logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Alza vyhradila část holešovického showroomu k nákupům bez objednání

22. listopadu 2022
Zprávy 0
948
Alza vyhradila část holešovického showroomu k nákupům bez objednání

Alza nabízí v holešovickém showroomu nákup nově i bez předchozí objednávky. Na místech označených piktogramem nákupní tašky si mohou vystavené zboží rovnou vzít z regálů. Bez čekání pak zaplatí u kasy podobně jako v jiných kamenných obchodech. K dispozici je zejména sortiment denní spotřeby a sezónní zboží. Teď například typické vánoční dárky jako kosmetické sady, hračky nebo adventní kalendáře.

Nová služba nazvaná „Ihned k odběru“ stírá rozdíly mezi nakupováním on-line a v kamenných prodejnách. Vyhrazené plochy v prostorách nejvytíženější pobočky e-shopu v pražských Holešovicích fungují jako zmenšený supermarket, kde si zákazníci vezmou zboží rovnou z regálů nebo stojanů a zaplatí je na místě. Vyhnou se tak čekání na výdej zboží objednaného on-line.

Přečtěte si také
Alza loni utržila 45 miliard korun

Stejný koncept již e-shop spustil v létě v nové pobočce v Praze na Pankráci a zavádí jej i v dalších pobočkách. V Holešovicích však nabízí mnohem širší sortiment. Upravuje jej podle sezóny i poptávky.

„Holešovickým showroomem projde v průměru čtyři a půl tisíce lidí denně. Před Vánocemi je to až dvanáct tisíc. Abychom jim návštěvu ještě více zpříjemnili, zrychlili a ušetřili čas strávený nakupováním, vytvořili jsme na této pobočce takzvaný shop-in-shop pro zboží k okamžitému odběru. Zákazníci tam mohou bez dalšího čekání dokoupit produkty, na které třeba v objednávce zapomněli nebo se jim zalíbily až na místě,“ vysvětluje Miroslav Köváry, místopředseda představenstva Alza.cz.

Přečtěte si také
Logistiku v Alze řídí nově Miroslav Köváry a Patrik Jankovský

„Sortiment jsme volili podle jeho oblíbenosti v e-shopu, velikosti a také s ohledem na sezónu, abychom se trefili do aktuálního vkusu a potřeb nakupujících. Jiné produkty budeme nabízet na jaře, před začátkem školního roku a před Vánocemi. Základem nabídky však vždy bude zboží denní spotřeby a dárkové předměty,“ dodává.

Místo mají i privátní značky Alzy

V předvánočním období mají největší zastoupení nejrůznější dárkové sady, kosmetika, drogerie, parfémy, populární hračky (například stavebnice LEGO). Dále pak káva, oříšky a pamlsky, alkoholické nápoje, drobná elektronika nebo kancelářské potřeby. Své stálé místo mezi zbožím k okamžitému nákupu mají také privátní značky e-shopu. To jsou ekologická drogerie AlzaEco či příslušenství AlzaPower. Další sortiment bude postupně přibývat nebo se upravovat dle poptávky a prodejnosti, kterou e-shop pravidelně vyhodnocuje.

„Již řadu let jsou v showroomu v Holešovicích desítky tisíc druhů zboží skladem. Tyto produkty ale zákazníci nevidí. Chceme toto zboží zákazníkům přiblížit, nákup ještě zrychlit a nyní před Vánoci zákazníky inspirovat při nákupech vánočních dárků. Zároveň přinášíme do Holešovic další možnost nákupu nejen drogerie a kosmetiky ve formátu klasického kamenného obchodu,“ doplňuje Ondřej Fabianek, ředitel prodejní sítě Alza.cz.

Nákup i zabalí

Vybrané zboží stačí vždy jen zaplatit pracovníkům e-shopu u informačního kiosku, u výdeje, na pokladně nebo přímo v prostorách Alza Beauty naproti gamingové zóně, kde je momentálně výběr produktů největší. Zákazníkům tam na přání zakoupené zboží rovnou i zabalí do dárkové krabičky nebo tašky, což je služba oblíbená hlavně v předvánoční sezóně. Ceny dárkového balení začínají na 135 korunách a k dispozici je na počkání.

Související články:

Alza loni utržila 45 miliard korun Logistiku v Alze řídí nově Miroslav Köváry a Patrik Jankovský Alza.cz a Heureka.cz obnovují spolupráci Brněnský Grit roste, dobývá i zahraniční trhy

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required