logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Česká distribuční posiluje a dělá změny ve vedení

9. listopadu 2023
Zprávy 0
1868
Česká distribuční posiluje a dělá změny ve vedení

Do společnosti Česká distribuční, která na českém trhu distribuuje tištěné letáky, přichází nový obchodní ředitel a finanční ředitelka. Vzniká i nová funkce manažera pro marketing a komunikaci.

Novým obchodním ředitelem společnosti Česká distribuční se na konci října stal Martin Suchánek. V oboru se pohybuje již od roku 2006. Nově vzniklou pozici manažera pro komunikaci a marketing obsazuje Jaroslav Staněk. Ve firmě působí již 13 let, naposledy ve funkci obchodního ředitele. Pozici finanční ředitelky od prosince zaujme Vendula Vasquez. V minulosti prošla vedoucími rolemi na finančních úsecích několika firem. Personální změny jsou podle vyjádření společnosti reakcí na rostoucí oblibu tištěných letáků a nové trendy na trhu.

„V poslední době se tištěným letákům daří. Přibývají noví klienti, obnovuje se distribuce, rozšiřují se distribuční lokality, a tím se zvýšil i objem doručovaných letáků nebo adresných zásilek. Zvýšení zájmu o letáky je znatelné, nepochybně je ovlivněno také zdražením potravin, které domácnosti vede k častějšímu vyhledávání slev. Pro nás se tím mění dynamika celé společnosti, proto jsme přistoupili i k těmto personálním změnám, které nám pomohou dále posilovat naši pozici na trhu a být spolehlivým partnerem pro naše klienty,“ Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.

Nový obchodní ředitel přinese dlouholetou zkušenost

Nový obchodní ředitel Martin Suchánek od roku 2006 zastával přední pozice ve společnosti TNT Post ČR a v posledních 12 letech působil ve společnosti Squadro. Martin Suchánek nyní představuje důležitou posilu ve vedení České distribuční. Jeho úkolem je řídit vztahy s klienty, zejména zodpovídat za akvizice nových klientů a za udržování nadstandardních vztahů s těmi stávajícími. „Na práci v této nové funkci se velice těším a vážím si důvěry, kterou jsem v České distribuční dostal. Za dobu, co se v oboru pohybuji, ušla distribuce dlouhou cestu a překonala mnoho výzev a věřím, že má před sebou ještě dlouhou budoucnost,“ říká Martin Suchánek, který na současné pozici vystřídal dosavadního obchodního ředitele Jaroslava Staňka.

Marketingový a komunikační manažer zvýší povědomí o výhodách letáku

Právě výzvy a změny, kterými trh neadresné distribuce nyní prochází, vedly Českou distribuční k zavedení nové pozice marketingového a komunikačního manažera. „Nesporným trendem dnešní doby je digitalizace informací o akčních nabídkách. Cítíme potřebu směrem ke stávajícím i potenciálním klientům komunikovat výhody klasického papírového letáku a jeho pozici v marketingové komunikaci. Tištěný leták i nadále zůstává spotřebiteli oblíbeným a vyhledávaným nákupním rádcem. Jeho sílu objevují i obchodníci z odvětví, kde se třeba doposud příliš nevyužíval. Pro celý náš obor bude novou výzvou i plánované zavedení recyklačního poplatku za tištěné letáky. Lze usuzovat, že bude mít negativní dopad na mnoho subjektů včetně obchodníků, tiskáren nebo domácností,“ říká nový marketingový a komunikační manažer.

Jaroslav Staněk dříve působil v České distribuční kromě vedení obchodu také ve vedení provozu. Nyní bude mít na starosti tvorbu profesionální strategie prezentace značky Česká distribuční. Dále komunikaci této strategie vůči klientům, dodavatelům a externí veřejnosti, včetně komunikace s médii a ostatními stakeholdery.

Začátkem prosince nastoupí nová finanční ředitelka

Ke změně dojde také na pozici finanční ředitelky, kterou od prosince zaujme Vendula Vasquez. Do České distribuční přichází ze společnosti Tefcold Ostrava, ve které působila jako finanční manažerka. Velkou část své kariéry dříve pracovala jako auditor ve společnosti, kde působila devět let, z toho sedm let v seniorní manažerské pozici.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required