logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Michal Čarný je ředitelem výrobce elektroniky Niceboy

5. února 2024
Zprávy 0
1880
Michal Čarný je ředitelem výrobce elektroniky Niceboy

Michal Čarný se stal novým ředitelem společnosti Niceboy, která vyrábí elektroniku. Předtím vedl sedem let společnost Mastercard v Česku a na Slovensku. Prioritou v nové roli je pokračování růstu značky.

Michal Čarný přináší do firmy dlouholeté zkušenosti s vytvářením a realizací firemních strategií a vrcholovým řízením. Posledních sedm let pracoval ve společnosti Mastercard jako generální ředitel pro Česko a Slovensko a předtím také jako vedoucí rozvoje obchodu pro rakouský, český a slovenský trh.

Přečtěte si také
Zákazníci rozhodnou o vítězích ocenění Mastercard Obchodník roku 2023

Dříve působil také ve společnosti Roland Berger Strategy Consultants, kde vedl projekty se zaměřením na technologický sektor a finanční služby. Pracoval s klienty napříč Evropou, Asií a Blízkým východem. Michal Čarný vystudoval ekonomii a strategii na University of Chicago a London School of Economics and Political Science.

„Mým hlavním cílem bude pokračovat v ambiciózním růstu společnosti Niceboy z minulých let,“ říká Michal Čarný, nový CEO společnosti. „Rád by tohoto růstu dosáhl dalším rozšířením produktového portfolia Niceboy ION do kategorií, jako je například péče o tělo, domácnost či kuchyňské spotřebiče,“ uvádí.

Potenciál vidí také v posílení pozice značky na zahraničních trzích a v dosažení obdobných prodejních výsledků jako na českém trhu, kde se Niceboy řadí mezi nejvýznamnější tuzemské výrobce elektroniky. V neposlední řadě se nový CEO chce zaměřit na rozvoj strategických partnerství, do kterých může značka Niceboy přinést významnou hodnotu, a které umožní dále urychlit nastartovaný růst firmy.

Popularitu si získala sluchátka

Změna ve vedení je završením procesu předání dalšího fungování firmy na její manažerský tým. „Firma je nyní ve velmi dobré kondici. Podařilo se nám dobře zvládnout i složité období, které na většinu českých e-commerce hráčů dopadlo v roce 2022 po opadnutí pandemie, a udržet firmu zdravou. Jsme rádi, že její řízení můžeme předat manažerskému týmu v tak dobrém stavu,“ říkají Daniel Janků a Jiří Zima, majitelé společnosti Niceboy.

Nyní se chtějí více věnovat novým začínajícím projektům. „Rádi bychom využili své zkušenosti s budováním silné značky, business modelingem, či vytvářením růstových strategií,“ dodávají. Jejich novým projektem je založení skupiny nezávislých andělských investorů The Seeders. Pro Niceboy však zůstanou mentory. Společně s Michalem Čarným nastaví strategické směřování firmy i do budoucna.

Společnost Niceboy vznikla v roce 2016 a od té doby vyrostla mezi výrazné výrobce elektroniky v ČR. Jejím původním zaměřením byly akční kamery. Mezi spotřebiteli si ale postupně získaly největší popularitu reproduktory a sluchátka Niceboy. V poslední době se produktové portfolio dále rozrůstá například o oblasti chytré domácnosti a nositelné elektroniky, jako jsou chytré hodinky. Značka si získala renomé nejen díky poměru ceny a užitné hodnoty, ale také díky atraktivnímu designu svých produktů.

 

 

Související články:

Zákazníci rozhodnou o vítězích ocenění Mastercard Obchodník roku 2023

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required