logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Síť Traficon roste a upevňuje pozici na trhu

14. prosince 2022
Zprávy 0
400
Síť Traficon roste a upevňuje pozici na trhu

Česká síť prodejen tabákových výrobků, tiskovin a loterijních služeb Traficon expanduje. Letošní rok uzavře s bilancí 17 nově otevřených prodejen a šesti kompletních rekonstrukcí. Ty se vyznačují modernizací a remodelingem.

Do roku 2023 vstoupí Traficon s celkovým počtem 165 prodejen a s plánem na otevírání dalších nových provozoven po celé ČR. Cílem společnosti je provozovat do pěti let celkem 250 prodejen.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 11-12/2021: Tabákový trh otáčí kormidlem k alternativám

V listopadu otevřela nová prodejna v Mimoni u obchodu Penny Market a v pražském Retail Parku ve Štěrboholech. Po kompletní rekonstrukci pak zákazníkům zase slouží prodejna v Milovicích. Následně v prosinci dojde k otevření prodejen v Jihlavě, Ostravě, Žďáru nad Sázavou a úplně nově i ve Vratimově. Znovu otevře prodejna v Teplicích, která prošla spolu s prodejnou Penny Market rekonstrukcí.

„S letošním rekordním růstem nových prodejen dále upevňujeme pozici jednoho z největších a nejrychleji rostoucích franšízingových řetězců v oboru. Naším cílem je být dostupným a atraktivním místem pro každého zákazníka,“ říká Karel Čáp, obchodní ředitel sítě Traficon.

Přečtěte si také
Každý pátý kuřák háže nedopalky na zem

„Chceme být blíž k našim klientům. Zároveň se snažíme, aby prostředí prodejen bylo co nejpříjemnější. Měníme zažitý pohled na klasickou trafiku a využíváme prvků, které nejsou pro tento obor zcela běžné. To jsou velký prostor, prosklené výlohy, bílá barva, LED osvětlení, displeje s aktuální komunikací. Směr, kterým se vydáváme, je moderní a přívětivý koncept multifunkčních prodejen. Jsou plné světla, moderních materiálů a reflektují potřeby našich zákazníků,“ dodáva Karel Čáp.

Franšízingové standardy

Nový koncept prodejen sa zaměřuje nejen na design či moderní IT řešení prodejen, ale také na franšízingové standardy. „Šanci podílet se na úspěchu ryze české značky má nyní každý schopný obchodník. Může získat k užívání plně vybavený moderní obchod na skvělém místě včetně zásob zboží a provozovat ho na základě franšízingu. Tím se mu otevírá unikátní příležitost podnikat s minimálním rizikem a zázemím silné značky, která je na trhu už 26 let,” doplňuje Jaroslav Smrčka, manažer franšízingové sítě Traficon.

Franšízingový koncept prodejen Traficon je součástí české investiční skupiny DT-holding podnikatele Daniela Tomeše. „Náš franšízový koncept umožní franšízantům nastartovat podnikání bez vstupních investic. Investici do zásob v řádu milionu korun bere na sebe Traficon. Ten se postará o kompletní technické, IT a softwarové zajištění a vybavení prodejny moderním nábytkem. Na začátku každé nové spolupráce je franšízant povinen složit vratnou kauci. Ta se odvíjí od dané provozovny a každoročně se úročí,“ popisuje koncept Daniel Tomeš.

DT-holding investuje do společností v mnoha oborech podnikání. Ve svém portfoliu má stavební a výrobní společnosti, firmy, které poskytují investiční a realitní služby, nebo vývojáře a dodavatele softwaru pro obchod. Jako poslední rozšířila portfolio společnost, která se zabývá zájmovými a vzdělávacími kroužky, a také základní umělecká škola.

 

Související články:

Zboží&Prodej 11-12/2021: Tabákový trh otáčí kormidlem k alternativám Každý pátý kuřák háže nedopalky na zem

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required