logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Michal Čarný končí po čtyřech letech ve vedení českého a slovenského Mastercardu

23. května 2023
Zprávy 0
165
Michal Čarný končí po čtyřech letech ve vedení českého a slovenského Mastercardu

Generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko Michal Čarný se rozhodl po sedmi letech své působení ve společnosti neprodloužit. Chce se zaměřit na nové kariérní příležitosti. Jeho mandát tak 31. srpna skončí.

Michal Čarný letos završí své sedmileté působení ve společnosti Mastercard, kde pracoval nejdříve jako ředitel rozvoje obchodu pro Česko, Slovensko a Rakousko. Během posledních čtyř let jako generální ředitel zodpovídal za český a slovenský trh.

Přečtěte si také
Průzkum Mastercard: digitální účtenky poráží u Čechů ty papírové

„Chtěl bych srdečně poděkovat partnerům v Česku i na Slovensku za skvělou spolupráci a řadu důležitých inovativních projektů, které jsme společně realizovali. Jsem rád, že se během mého působení na pozici generálního ředitele podařilo upevnit spolupráci s tradičními partnery Mastercard z oblasti bankovnictví. Rozšířili jsme ji ale také na retailové obchodníky, technologické společnosti, fintech hráče a také veřejný sektor. Po sedmiletém působení v oblasti platebních karet se nyní chci zaměřit na jiné výzvy mimo toto odvětví,“ uvádí Michal Čarný.

Michal Čarný se zasloužil o rozvoj obchodu

„Vedení a vize Michala Čarného významně pomohly k udržení pozice společnosti Mastercard jako vedoucího hráče v oblasti plateb na lokálních trzích. Jsme vděční za jeho přínos naší společnosti,“ říká Peter Bakenecker, divisional president společnosti Mastercard pro střední Evropu. „Zasloužil se o důležitý posun v rozšiřování obchodních aktivit Mastercard do nových oblastí a také zkvalitňování produktů a služeb, které přinášíme na český a slovenský trh. Přejeme mu hodně úspěchů v budoucí kariéře,“ dodává.

Přečtěte si také
Tržby vzrostly o svátcích o 11,4 procenta

Před příchodem do Mastercard Michal Čarný působil ve společnosti Roland Berger Strategy Consultants. Vedl tam poradenské projekty se zaměřením na finanční služby a telekomunikační sektor. Pracoval s klienty napříč mnoha regiony včetně střední a východní Evropy. Dále pak západní Evropy, jižní Evropy a Blízkého východu. Působil také v jihovýchodní Asii a Číně.

I po ukončení svého působení ve společnosti Mastercard zůstává Michal Čarný členem redakční rady odborného časopisu Bankovnictví. I nadále je členem poroty prestižního hodnocení Mastercard Banka roku. Zůstává mentorem v rámci aktivit startupového akcelerátoru StartupYard.

 

Související články:

Průzkum Mastercard: digitální účtenky poráží u Čechů ty papírové Tržby vzrostly o svátcích o 11,4 procenta MastercardMarketing Mastercard řídí Pavla Císařová, Tomáš Doležal je evropským ředitelem sponzoringu, Jana Šachová finanční ředitelkou mobilemPlatit mobilem Čechy baví stále více. Čtvrtina z nich už chodí ven bez peněženky

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required