logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos...
  • Služba on-line obchodu Albert se od roku 2021, kdy nabídla doručení potravin obyvatelům Brna,...
  • Nový koncept prodejen zapadá do plánů společnosti Billa Česká republika, které počítají s...
  • Společnost Alza přichází s inovativním přístupem k reklamacím. Většina zákazníků internetových...

Tradiční řetězce dávají ruce pryč od prodeje rychlokuřat

9. srpna 2022
Zprávy 0
940
Tradiční řetězce dávají ruce pryč od prodeje rychlokuřat

Tradiční české řetězce Konzum, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí, a Jednota, spotřební družstvo České Budějovice, se zavázaly, že skoncují s prodejem rychlokuřat a výrobků z nich do roku 2026.

Kampaň Rychlokuřata, která bojuje za lepší životní podmínky kuřat, má po několika týdnech od spuštění první úspěchy. Na výzvu skončit s prodejem rychlokuřat reagovaly Konzum, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí, a Jednota, spotřební družstvo České Budějovice.

Přečtěte si také
Českobudějovická Jednota přebírá další obchody Pramen CZ, vznikají nové prodejny Trefa
Trefa Tábor

„Konzum je družstvo postavené na hodnotách. Patří mimo jiné i důstojné podmínky chovu zvířat. Proto jsme se již v roce 2012 rozhodli ukončit prodej vajec z klecových chovů. Nyní se připojujeme k závazku European Chicken Commitment, který definuje nové standardy pro chov kuřat,“ říká Miloslav Hlavsa, ředitel Konzumu, obchodního družstva v Ústí nad Orlicí. Jak dodává, podmínkou úspechů je nedělat z férově chovaných kuřat prémiový produkt s nadstandardní přirážkou. Konzum má kolem stovky prodejen v Pardubickém kraji.

Rychlokuřata nebudou v žádné prodejně

Podobně vidí situaci i Pavel Primus, ředitel marketingu a rozvoje Jednoty, spotřebního družstva České Budějovice: „Cítíme odpovědnost vůči regionu, ve kterém žijeme a podnikáme. Záleží nám na okolí, životním prostředí a zdraví našich spotřebitelů. Welfare kuřat zapadá do konceptu naší strategie a filozofie.“ Řetězce Terno a Trefa, které spadají pod českobudějovickou Jednotu, působí kromě jižních Čech i v Olomouci, Hradci Králové, Jihlavě nebo Zlíně.

Kampaň Rychlokuřata připravil spolek Obraz – Obránci zvířat. Cílem je, aby se obchodní řetězce a potravinářské firmy zavázaly, že přestanou rychlokuřata odebírat.

„Vydělávat na přešlechtěných kuřatech, která neunesou vlastní nohy, mají bolesti a často nejsou schopna ani dojít k vodě a potravě, není v pořádku. Lidé si uvědomují, že takové systematické týrání zvířat do 21. století nepatří. Věřím, že se i velké mezinárodní řetězce nechají inspirovat od lokálních českých obchodníků a vyslyší volání svých zákazníků, kteří nechtějí svými penězi podporovat utrpení zvířat,“ uzavírá vedoucí kampaně Rychlokuřata Radim Trojan ze spolku Obraz.

 

Související články:

Trefa TáborČeskobudějovická Jednota přebírá další obchody Pramen CZ, vznikají nové prodejny Trefa

Doporučujeme

Komerční sdělení

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Bláznivý Donut Truck s funkcí ukládání a třídění povzbuzuje malé děti k větší aktivitě

Pro děti 1–4 let: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkcí ukládání a třídění  Posláním PLAYMOBIL 1.2.3 je cíleně povzbuzovat batolata ke hře a inspirovat děti i rodiče. Díky jedinečnému konceptu učebních úrovní, který není založen čistě na věku, ale na vývojovém stupni dítěte, se lze učit a zdokonalovat motorické, sociální a kognitivní dovednosti. […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Monika Trávníčková, manažerka kategorie dekorativní kosmetiky, Rossmann: Category manager musí být vždy pár kroků před ostatními

21. září 2023

Jahody a ochutnávka farmářského venkova u Hančů

31. srpna 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required