logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

Privátní značky na vzestupu, v Penny mají na prodeji podíl více než 40 procent

17. března 2023
Zprávy 0
431
Privátní značky na vzestupu, v Penny mají na prodeji podíl více než 40 procent

Podíl privátních značek na celkovém prodeji v posledních měsících vzrostl v řetězci Penny Market na více než čtyřicet procent. V současné době diskont nabízí celkem 40 privátních značek se stovkami produktů.

Privátní značky jsou v současnosti kvůli vysoké inflaci na vzestupu, nabízejí totiž přijatelné ceny. Diskont Penny však s nabídkou vlastních značek přišel už před 25 lety. „Tehdy se jednalo o mléčné produkty Boni a pivo Staročech. Od té doby se rodina našich značek značně rozrostla. Loni jsme představili například slané produkty Solty, cukrovinky Enjoy, mražené produkty Mrazivá čerstvost a další. Také pro letošní rok připravujeme novinky. Bude to na trhu unikátní značková řada vín nebo prémiové destiláty a další,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny.

Přečtěte si také
Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

První novinkou pro rok 2023 je nová řada českých a moravských vín od domácích producentů Vinum regum. „Vína do této privátní značky jsme pečlivě vybírali od několika moravských vinařů. Ostatně, název v češtině znamená Víno králů. Věříme, že nabídka deseti druhů vína od bílého přes růžové až po červené zákazníky osloví a značka se stane stejně oblíbenou jako všechny naše značky,“ říká Vít Vojtěch.

V nabídce vín značky Vinum Regum za 90 korun jsou odrůdy jako Frankovka, Zweigeltrebe, Muškát moravský, Ryzlink vlašský, Chardonnay nebo Veltlínské zelené. Zákazníci se mohou těšit i na prémiovou řadu za 130 korun. Ta nabídne odrůdy jako Tramín červený, Pálava, Rulandské šedé nebo Rulandské modré. V první polovině roku se pak do obchodů dostanou destiláty z Královské palírny v podobě karibského rumu, ginu nebo whisky.

Přečtěte si také
Penny Market bojuje proti plýtvání
plýtvání

Penny

Minulý rok pět nových značek

V roce 2022 Penny uvedlo na trh hned pět nových značek. Mezi nejoblíbenější se bezprostředně po svém uvedení zařadila značka cukrovinek Enjoy stejně jako slané produkty Solty nebo džusy Vitálka. „Velmi dobrou odezvu od zákazníků máme i na řadu koření a ochucovadel Gustito nebo mražené produkty Mrazivá čerstvost. Postupně naše značky rozšiřujeme tak, abychom lidem nabízeli produkty napříč naší nabídkou. Proto máme mimo jiné i vlastní řady drogistického zboží nebo produktů pro domácí miláčky,“ dodává Vít Vojtěch.

Značky, které zákazníci koupí výhradně v některé z více než 400 prodejen Penny, pravidelně získávají ocenění v nezávislých testech nebo v hodnocení spotřebitelů. Ve velkých testech nezávislého sdružení dTest uspěly v posledních dvou letech nejen droždí a toastový chléb Karlova koruna, ale i bílý jogurt a tvarohy Boni.

„V případě vlastních značek jsme u jejich přípravy od samotného začátku. Připravujeme je ve spolupráci s našimi dodavateli a i po jejich uvedení na trh je neustále porovnáváme s konkurencí a podobnými produkty na trhu tak, abychom našim zákazníkům nabízeli vždy tu nejvyšší kvalitu za nejvýhodnější cenu. Při jejich vývoji nám pomáhají hodnocením kvality a chuti konkrétních produktů také naši zaměstnanci. Výsledky nezávislých testů tak jsou oceněním nejen naší, ale i jejich práce, a my díky tomu víme, že naši zákazníci skutečně dostávají tu nejvyšší kvalitu,“ popisuje Petr Baudyš, vedoucí oddělení kvality Penny.

Penny, privátní značky

Řada ocenění pro privátní značky

Privátní značky Penny sklízí ocenění také v řadě dalších soutěžích. Například v rámci spotřebitelského programu Volba spotřebitelů získaly v posledních letech ocenění desítky produktů značek Karlova koruna, Boni, Naturalia, Řezníkův talíř, Na gril nebo Crip Crop. Pro zákazníky Penny připravované produkty pravidelně rovněž dostávají ocenění Česká chuťovka. Tento titul, který udělují za podpory Ministerstva zdravotnictví ČR, Senátu ČR a ve spolupráci s Vysokou školou chemicko-technologickou porotci na základě chuti, vzhledu a konzistence výrobků, získaly v posledních letech desítky produktů. Jen v roce 2022 to bylo celkem 34 výrobků Penny.

Společnost Penny Market je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce Rewe, který je jednou
z největších světových obchodních společností. Na český trh vstoupil v roce 1997 a zaměřil se zejména na rozvoj prodejní sítě v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 400 prodejen, tedy nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 6 000 zaměstnancům. Pravidelně slaví úspěchy v programu Volba spotřebitelů a svým zákazníkům nabízí věrnostní program Penny karta.

 

 

Související články:

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce plýtváníPenny Market bojuje proti plýtvání Penny posiluje na pozicích vedoucího HR a supply chain managementu Penny otevřelo prodejnu v pražských Štěrboholech, je největším diskontem v Česku

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required