky QR kódu v mobilním telefonu v aplikaci Contio. Ta je napojena na bankovní identitu zákazníka. Prodejna zabodovala i v ostatních osmi kritériích. Pomohlo jí i to, že před nedávnem prošla zdařilým remodelingem.

I tradice může být moderní

„Skupina Coop si váží ocenění pro první automatickou prodejnu svého druhu v Evropě. Jedná se o unikátní koncept. Ukazuje, že i tradiční obchodník s tradicí 175 let může být nositel inovací, které přináší zákazníkům komfort v rozšířené otevírací době při zachování kvalitní obchodní sítě,“ uvádí Lukáš Němčík, head of marketing & development Skupiny Coop.

Přečtěte si také
Skupina Coop otevřela první automatickou prodejnu v ČR
Coop 1

Zákazníky po vstupu do prodejny zaujme označení sekcí pomocí piktogramů, LCD reklamní obrazovka a vystavení běžných i lokálních produktů, například chodských koláčů. Prodejna disponuje také velmi pěknou samoobslužnou pokladnou.

S technickými řešeními ve Strakonicích přišla společnost Knowinstore v čele s executive directorem Pavlem Kozlerem: „Jsme rádi, že naše realizace získala ocenění v takto prestižní soutěži. Dává nám to zpětnou vazbu a utvrzuje nás to, že naše cesta digitalizace retailu je tou správnou.“

Zákazník ocení maximální dostupnost

Generální manažer Visa pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko Marcel Gajdoš nešetří chválou: „Pevně věřím, že tento typ prodejny uvidíme i na dalších místech. Držím palce Skupině Coop, aby s tímto konceptem nadále byli tak úspěšní.“

Předseda představenstva Jednoty, spotřebního družstva ve Volyni, Roman Slamka, který prodejnu vlastní a provozuje, k ocenění říká. „Moc děkuji Visa Czech Top Shop za toto krásné ocenění. Jednota Volyně si toho velmi váží. Je to důkaz, že naši práci děláme dobře a náš je směr správný.“

Moris design je významným partnerem soutěže a zároveň garantem kritéria Koncept. „Velmi chválíme tuto bezobslužnou prodejnu, protože přináší klientům nový komfort. Zákazník může přijít v kteroukoliv denní či noční dobu a nakoupit si,“ říká Petr Hauner ze společnosti Moris design.

Své vyjádření připojuje Petr Kašpar, firemní bankéř Jednoty, s. d. ve Volyni z ČSOB: „Mám radost, že si tento inovativní koncept již našel své zákazníky a věřím, že se bude i nadále rozšiřovat.“ Prodejnu nominoval Jan Hrdina, tajemník Asociace českého tradičního obchodu. Více o prodejně si můžete přečíst zde.

 

Související články:

Super zoo v Praze je vítězem Visa Czech Top Shop Coop 1Skupina Coop otevřela první automatickou prodejnu v ČR automatická prodejnaSkupina Coop otevírá v Českém Krumlově největší automatickou prodejnu Bořanovice1. místo Visa Czech Top Shop březen 2022 získala prodejna JIP východočeská v Bořanovicích

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required