logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Do role provozního ředitele ve společnosti Mailstep nastupuje David Vantuch. Svou více než...
  • V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty,...
  • Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) pokračuje v spolupráci se společností Kögel Trailer a v...

Sbírka potravin pokračuje on-line. Košík přidá 20 procent potravin ze svého

15. listopadu 2022
Zprávy 0
732
Sbírka potravin pokračuje on-line. Košík přidá 20 procent potravin ze svého

Podzimní Sbírka potravin, která v kamenných obchodech proběhla v sobotu 12. listopadu, nekončí. Češi mohou nadále přispívat na on-line supermarketech až do 22. listopadu. Zapojil se Rohlík, Košík i Online nákupy řetězce Tesco. 

Na Košíku je možné nakupovat předpřipravené balíčky potravin a hygienických potřeb, které on-line obchod následně zaveze do centrálního skladu České federace potravinových bank. K vybranému zboží přidá ještě pětinu dalších potravin a hygienických potřeb ze svého. Sbírka na Košíku poběží navíc i po 22. listopadu, kdy bude možné přispívat i drobnější částky takzvanými Dobroskutky.

Košík připravil on-line balíčky, které zahrnují nejpotřebnější položky – trvanlivé potraviny pro jednotlivce nebo celou rodinu, hygienický balíček nebo sadu péče o miminko. Každý zákazník je má možnost přihodit ke svému nákupu jako další položku, která namísto k němu domů zamíří do skladů České federace potravinových bank. Ve spolupráci s ní Košík balíčky i sestavoval.

Nejvíce se prodává Potravinový balíček v hodnotě 150 korun, dále pak balíčky potravin za 300 a 500 korun, hygienický balíček za 250 korun, výživa pro miminko za 300 korun a péče o miminko rovněž za 300 korun.

Snaha pomáhat je stále silná

Ivan Utěšil, ředitel on-line supermarketu Košík, upozorňuje, že přestože letos možnosti Čechů v mnoha případech narazily na svůj strop a řada domácností si nemůže dovolit být tak štědrá jako loni nebo na jaře, snaha pomáhat je stále silná.

„Obdivuji naše zákazníky za schopnost semknout se v důležitých momentech. Neskutečně si vážím ochoty pomáhat i v době, kdy je situace pro mnoho domácností a rodin složitá. V takový čas má každá koruna, o kterou jsou ochotni rozdělit se s potřebnými, velký symbolický rozměr. Věřím, že stejně jako loni, i letos pojedou do potravinových bank z Košíku tuny potravin pro všechny, kteří v životě neměli tolik štěstí jako ostatní,“ zmiňuje.

Ke všem vybraným potravinám a hygienickým potřebám Košík přidá ještě pětinu zboží ze svého. Po skončení podzimní Sbírky potravin budou mít zákazníci možnost podporovat potravinové banky takzvanými Dobroskutky. To jsou příspěvky od 50 do 300 korun, které je možné přidávat k nákupu celoročně.

Sbírka potravin však není jedinou cestou, jak Košík pomáhá ohroženým nebo znevýhodněným domácnostem. Pro seniory a hendikepované například provozuje program Plná péče, který jim nabízí několik desítek dotovaných základních potravin. Dopravu mají zdarma a objednávat nákup je možné i po telefonu. Rodičům samoživitelům zároveň poskytl více než půlmilionovou slevu na každodenní nákup potravin a hygienických potřeb.

Rohlík a Online nákupy Tesca se také zapojily

Až do 22. listopadu je možné darovat potraviny i na Rohlíku. Stačí si k nákupu přidat darovací certifikát. Ten si mohou zákazníci koupit i zvlášť, bez nutnosti nákupu dalšího zboží.

Balíček Velká základní potravinová pomoc v hodnotě 500 korun obsahuje základní trvanlivé potraviny. Darují se špagety, omáčka na těstoviny, rýže, masové konzervy, paštika, čočka, instantní polévky, mouka, cukr, sůl, rajčatový protlak a ovesné vločky. Balíček Menší základní potravinové pomoci má hodnotu 150 korun. Dále jsou k dispozici balíček základní hygieny (300 korun), výživa pro miminko (300 korun) nebo balíček plen a kosmetiky pro malé dítě (300 korun).

Na sbírku mohou přispět i zákazníci on-line obchodu itesco.cz zakoupením kuponu Balíčky pomoci. Základní balíček pomoci je v hodnotě 100 korun, Velký balíček pomoci 300 korun a Balíček pomoci do domácnosti 150 korun. Balíčky lze podobně jako na Rohlíku darovat i bez nutnosti dalšího nákupu.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Obchod očima Moniky Kopčilové, datové analytičky Kupi.cz: Ve slevách začali nakupovat i majetnější zákazníci

10. června 2025

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required