Společnost dm spustila ve středu 14. září v aplikaci Moje dm novou sérii živých přenosů dmLive. Během nich se diváci dozvědí více informací o vybraných produktech. Dostanou i možnost klást dotazy.
Po půl roce od spuštění mobilní aplikace Moje dm uvedla společnost dm drogerie markt její novou funkcionalitu. Produkty, které představí v živém vysílání dmLive, si budou moct hned objednat. Za sledování navíc získají eKupony. Koncept živého vysílání v mobilní aplikaci přináší dm jako jedna z prvních společností na českém trhu.
„Nakupování na různých digitálních kanálech a během živých přenosů se stává stále silnějším trendem. Živá vysílání jsou navíc skvělým způsobem, jak napřímo komunikovat se zákazníky. Ti se totiž v reálném čase mohou ptát na konkrétní věci, které je zajímají,“ komentuje zavedení nového nástroje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
Vysílání potrvá půl hodinu
Živým vysíláním bude diváky provázet moderátorka Lenka Binterová spolu s vybranými hosty. Společnost pozve odborníky na jednotlivá témata nebo influencery.
„Každý díl se věnuje jinému tématu a představíme v něm jak dodavatelské produkty, tak i produkty dm značek. Živé přenosy přineseme vždy dvakrát do měsíce, zpravidla ve středu od 18 hodin. Potrvají zhruba půl hodiny. Každou epizodu bude možné přehrát i zpětně,“ upřesňuje Peroutka.
Hned v prvním díle se moderátorka společně s lékařkou Lucií Rajskou, primářkou Kliniky preventivní dermatologie, a s influencerkou Karolínou Rajmontovou alias Skincare s Karol zaměřily na pleťová séra. Vysílání, které v aplikaci poběží 29. září, přinese informace o produktech značky dmBio.
Sledující si mohou produkty ihned vložit do košíku a objednat. Navíc dostanou dárek v podobě eKuponů, například na 50násobné body na určité skupiny produktů. Kupon se objeví v kuponovém centru aplikace těm, kteří si živé vysílání zapnou v přímém přenosu, nikoliv ze záznamu.
Kupony zákazníci uplatní ihned v aplikaci, na on-line shopu dm.cz nebo v prodejnách při načtení své zákaznické karty z aplikace Moje dm. Na uplatnění eKuponů mají sedm dní od vysílání.