logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

Společnost Rosa market vstoupila do insolvenčního řízení

23. června 2023
Zprávy 0
3395
Společnost Rosa market vstoupila do insolvenčního řízení

Společnost Rosa market, která prostřednictvím společností Enapo Obchodní a Pramen CZ provozuje několik stovek maloobchodních prodejen, předložila soudu insolvenční návrh spojený s návrhem na povolení reorganizace.

Přečtěte si také
Rosa market změnil vlastnickou strukturu a jednatele

V posledních letech, a hlavně měsících celý trh vnímal, že se společnost Rosa market potýká s ekonomickými problémy. V dopise obchodním partnerům jednatel Miloň Miller uvádí, že za dobu jeho ročního působení ve firmě usiloval o její revitalizaci a návrat k dřívějšímu ziskovému hospodaření. „Bohužel jsem neuspěl. Společnost se až do současnosti potýkala s problémy, které začaly již v covidové době,“ hodnotí.

Přečtěte si také
Miloň Miller, jednatel, holding Rosa market: Enapo, Pramen CZ a Flosman míří pod jednu značku
Miloň Miller

Plnohodnotné obnovení provozu ziskových prodejen

Je ale přesvědčen, že pokud se podaří zachovat provoz zdravé části firmy, reorganizace umožní obchodním partnerům získat z pohledávek více než v případě konkurzu. Na rozhodování o způsobu vedení insolvence se přitom budou kolektivně podílet. Klíčové rozhodovací pravomoci bude mít ve spolupráci se soudem a insolvenčním správcem také věřitelský výbor složený z jejich zástupců. „Pokud soud povolí reorganizaci, budeme usilovat o plnohodnotné obnovení provozu prodejen, které dlouhodobě tvořily zisk,“ dodává Miloň Miller.

Úsilí o dokončení probíhající akvizice

Na nastalou situaci reagovala společnost Flosman. K možnému převzetí sítě Pramen CZ poskytla časopisu Zboží&Prodej oficiální sdělení. Jednatel Jaroslav Kocian uvádí: „Přestože žádost společnosti Rosa market o ochranu před věřiteli tento proces komplikuje, společnost Flosman usiluje o dokončení probíhající akvizice společnosti Pramen CZ. Po podání návrhu na úpadek převezme kontrolu nad společností Rosa market soudem jmenovaný insolvenční správce. Společnost Flosman doufá, že správce schválí uzavření transakce. Schválení by umožnilo nepřetržitý provoz prodejen Pramen CZ. Zachránilo by 230 pracovních míst a přispělo kupní cenou k restrukturalizaci společnosti Rosa market.“

Související články:

Rosa market změnil vlastnickou strukturu a jednatele Miloň MillerMiloň Miller, jednatel, holding Rosa market: Enapo, Pramen CZ a Flosman míří pod jednu značku FlosmanFlosman převezme obchody Pramen CZ Trefa TáborČeskobudějovická Jednota přebírá další obchody Pramen CZ, vznikají nové prodejny Trefa

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required