logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Pavel Březina dále vede AČTO

21. února 2023
Zprávy 0
366
Pavel Březina dále vede AČTO

Asociace českého tradičního obchodu (AČTO) potvrdila ve funkci předsedy představenstva Pavla Březinu ze Svazu českých a moravských spotřebních družstev – Skupiny Coop. Na pozici místopředsedy zůstává Miloš Škrdlík z Maloobchodní sítě Brněnka. Své zastoupení v představenstvu dále mají společnosti Čepos, CBA CZ, Eso Market a MO Partner.

Pavel Březina chce po potvrzení ve funkci i nadále hájit zájmy malých a středních maloobchodních společností. Ty se již od roku 2014 združují v AČTO. Jejími členy přitom mohou být pouze sítě a obchody s českými majiteli. Členové AČTO v současnosti provozují přibližně sedm tisíc prodejen.

Přečtěte si také
Stravenkový paušál poskytují svým zaměstnancům čtyři z deseti firem
stravenky

Podle Pavla Březiny přijatá legislativa či kroky státu často dostatečně nezohledňují zájmy a potřeby českých obchodníků. „AČTO zastupuje hlavně české nezávislé sítě a menší obchody. Považuji za důležité, aby byl jejich hlas i dnes slyšet. Obchodníci jsou dnes často a neprávem z mnoha věcí obviňováni, jako třeba aktuálně z vysokých cen potravin. Zároveň na ně negativně dopadá mnoho nedomyšlených kroků. Za svůj úkol proto považuji především vysvětlování jejich role a problémů, kterým musí čelit ve své snaze nabízet co nejkvalitnější služby,“ říká ke svému znovuzvolení.

Úspěchy AČTO

Cílem AČTO je ve spolupráci s veřejnou sférou přispívat k hledání řešení. Nezávislé české obchody přitom hrají klíčovou roli v takových oblastech, jako je třeba obchodní obslužnost venkova. Pavel Březina zmiňuje, že jedním z velkých úspěchů AČTO je spolupráce s Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR na spuštění programů Obchůdek 2021+ či Česko platí kartou. Ty pomáhají udržovat obchody i v malých obcích. Také celkově přispívají k digitalizaci nezávislých prodejen.

Přečtěte si také
Zdeněk Juračka převzal ocenění za celoživotní práci

Za své další cíle považuje AČTO podporu zavádění moderních technologií v maloobchodě či hájení zájmu zákazníků i obchodníků v souvislosti s připravovanými změnami v oblasti nakládání s odpady a nápojovými obaly. Dále je pak cílem hledání řešení v oblasti ekologie a udržitelností a celkové přispívání k zlepšování kvality obchodů svých členů i úrovně nezávislého trhu.

I pro další období považuje AČTO za jednu z priorit pokračování ve spolupráci s partnerskými organizacemi. To jsou zejména Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Hospodářská komora ČR, Agrární komora ČR či Potravinářská komora.

Související články:

stravenkyStravenkový paušál poskytují svým zaměstnancům čtyři z deseti firem Zdeněk Juračka převzal ocenění za celoživotní práci Samoobslužná prodejna Coop Strakonice má cenu za zákaznický zážitek

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required