logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Roman Kýr řídí novou divizi společnosti Henkel

23. ledna 2023
Zprávy 0
158
Roman Kýr řídí novou divizi společnosti Henkel

Roman Kýr, stávající prezident společnosti Henkel ČR a generální manažer divizí Laundry & Home Care a Beauty Care pro Česko a Slovensko, se od ledna stal manažerem nově vzniklé divize Henkel Consumer Brands, která vznikla sloučením těchto dvou obchodních divizí. Cílem je vybudovat novou silnou platformu a podpořit růst napříč produktovými kategoriemi.

Roman Kýr působí ve společnosti Henkel více než 20 let. Svou kariéru odstartoval v roce 2001 jako key account manažer. Později zastával různé pozice v rámci marketingu, obchodu a category managementu. A to nejen v rámci Česka, Slovenska, ale i regionální centrály ve střední a východní Evropě.

Přečtěte si také
Drogerie Rossmann otevřela čtyři nové prodejny, dalších pět rekonstruovala

Odpovědnost za strategické obchodní řízení zákazníků převzal v roce 2012 jako obchodní ředitel. Od roku 2014 vedl divizi Laundry & Home Care (Prací a čistící prostředky) s odpovědností za Srbsko, Černou Horu, Makedonii a Albánii. V roce 2017 se vrátil do České republiky, kde získal pozici generálního manažera divize Laundry & Home Care pro Česko a Slovensko.

Od září 2019 převzal funkci prezidenta Henkel ČR. Od října 2022 zodpovídal i za řízení divize Beauty Care jako generální manažer.

Přečtěte si také
Markéta Kajabová, jednatelka, dm drogerie markt: Pracovat pro love brand stojí za to

„S radostí jsem přijal další výzvu v nadcházející kariéře. Věřím, že společně s Henkel Consumer Brands budeme jako společnost nadále úspěšní a také v to, že tyto dvě kategorie produktů patří dohromady. Jejich sloučením se stáváme jedním z nejsilnějších dodavatelů drogistického zboží v Česku a na Slovensku. To nám otevírá další nové možnosti směrem ke spokojenosti našich partnerů a spotřebitelů,“ uvádí Roman Kýr, generální ředitel Henkel Consumer Brands pro Česko a Slovensko.

Cílem změny je posílit růst

Společnost Henkel oznámila plán na sloučení svých obchodních divizí Laundry & Home Care a Beauty Care do společné divize ještě začátkem roku 2022. Cílem jejího vytvoření je vybudovat společnou platformu pro posílení růstu napříč produktovými kategoriemi. V rámci ní společnost spojí své spotřebitelské značky a divize včetně značek jako Persil a Schwarzkopf.

Nová divize Henkel Consumer Brands umožní lépe využít celý potenciál pro růst a zaměřit se na produkty s atraktivním růstovým maržovým potenciálem. Dalšími opatřeními budou odprodej nebo zrušení značek a podnikání v oblastech, které nejsou pro společnost klíčové, ale i akvizice v atraktivních spotřebitelských kategoriích.

Sloučením dvou obchodních divizí dosáhne společnost Henkel významných úspor a zvýší svoji efektivitu. Bude moct rychleji a flexibilněji reagovat na změny v nestabilním podnikatelském prostředí. Úspory se očekávají v oblastech jako administrativa, distribuce, marketing a dodavatelský řetězec.

Divizi Consumer Brands se tak uvolní zdroje na zvýšení a lepší nasměrování investic do strategických oblastí. Těmi jsou například digitalizace výzkumu a vývoje, elektronický obchod nebo udržitelnost recyklovatelných obalových materiálů.

Společný tým pod jednotným vedením se zaměří na další rozvoj celé spotřebitelské divize se štíhlejšími strukturami a rychlejšími rozhodovacími procesy. Nová divize nabídne pracovní místa s větší zodpovědností a lepšími kariérními možnostmi. Cílem je, aby se společnost stala ještě atraktivnějším zaměstnavatelem.

 

 

Související články:

Drogerie Rossmann otevřela čtyři nové prodejny, dalších pět rekonstruovala Markéta Kajabová, jednatelka, dm drogerie markt: Pracovat pro love brand stojí za to Jednatelem společnosti Rossmann ČR byl jmenován Karol Jakubek Rossmann otevřel v Praze na Andělu svou první dvoupatrovou prodejnu v ČR

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required