
Na pozici marketingového ředitele pro značky Mall a CZC nastupuje Jan Suchý. Nový ředitel má za sebou více než patnáct let zkušeností z agenturního prostředí. V Mall Group bude mít na starost veškeré marketingové aktivity spojené s dalším směřováním značek CZC i Mall, a to napříč všemi zeměmi, kde skupina aktuálně působí.
Jan Suchý v uplynulých letech působil v několika mediálních agenturách. V globální společnosti Omnicom Media Direction byl zodpovědný za tvorbu mediální strategie i vedení plánovacího týmu. Jeho další profesní kroky směřovaly ke spoluzaložení vlastní mediální agentury zaměřené na on-line marketing. V jejímž vedení strávil dva roky.
Necelé tři roky působil také ve společnosti Wavemaker, kde sehrál významnou roli při akvizici nového klienta, společnosti L’Oréal. Pro ni Jan Suchý následně spravoval marketingové aktivity napříč českým, slovenským a maďarským trhem. Ve společnosti Mall působil Suchý již před svým nástupem na pozici ředitele marketingu. Dva a půl roku vedl tým mediálního plánování.
Stavět chce na síle obou značek
Ve své nynější roli bude Jan Suchý zodpovědný za budování a rozvoj zákaznické základny Mall a CZC. Bude pečovat také o efektivní využití vzájemných synergií i marketingové aktivity spojené s postupující integrací značek se skupinou Allegro.
„Mall je generalista. Má ambici oslovit svým sortimentem, cenou a důvěryhodností opravdu každého. CZC je pak jasně profilovaná značka, která staví na férovosti, osobním přístupu a kvalitním výběru specifické nabídky produktů, navzájem se tak skvěle doplňují. Na těchto silných stránkách obou značek chci proto i nadále stavět a zároveň nakupujícím ukázat možnosti, které do světa české e-commerce přináší Allegro a jeho nově spuštěné lokální tržiště,“ komentuje Jan Suchý, nový ředitel marketingu Mall Group.