logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Nový hypermarket otevře Globus v obchodním centru Europark Štěrboholy

31. května 2023
Zprávy 0
717
Nový hypermarket otevře Globus v obchodním centru Europark Štěrboholy

Globus otevírá prvního června v Obchodním centru Europark v pražských Štěrboholech nový hypermarket s cukrářstvím, pekárnou, řeznictvím i uzenářstvím. Pro nakupující připravil velkou nabídku zboží i moderní nakupovací technologie. Těšit se mohou na pečivo vyrobené od základu, zákusky z pravé šlehačky, čerstvé maso, legendární teplou sekanou v housce a stovky originálních potravin. Ve Štěrboholech jde o 16. hypermarket Globus, první byl otevřen v roce 1996 v Brně.

Od loňského podzimu v Obchodním centru Europark v pražských Štěrboholech úspěšně funguje Restaurace Globus. Ta byla předvojem nového hypermarketu Globus. „Ve Štěrboholech, jako ve všech hypermarketech, nabízíme naše čerstvé potraviny, které vznikají každý den jen pár metrů od regálu. Zákazníci dokonce mohou z nákupní plochy vidět, jak je pekaři i řezníci od základu připravují. Žádné rozpékané kaiserky, ale skutečně upečené pečivo, poctivé zákusky, právě vyuzené párky a špekáčky. Taková řemeslnost zřejmě v okolí chyběla, protože zákazníci se intenzivně zajímali, kdy otevřeme,“ uvádí Aneta Turnovská, tisková mluvčí Globusu.

Přečtěte si také
Hans-Jörg Bauer se vrací z Globusu do vedení Kauflandu

Hypermarket disponuje technologiemi pro bezkontaktní nakupování Scan&Go. Skenovat nákup lze také pomocí aplikace Můj Globus. Nechybí ani bezkontaktní pokladny. V novém hypermarketu se setkají zákazníci stejně jako v několika dalších Globusech s elektronickými cenovkami. Jejich provoz se zatím zkouší, cílem je snižování spotřeby papíru.

Globus Štěrboholy

Přečtěte si také
Globus uvádí Globus Fresh ‚N‘ Go, novou vlastní značku jídel
Globus

Blíže dalším zákazníkům

Globus Štěrboholy je čtvrtým hypermarketem v Praze po Čakovicích, Zličíně a Černém Mostě. „Globus ve Štěrboholech zlepší naši dostupnost zákazníkům ve východní části Prahy a spádových oblastech na východ od hlavního města,“ uvádí Aneta Turnovská. Rekonstrukce a příprava prostoru začala loni v létě. První otevřenou provozovnou Globusu byla na podzim restaurace. Hypermarket včetně restaurace a vlastních výrob zaměstnává 210 lidí na pozicích od pokladních přes skladníky po pekaře, řezníky a kuchaře.

V OC Europark Štěrboholy se hypermarket Globus rozkládá v přízemí celkem na 11 tisících metrech čtverečních. Z toho šest tisíc metrů čtverečních je prodejní plocha se širokou nabídkou zboží od potravin přes domácí potřeby až po oblečení, značkovou obuv a drogerii.

Štěrboholské zákazníky Globus oslovuje také Drůbežím řeznictvím, bohatým sortimentem masa z podestýlkových selských kuřat s dobou výkrmu 56 dní. Koncept úspěšně funguje ve všech pražských hypermarketech Globus. Nechybí pulty s čerstvými rybami a lahůdkami či Zdravý svět se stovkami alternativních potravin na jediném místě. Výrazné opticky i vůní jsou pekařství s řeznictvím, přičemž čerstvostí produktů si může být zákazník jist. Příprava specialit totiž probíhá jen pět metrů od pultů a regálů.

Globus Štěrboholy

Café Gobus

Restaurace Globus v prvním patře je velká 1 289 metrů čtverečních a skýtá velkorysých 362 míst k sezení. Kuchaři denně připravují snídaňové i obědové menu společně s teplým barem a saláty, v nabídce jsou i vegetariánská jídla. Restaurace však není jediným místem k posezení. Nově relaxovat a občerstvit se mohou lidé také v Café Globus, kde je hlavním sortimentem čerstvě umletá káva a zákusky s chlebíčky místní výroby. U zákazníků je oblíbený prodejní pult čerstvých uzenářských specialit. Zde si mohou koupit teplou sekanou v housce. Obojí vyrobené v Globusu za stálou cenu 25 korun.

Globus Štěrboholy

Související články:

Hans-Jörg Bauer se vrací z Globusu do vedení Kauflandu GlobusGlobus uvádí Globus Fresh ‚N‘ Go, novou vlastní značku jídel elektronická účtenka GlobusGlobus nabízí elektronickou nebo zkrácenou účtenku GlobusGlobus: Trendem jsou fermentované potraviny

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required