logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Vítězem únorového kola soutěže Visa Czech Top Shop je první pobočka drogerie Hebe

12. března 2024
Zprávy 0
1792
Vítězem únorového kola soutěže Visa Czech Top Shop je první pobočka drogerie Hebe

První pobočka drogerie Hebe v Česku zvítězila v únorovém kole soutěže kamenných prodejen Visa Czech Top Shop. Na druhém místě se v únoru umístila prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo v pardubickém nákupním centru Fáblovka. Prodejna O2 v Písku obsadila třetí příčku. Každý měsíc hledají inspektoři na základě inkognito návštěv ty nejzajímavější koncepty prodejen. Jeden z dvanácti vítězů jednotlivých měsíců pak získá titul absolutního vítěze. 

Drogerie Hebe vstoupila na český trh v roce 2022 v on-line podobě. V červenci minulého roku ale otevřela svou první kamennou prodejnu, a to v Praze v obchodním centru Harfa. Společnost má bohaté zkušenosti ze světa retailu. V Polsku, odkud pochází, provozuje už více než 300 poboček.

Přečtěte si také
Hebe otevřelo druhou pražskou pobočku v OC Černý Most
Hebe

Při návštěvě naši inspektoři ocenili především komfort nákupu v prodejně – přehledné vystavení, jednoduchou navigaci obchodem, samoobslužné pokladny a příjemný a moderní design obchodu. Na regálech našli široký sortiment známých i méně známých značek. Body navíc si drogerie Hebe zasloužila i za možnost si jednoduše a bez překážek vyzkoušet většinu produktů.

Přečtěte si také
První česká pobočka knihkupectví Martinus zvítězila v prosincovém kole soutěže Visa Czech Top Shop

Ocenění si přímo v prodejně v Harfě převzal Jiří Novák, operations manager v Hebe. Poblahopřát mu přišla Markéta Němcová, country manager Visa Czech Top Shop a Andrea Havlíčková z in-store agentury Knowinstore. „Únorovým vítězem soutěže Visa Czech Top se stala prodejna Hebe v Harfě, která je dle inspektorů mekou in-store marketingu,“ uvádí Markéta Němcová.

Inspektoři ocenili také příjemný a moderní design obchodu, který pro Hebe vytvořila in-store agentura Moris. „Prodejně moc gratulujeme. Jsme velmi rádi, že jsme mohli být u úspěšné expanze polského řetězce do Prahy,“ konstatuje Adam Klofáč z agentury Moris.

Jedním z kritérií soutěže Visa Czech Top Shop je i využití moderních technologií a digitalizace prodejny. Partnerem soutěže v této oblasti je agentura Knowinstore. Andrea Havlíčková: „Za nás jako partnera v oblasti digitalizace bych ocenila především skener, na kterém si zákazníci mohou rychle a jednoduše ověřit cenu produktu. Samozřejmostí je pak možnost zaplatit na samoobslužných pokladnách.“

„Pro nás tato cena znamená moc. Je to potvrzení, že jdeme správnou cestou a že děláme zákaznický servis správně. Hebe je zdraví a krása. A tak českým zákazníkům přináší řadu nových produktů a nových značek právě z této oblasti,“ říká Jiří Novák.

Prodejna Hebe v Harfě si svým vítězstvím v únorovém kole zajistila postup do finálové dvanáctky nejlepších obchodů za rok 2024, ze které vzejde celkový vítěz.

Nonstop prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo obsadila druhé místo

Na druhém místě se v únoru umístila prodejna s chovatelskými potřebami Super Zoo v pardubickém nákupním centru Fáblovka. Unikátnost prodejny spočívá především v jejím fungování v hybridním režimu, kdy přes den funguje jako klasický obchod, ve kterém se o zákazníky stará personál, a v noci se stává samoobslužnou prodejnou. V obchodě je tedy možné nakoupit si nonstop.

Kromě hybridního provozu prodejny hodnotili komisaři kladnými známkami i design obchodu, navigaci v prodejně a značení produktů s dostatkem informací. V obchodě si lze vyzvednout objednávku z e-shopu nebo nechat vygravírovat psí známku. Na nákup může i zvířecí mazlíček.

Prodejna O2 v Písku obsadila třetí příčku

Prodejna mobilního operátora O2 na Velkém náměstí v Písku se v únorovém kole umístila na třetím místě. Obchod se nachází v historické zástavbě náměstí a svým exteriérem splynula s ostatními prodejnami a zachovala si místní ráz. Inspektoři ocenili především přehledný, moderní a jednoduchý interiér, při zachování maximální možné diskrétnosti mezi zákazníky. Plusové body si zasloužilo vystavené zboží s dostatkem informací a příjemná obsluha.

Související články:

HebeHebe otevřelo druhou pražskou pobočku v OC Černý Most První česká pobočka knihkupectví Martinus zvítězila v prosincovém kole soutěže Visa Czech Top Shop Vítězství v soutěži Visa Czech Top Shop 2023 patří prodejně Nobilis Tilia ve Vlčí Hoře

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required