
Na pozici impact directora společnosti McDonald’s přišel Tomáš Myler, který dosud působil ve společnosti Lidl Česká republika. Vede tým interní a externí komunikace a zodpovídá také za public affairs či témata jako udržitelnost nebo diverzita.
Tomáš Myler jako nový impact director společnosti McDonald’s zastřešuje témata udržitelnosti, ESG nebo vnějších záležitostí pro Českou republiku, Slovensko a Ukrajinu. V rámci své nové pozice se chce soustředit na konsolidaci všech tří trhů, posílení externí komunikace, zintenzivnění komunikace udržitelných kroků společnosti, nastavení ESG strategie a reportingu i filantropii.
„McDonald’s je jedna z nejznámějších a nejsilnějších značek na světě. Vnímám její silný potenciál pro rozvoj na českém, slovenském a ukrajinském trhu. Zároveň je to dynamická společnost se zaměřením na zákaznickou zkušenost, kvalitní produkty a silnou orientaci na zaměstnance,“ říká Tomáš Myler. „Zaměřím se především na posílení vnímání společnosti McDonald’s jako značky, která má pozitivní vliv na komunity. Chci se také podílet na zlepšování firemní kultury a posilování image společnosti jako renomovaného zaměstnavatele. Zaměřím se však i na zlepšení environmentálního profilu naší společnosti. To znamená formulování strategie pro klimatické závazky na trhu a vytvoření komplexní strategie a infrastruktury pro nakládání s odpady,“ dodává.
Tomáš Myler působí v oblasti komunikace a marketingu již 12 let. Z toho poslední čtyři roky zastával ve společnosti Lidl Česká republika pozici ředitele komunikace. V rámci tohoto působení se zaměřoval na posílení transparentní komunikace a expanzní strategie. A to včetně otevření jednoho z největších logistických center společnosti. Propagoval udržitelnost a ESG témata a posilování vnímání společnosti jako nejudržatelnějšího řetězce v ČR. V této oblasti představil například pilotní program pro zálohování PET lahví a plechovek, nový projekt Lidl les nebo v rámci podpory zdravého stravování pro děti spolupráci s iniciativou Skutečně zdravá škola.