logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Jiří Hubka: Dodávky tisku s nosičem. Neřešte více dodavatelů

25. března 2024
Blog 0
849
Jiří Hubka: Dodávky tisku s nosičem. Neřešte více dodavatelů

Dnešní doba si přímo říká o snadná, rychlá řešení a ideálně s bonusem v podobě minimální ekologické stopy s důrazem na udržitelnost. Jak to však řešit v případě prezentačních prvků a tisků potřebných pro ně? Krátkodobé použití nosičů si přímo říká o označení ekologického škůdce planety. Existují však cesty, jak minimalizovat tento dopad, a ještě přitom ušetřit náklady.

Pro snižování nákladů a počtů požadovaných nosičů je ideálním zdrojem silný partner s velkým skladem. Ten umožní nakoupit pouze tolik kusů prezentačních nosičů, kolik je potřeba. Ideálně bez nutnosti minimálního objednávaného množství. Nakupujete pouze množství stojanů a nosičů, které opravdu potřebujete. Nevznikne vám žádný zbytečný náklad navíc na nákup celých balení nebo „kulatých“ množství podle množstevního ceníku dodavatele. Většinou se to stejně nakonec nepoužije a tyto přebytky se následně vyhodí bez užitku.

Přečtěte si také
V soutěži POPAI Awards 2023 zvítězila instalace Radegastu se skálami, zelení i jezírkem
POPAI

Položte si otázku, jak to řešíte ve vaší společnosti? Kolik kolegů stráví čas nad objednáváním prezentačních materiálů, tisků, následnou kompletací a distribucí. Co objednat nosiče na jednom místě a tisk samostatně neřešit s jiným dodavatelem nebo tiskárnou. Pokud chcete opravdu ušetřit náklady, starosti, čas a přírodu, objednejte vše nejlépe na jednom místě. Berte to jako populární on-line market place, kde nakoupíte vše na jednom místě, bez převážení mezi dodavateli a sčítání přepravních nákladů od každého dodavatele zvlášť.

Služba fulfillment

Jako bonus můžete získat ještě aplikaci a instalaci tisku přímo do nosiče, což vám opět ušetří čas a peníze. Představte si, že nemusíte řešit kompletaci jednotlivých materiálů. Vše bude osazené a připravené pouze k rozbalení a použití na místě. Dnes se tomu říká fulfillment. Jedná se o službu dodavatele, který vám vše osadí, zkompletuje a rozešle podle vašich potřeb a instrukcí, bez přeskladňování, přebalování a kompletace u vás. Hledejte proto dodavatele vašich reklamních prvků, který vám nabídne vše na jednom místě bez zbytečných přeprav navíc. Ušetříte čas, peníze a starosti.

Toto snížení přeprav je jen jednou z možností, jak snížit vaší uhlíkovou stopu. Dnešní nabídka materiálů umožňuje jít v rámci ekologie a udržitelnosti ještě dál. Již se stává běžným standardem, že nabídka tisku obsahuje vždy standardní nejčastěji používaný materiál, současně vždy nějaký prémiový s vylepšenými vlastnostmi pro danou potřebu zákazníka, ale zejména a v neposlední řadě jsou také k dispozici eco verze těchto materiálů.

Kvalita materiálu

Je jen na vás, zda si tento materiál pro svou zakázku vyberete nebo ne. Nejedná se většinou o materiál, který se v přírodě sám za pár dní odbourá a podle toho vypadá na první pohled již použitě. Naopak jedná se o materiál, k jehož výrobě se použil jiný recyklovaný plast a současně se při jeho výrobě dosahuje standardních kvalitativních vlastností.

Materiál je pak pro laika nerozeznatelný od originálních komerčních tiskových materiálů, jen pro jeho výrobu byly použity například recyklované PET láhve. V kombinaci s použitím eco tiskových inkoustů nemusíte mít vůči udržitelnosti a životnímu prostředí žádné černé svědomí. Samozřejmě se pak k tomuto použitému materiálu musíte chovat stejně jako k tomu standardnímu a po použití jej správně zlikvidovat a vytřídit.

Jiří Hubka, senior territory sales manager CZ & SK & PL, Showdown Displays Europe, člen rady POPAI CE

Související články:

POPAIV soutěži POPAI Awards 2023 zvítězila instalace Radegastu se skálami, zelení i jezírkem

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required