![Síť Traficon roste a upevňuje pozici na trhu](https://www.zboziaprodej.cz/wp-content/uploads/2022/12/Traficon1-e1670942768993.jpg)
Česká síť prodejen tabákových výrobků, tiskovin a loterijních služeb Traficon expanduje. Letošní rok uzavře s bilancí 17 nově otevřených prodejen a šesti kompletních rekonstrukcí. Ty se vyznačují modernizací a remodelingem.
Do roku 2023 vstoupí Traficon s celkovým počtem 165 prodejen a s plánem na otevírání dalších nových provozoven po celé ČR. Cílem společnosti je provozovat do pěti let celkem 250 prodejen.
V listopadu otevřela nová prodejna v Mimoni u obchodu Penny Market a v pražském Retail Parku ve Štěrboholech. Po kompletní rekonstrukci pak zákazníkům zase slouží prodejna v Milovicích. Následně v prosinci dojde k otevření prodejen v Jihlavě, Ostravě, Žďáru nad Sázavou a úplně nově i ve Vratimově. Znovu otevře prodejna v Teplicích, která prošla spolu s prodejnou Penny Market rekonstrukcí.
„S letošním rekordním růstem nových prodejen dále upevňujeme pozici jednoho z největších a nejrychleji rostoucích franšízingových řetězců v oboru. Naším cílem je být dostupným a atraktivním místem pro každého zákazníka,“ říká Karel Čáp, obchodní ředitel sítě Traficon.
„Chceme být blíž k našim klientům. Zároveň se snažíme, aby prostředí prodejen bylo co nejpříjemnější. Měníme zažitý pohled na klasickou trafiku a využíváme prvků, které nejsou pro tento obor zcela běžné. To jsou velký prostor, prosklené výlohy, bílá barva, LED osvětlení, displeje s aktuální komunikací. Směr, kterým se vydáváme, je moderní a přívětivý koncept multifunkčních prodejen. Jsou plné světla, moderních materiálů a reflektují potřeby našich zákazníků,“ dodáva Karel Čáp.
Franšízingové standardy
Nový koncept prodejen sa zaměřuje nejen na design či moderní IT řešení prodejen, ale také na franšízingové standardy. „Šanci podílet se na úspěchu ryze české značky má nyní každý schopný obchodník. Může získat k užívání plně vybavený moderní obchod na skvělém místě včetně zásob zboží a provozovat ho na základě franšízingu. Tím se mu otevírá unikátní příležitost podnikat s minimálním rizikem a zázemím silné značky, která je na trhu už 26 let,” doplňuje Jaroslav Smrčka, manažer franšízingové sítě Traficon.
Franšízingový koncept prodejen Traficon je součástí české investiční skupiny DT-holding podnikatele Daniela Tomeše. „Náš franšízový koncept umožní franšízantům nastartovat podnikání bez vstupních investic. Investici do zásob v řádu milionu korun bere na sebe Traficon. Ten se postará o kompletní technické, IT a softwarové zajištění a vybavení prodejny moderním nábytkem. Na začátku každé nové spolupráce je franšízant povinen složit vratnou kauci. Ta se odvíjí od dané provozovny a každoročně se úročí,“ popisuje koncept Daniel Tomeš.
DT-holding investuje do společností v mnoha oborech podnikání. Ve svém portfoliu má stavební a výrobní společnosti, firmy, které poskytují investiční a realitní služby, nebo vývojáře a dodavatele softwaru pro obchod. Jako poslední rozšířila portfolio společnost, která se zabývá zájmovými a vzdělávacími kroužky, a také základní umělecká škola.