
Mall mění svou vizuální identitu. Nové logo symbolizuje postupující integraci s polským Allegrem.
Poté, co letos v dubnu společnost Allegro dokončila akvizici Mallu, přichází jeden z největších českých e-commerce hráčů s novým logem „Mall by Allegro“. Novou identitu společnost představila v Česku, na Slovensku i v Maďarsku. Cílem je sjednotit identitu obou firem a posílit jejich jednotné působení v pozici přední e-commerce skupiny v regionu.
Logo „Mall by Allegro“ vychází ze silného postavení obou společností napříč zeměmi, kde působí. Jak nový majitel uvádí, reprezentuje jejich úsilí o dobrý zákaznický servis pro více než 70 milionů spotřebitelů střední a východní Evropy. Integrace má propojit technologickou vyspělost Allegra s bohatými zkušenostmi Mallu. A to zejména v doručování zboží a znalostech lokálního prostředí.
„Jednotná vizuální identita je pro nás důležitým milníkem. Představuje další krok k našemu společnému cíli. Stát se mezi tržišti nejvyhledávanější značkou. A to nejen v zemi, ale v celém regionu,“ říká Jakub Střeštík, generální ředitel společnosti Mall. Jak dodává: „Tato změna reprezentuje naši ambici společně vybudovat takové prodejní prostředí, ze kterého budou moci obchodníci vytěžit maximum, a zároveň posunout nabídku produktů a služeb na úroveň, která uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky.“