První pobočka drogerie Hebe v Česku zvítězila v únorovém kole soutěže kamenných prodejen Visa Czech Top Shop. Na druhém místě se v únoru umístila prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo v pardubickém nákupním centru Fáblovka. Prodejna O2 v Písku obsadila třetí příčku. Každý měsíc hledají inspektoři na základě inkognito návštěv ty nejzajímavější koncepty prodejen. Jeden z dvanácti vítězů jednotlivých měsíců pak získá titul absolutního vítěze.
Drogerie Hebe vstoupila na český trh v roce 2022 v on-line podobě. V červenci minulého roku ale otevřela svou první kamennou prodejnu, a to v Praze v obchodním centru Harfa. Společnost má bohaté zkušenosti ze světa retailu. V Polsku, odkud pochází, provozuje už více než 300 poboček.
Při návštěvě naši inspektoři ocenili především komfort nákupu v prodejně – přehledné vystavení, jednoduchou navigaci obchodem, samoobslužné pokladny a příjemný a moderní design obchodu. Na regálech našli široký sortiment známých i méně známých značek. Body navíc si drogerie Hebe zasloužila i za možnost si jednoduše a bez překážek vyzkoušet většinu produktů.

Ocenění si přímo v prodejně v Harfě převzal Jiří Novák, operations manager v Hebe. Poblahopřát mu přišla Markéta Němcová, country manager Visa Czech Top Shop a Andrea Havlíčková z in-store agentury Knowinstore. „Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top se stala prodejna Hebe v Harfě, která je dle inspektorů mekou in-store marketingu,“ uvádí Markéta Němcová.

Inspektoři ocenili také příjemný a moderní design obchodu, který pro Hebe vytvořila in-store agentura Moris. „Prodejně moc gratulujeme. Jsme velmi rádi, že jsme mohli být u úspěšné expanze polského řetězce do Prahy,“ konstatuje Adam Klofáč z agentury Moris.
Jedním z kritérií soutěže Visa Czech Top Shop je i využití moderních technologií a digitalizace prodejny. Partnerem soutěže v této oblasti je agentura Knowinstore. Andrea Havlíčková: „Za nás jako partnera v oblasti digitalizace bych ocenila především skener, na kterém si zákazníci mohou rychle a jednoduše ověřit cenu produktu. Samozřejmostí je pak možnost zaplatit na samoobslužných pokladnách.“
„Pro nás tato cena znamená moc. Je to potvrzení, že jdeme správnou cestou a že děláme zákaznický servis správně. Hebe je zdraví a krása. A tak českým zákazníkům přináší řadu nových produktů a nových značek právě z této oblasti,“ říká Jiří Novák.
Prodejna Hebe v Harfě si svým vítězstvím v únorovém kole zajistila postup do finálové dvanáctky nejlepších obchodů za rok 2024, ze které vzejde celkový vítěz.
Nonstop prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo obsadila druhé místo
Na druhém místě se v únoru umístila prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo v pardubickém nákupním centru Fáblovka. Unikátnost prodejny spočívá především v jejím fungování v hybridním režimu, kdy přes den funguje jako klasický obchod, ve kterém se o zákazníky stará personál, a v noci se stává samoobslužnou prodejnou. V obchodě je tedy možné nakoupit si nonstop.
Kromě hybridního provozu prodejny hodnotili komisaři kladnými známkami i design obchodu, navigaci v prodejně a značení produktů s dostatkem informací. V obchodě si lze vyzvednout objednávku z e-shopu nebo nechat vygravírovat psí známku. Na nákup může i zvířecí mazlíček.

Prodejna O2 v Písku obsadila třetí příčku
Prodejna mobilního operátora O2 na Velkém náměstí v Písku se v únorovém kole umístila na třetím místě. Obchod se nachází v historické zástavbě náměstí a svým exteriérem splynula s ostatními prodejnami a zachovala si místní ráz. Inspektoři ocenili především přehledný, moderní a jednoduchý interiér, při zachování maximální možné diskrétnosti mezi zákazníky. Plusové body si zasloužilo vystavené zboží s dostatkem informací a příjemná obsluha.





