
Společnost Danone Česká republika a Slovensko má nového country managera Francisca Kisse, který ve společnosti působí už 13 let.
Společnost Danone v České republice a na Slovensku od 1. září letošního roku vede nový country manager Francisc Kiss. Ve funkci vystřídal Mariána Jánoše, který tuto funkci zastával sedm let. Pod jeho vedením se završila fúze společností Danone a Nutricia. Francisc Kiss chce upevnit vedoucí postavení společnosti Danone na obou trzích a vést ji k dalšímu udržitelnému růstu spolu s přínosem pro společnost.
Ve svojí předcházející funkci byl Francisc Kiss globálním ředitelem pro kategorie a prodejní kanály ve společnosti Danone Amsterdam. Zodpovídal za rozvoj kategorií a řízení strategie prodejních kanálů divize speciální výživy. Od února 2022 koordinoval i strategické plánování divize speciální výživy ve střední a východní Evropě (Slovensko, Česká republika, Maďarsko a Rumunsko).
Manažer v minulosti působil ve společnostech Kraft Foods a GSK Healthcare. V roce 2009 nastoupil k současnému zaměstnavateli. Zde pracoval na různých pozicích v oblasti prodeje, marketingu a obchodního řízení na lokální i globální úrovni.
Cílem jsou zdravé výrobky
Cílem společnosti je vyvíjet výživová řešení ve formě produktů založených na výzkumu, které pozitivně ovlivňují život a zdraví spotřebitelů. Portfolio produktů společnosti Danone v současnosti zahrnuje známé produktové řady mléčných a rostlinných výrobků jako Activia, Actimel, Danette, Fantasia či Alpro a nyní i produkty dětské výživy Nutrilon a Hami a přípravky klinické výživy Nutridrink, Forticare, Cubitan, Nutrison, Neocate a další.