
Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností Mondelēz International. Marketér je známý svým kreativním přístupem k rozvoji značek, který se zakládá na datech a výzkumu.
Colin O’Toole má již ve společnosti Mondelēz International za sebou úspěšnou kariéru. Vedl například marketingovou kampaň pro čokoládu Cadbury ve Velké Británii, která sklidila celosvětové uznání za dosažené výsledky. „Jeho odborné znalosti v oblasti propagace lokálních i globálních značek přinesou na středoevropský trh svěží a inovativní přístup,“ věří firma.
„Chci vytvořit hlubší spojení mezi našimi globálními značkami a srdci spotřebitelů v regionu,“ uvádí manažer. Na své nové pozici plánuje také podporovat rozvoj oblíbených lokálních značek, jako jsou sušenky a oplatky Opavia, čokolády Figaro nebo maďarská tyčinka Sport.
„Colin O’Toole má za sebou track record budování a řízení značek až na úroveň, kdy jeho kampaně získávají mezinárodní ocenění. Velmi dobře rozumí dynamice trhu a je připravený vést společnost ke slibné budoucnosti v našem regionu,“ uzavírá Ivana Tůmová, generální ředitelka Mondelēz International pro Česko, Slovensko a Maďarsko.