
Maloobchodní síť Žabka otevřela během února pro své zákazníky dvě prodejny v největších městech České republiky. Zákazníci mohou nově nakupovat v obchodech, které najdou v Jindřišské ulici v Praze 1 a v ulici Fryčajova v brněnské čtvrti Obřany. Prodejny nabízejí nejen potraviny, ale i doplňkové služby.
V nových prodejnách o ploše zhruba 140 metrů čtverečních mohou zákazníci nakupovat denně od 6 do 23 hodin. Více než dvě stě produktů základního zákaznického košíku, do něhož patří vybrané pečivo, ovoce, zelenina, uzeniny, lahůdky nebo mléčné výrobky, je navíc součástí programu trvale nízké ceny.
„Rozšiřování sítě prodejen je jednou z našich dlouhodobých priorit, kterou se nám daří naplňovat mimo jiné zásluhou fungující spolupráce s našimi franšízanty. To je také případ nově otevřených prodejen v Praze a Brně. Jsem rád, že tito schopní jedinci s chutí a energií podnikat se spojili právě s Žabkou. Pomáhají jí tak upevnit postavení na tuzemském obchodním trhu,“ říká Radim Lunda, generální manažer maloobchodní sítě prodejen Žabka.
Úprava sortimentu
„Nabídku sortimentu ve všech našich prodejnách upravujeme na základě mapování nákupního chování a potřeb zákazníků. Ty se průběžně mění nejen vlivem trendů, ale především aktuální ekonomické situace,“ podotýká Radim Lunda. Záměrem je, aby nabídka produktů a služeb oslovila co nejširší okruh zákazníků.
Prodejny Žabka navíc nabízí řadu doplňkových služeb. Zákazníci mezi nimi najdou výběr hotovosti nebo vyzvednutí zásilek v rámci služby Žabka point.